Linka 199

Motory H80 a jeho deriváty z pražského GE pronikají do Číny | Pilotinfo

Letecký magazín s nezávislými a seriózními informacemi o českém letectví

Zdroj: www.pilotinfo.cz


Příbuzné články:

  • Motory a převodovky - Fotky - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 4 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 4 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 3 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 2 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 1 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 1 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory 1.4 a 1.6 VTi/1.6 THP: Největší francouzsko-německý motorový průšvih! - Auto.cz

    V roce 2006 uvedl Citroën modernizovanou první generaci kompaktní C4. Největší její novinkou byla úplně první aplikace zcela nových motorů řady EP. Počáteční nadšení z jejich skvělého jízdního projevu ale po čase vystřídaly rozpaky.

  • Motory 1.4 a 1.6 VTi/1.6 THP: Největší francouzsko-německý motorový průšvih! - Auto.cz

    V roce 2006 uvedl Citroën modernizovanou první generaci kompaktní C4. Největší její novinkou byla úplně první aplikace zcela nových motorů řady EP. Počáteční nadšení z jejich skvělého jízdního projevu ale po čase vystřídaly rozpaky.

  • MOTORTEC spol. s r.o. - IČO 15549411 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORTEC spol. s r.o. - IČO 15549411 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů, insolvenčního…

  • Linka 199
  • MOTORTEC GATE s.r.o. - v likvidaci - IČO 60745118 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORTEC GATE s.r.o. - v likvidaci - IČO 60745118 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • Motorsport, spol. s r.o. - IČO 15887405 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Motorsport, spol. s r.o. - IČO 15887405 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORSPORT s.r.o., v likvidaci - IČO 47311541 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORSPORT s.r.o., v likvidaci - IČO 47311541 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORSPORT PELIKÁN s.r.o. - IČO 26717794 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORSPORT PELIKÁN s.r.o. - IČO 26717794 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORSERVIS Švec, s.r.o. - IČO 48398187 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORSERVIS Švec, s.r.o. - IČO 48398187 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • Motorpower servis s.r.o. - IČO 04645626 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Motorpower servis s.r.o. - IČO 04645626 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů, insolvenčního…

  • MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 - Insolvenční rejstřík - