Linka 199

Kultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchní

Koncem roku 1997 čelil osmý největší pivovar v zemi z Velkých Popovic vážným problémům kvůli propadu prodejů. Žena v reklamě jako nositel hodnot ve spojitosti s popíjením piva nezabrala. Kozla do hry vrátila až kampaň Divnej vrchní a Divná vrchní.Další články k tématu:Kultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil senioryKultovní reklamy: Kožený lákal na desetinásobek. K úhradě spotů se nemělKultovní reklamy: Holčička kvůli Fidorce mrskla panenkou. A padaly pokutyKultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval OskarKultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ Mrazík

Štítky: byla reklamy reklamu kozel kampa kultovn vrchn divnej divnej vrchn velkopopovick

Zdroj: ekonomika.idnes.cz


Příbuzné články:

  • Kultovní reklamy: Wassup? Budweiser začal parodovat sám sebe - iDNES.cz

    Pubertální výkřik Wassup?! ve slavných spotech Budweiseru má nesmrtelný účinek. Hláškou začala žít celá Amerika a pivnímu konglomerátu sbírala body ještě dlouho poté, co reklama zmizela z obrazovek.

  • Kultovní reklamy: Upadlý Ježíškův penis přilepily jeptišky lepidlem - iDNES.cz

    Ačkoliv někoho možná tato v Česku neznámá reklama na neznámé lepidlo pobuřovala a měl to za rouhání, jiní se za břicho popadali. Smála se i porota v Cannes, která vtipný spot o tom, jak jeptišky přilepí upadlé Ježíškovo přirození lepidlem, odměnila hlavní cenou.

  • Kultovní reklamy: Upadlý Ježíškův penis přilepily jeptišky lepidlem

    Ačkoliv někoho možná tato v Česku neznámá reklama na neznámé lepidlo pobuřovala a měl to za rouhání, jiní se za břicho popadali. Smála se i porota v Cannes, která vtipný spot o tom, jak jeptišky přilepí upadlé Ježíškovo přirození lepidlem, odměnila hlavní cenou.Další články k tématu:Kultovní reklamy: Nejlepší spot všech dob měl namále. Prosadil si ho JobsKyjev chce zakázat sovětský symbol Vánoc. Kultovní film pošpinila herečkaKultovní reklamy: Bobík se vrátil. Skončil ve spárech zombie i pod vlakemKultovní reklamy: Plivanec na mnichovskou dohodu se líbil i FrancouzůmKultovní reklamy: Spot na Indulonu se natáčel vzhůru nohamaKultovní reklamy: Zvířata se oklepala z povodní. Točilo se kamerou z pravěkuKultovní reklamy: Český spot na Red Bull prolétl svět, doma nebodovalKultovní reklamy: Čtvrtníček proti falešným sobům Santa ClauseKultovní reklamy: Alkohol není váš kamarád. Fernet musel z obrazovekKultovní reklamy: Kohákův „Rychlý pohřeb“ zatrhlo ministerstvoKultovní reklamy: Svěrákova reklama na Saab se nikdy nevysílalaKultovní reklamy: Prasátko bylo plaché, spot na Kofolu se dotáčelKultovní reklamy: Eurotel chtěl blíž k lidem. Najal autora filmu BarakaKultovní reklamy: Pečený mops Bobík zastínil značkuKultovní reklamy: I muži mají své dny. Slogan pozvedl fernet z nálevenKultovní reklamy: Kluk upil plzeň ze džbánku, ČT spot nechtěla vysílatKultovní reklamy: Dobrůtka se zrodila v čokoládovém městečku OrionuKultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchníKultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil seniory

  • Kultovní reklamy: Svěrákova reklama na Saab se nikdy nevysílala - iDNES.cz

    Je to most, je to auto, je to věc... jsem to já? Reklama na Saab není nejslavnějším spotem, který natočil režisér Jan Svěrák. Uzavírá však plodné období jeho komerční tvorby v 90. letech. Natočil ji bez nároku na honorář a promítala se jen v autosalonech.

  • Kultovní reklamy: Spot na pivo parodoval Pána prstenů - iDNES.cz

    Už v refrénu písně, provázející reklamu na australskou pivní značku Carlton Draught, se neskromně zpívá o „Velké reklamě“. Slova byla na místě. Epická bitva stovek komparzistů v novozélandských scenériích, parodující bojové scény z Pána prstenů, byla tak úspěšná, že firma raději přibrzdila.

  • Kultovní reklamy: Spot na pivo parodoval Pána prstenů - iDNES.cz

    Už v refrénu písně, provázející reklamu na australskou pivní značku Carlton Draught, se neskromně zpívá o „Velké reklamě“. Slova byla na místě. Epická bitva stovek komparzistů v novozélandských scenériích, parodující bojové scény z Pána prstenů, byla tak úspěšná, že firma raději přibrzdila.

  • Kultovní reklamy: Spot na Indulonu se natáčel vzhůru nohama - iDNES.cz

    Z klasického střihu reklam na kosmetické přípravky vybočil spot na Indulonu nazvaný „Ruce“. Téměř intimní vyznění má příběh dvou rukou, zmítaný nahodilými událostmi z ulice. Děj spotu, který získal řadu cen a zvýšil komerční úspěch značky, vytvářel herec zavěšený nad chodníkem vzhůru nohama.

  • Kultovní reklamy: Spot na Indulonu se natáčel vzhůru nohama - iDNES.cz

    Z klasického střihu reklam na kosmetické přípravky vybočil spot na Indulonu nazvaný „Ruce“. Téměř intimní vyznění má příběh dvou rukou, zmítaný nahodilými událostmi z ulice. Děj spotu, který získal řadu cen a zvýšil komerční úspěch značky, vytvářel herec zavěšený nad chodníkem vzhůru nohama.

  • Kultovní reklamy: Radost i smutek na houpačce. Recept McDonald’s na zlato - iDNES.cz

    V záplavě reklam na McDonald’s vyčnívá hned několik spotů. Jedním z těch povedenějších, který se dočkal i ocenění na prestižním festivalu v Cannes, byla reklama s názvem Sign. Sází na čisté a jednoduché zpracování s vtipnou pointou.

  • Kultovní reklamy: Radost i smutek na houpačce. Recept McDonald’s na zlato - iDNES.cz

    V záplavě reklam na McDonald’s vyčnívá hned několik spotů. Jedním z těch povedenějších, který se dočkal i ocenění na prestižním festivalu v Cannes, byla reklama s názvem Sign. Sází na čisté a jednoduché zpracování s vtipnou pointou.

  • Kultovní reklamy: Radost i smutek na houpačce. Recept McDonald’s na zlato - iDNES.cz

    V záplavě reklam na McDonald’s vyčnívá hned několik spotů. Jedním z těch povedenějších, který se dočkal i ocenění na prestižním festivalu v Cannes, byla reklama s názvem Sign. Sází na čisté a jednoduché zpracování s vtipnou pointou.

  • Linka 199
  • Kultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ Mrazík - iDNES.cz

    V kulisách divoké privatizační doby devadesátých let Češi pořádně neuměli točit reklamu, přesto však získali první velkou cenu - Stříbrného lva z festivalu v Cannes. Možná trochu nezaslouženě. Porota totiž záběr z Mrazíka z reklamy na Colgate považovala za původní dílo.

  • Kultovní reklamy: Projít zdí, porazit gravitaci. Levi’s a mistrné efekty - iDNES.cz

    Firma Levi Strauss v roce 2002 vypustila pozoruhodný spot na džíny, který neobvyklým způsobem zdůrazňoval svobodu pohybu. Puntičkářská práce Jonathana Glazera dala vzniknout akčnímu mikrofilmu, který získal zlatou medaili na festivalu v Cannes.

  • Kultovní reklamy: Projít zdí, porazit gravitaci. Levi’s a mistrné efekty - iDNES.cz

    Firma Levi Strauss v roce 2002 vypustila pozoruhodný spot na džíny, který neobvyklým způsobem zdůrazňoval svobodu pohybu. Puntičkářská práce Jonathana Glazera dala vzniknout akčnímu mikrofilmu, který získal zlatou medaili na festivalu v Cannes.

  • Kultovní reklamy: Prasátko bylo plaché, spot na Kofolu se dotáčel...

    Stydlivé prase, kterému se nelíbila pozornost kamery, kradený vánoční stromek a roztomilá holčička jsou ingrediencemi nejslavnější reklamy na Kofolu. V

  • Kultovní reklamy: Prasátko bylo plaché, spot na Kofolu se dotáčel

    Stydlivé prase, kterému se nelíbila pozornost kamery, vánoční stromek uříznutý v lese a roztomilá holčička jsou ingrediencemi nejslavnější reklamy na Kofolu. V roce 2003 už každý retro značku dobře znal a tak se autoři rozhodli vsadit na jednoduchost. Vyšlo to.Další články k tématu:Děti v reklamě jsou sázka na jistotu. Kofola i kečup fungují už rokyKultovní reklamy: Eurotel chtěl blíž k lidem. Najal autora filmu BarakaKultovní reklamy: Pečený mops Bobík zastínil značkuKultovní reklamy: I muži mají své dny. Slogan pozvedl fernet z nálevenKultovní reklamy: Kluk upil plzeň ze džbánku, ČT spot nechtěla vysílatKultovní reklamy: Dobrůtka se zrodila v čokoládovém městečku OrionuKultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchníKultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil senioryKultovní reklamy: Kožený lákal na desetinásobek. K úhradě spotů se nemělKultovní reklamy: Holčička kvůli Fidorce mrskla panenkou. A padaly pokutyKultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval OskarKultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ Mrazík

  • Kultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval Oskar - iDNES.cz

    Byl přelom tisíciletí. O trh s mobilním voláním se dělili dva dominantní hráči - Eurotel a Pegas. Tento tandem se ale rozhodl nabourat nový nezvaný host - Oskar. Uvedl se sérií vtipných reklam, které se trefovaly do slabin konkurence.

  • Kultovní reklamy: Plivanec na mnichovskou dohodu se líbil i...

    Připojení Sudet k nacistickému Německu obyvatelé Československa v roce 1938 těžce nesli. V

  • Kultovní reklamy: Pečený mops Bobík zastínil značku - iDNES.cz

    Vtip s nehodou v čínské restauraci, kdy kuchař ženě naservíruje jejího psího miláčka, zasáhla miliony lidí v Česku. Reklama

  • Kultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálem - iDNES.cz

    Byla to kampaň, která v Česku a možná ani ve světě nemá obdoby. O spotech, jež na obrazovkách defilovaly ve stovkách všedních a kratičkých příběhů, se mluvilo v hospodách i kadeřnictvích. Některé etudy se povedly, jiné moc nevyšly. A některé trochu přestřelily.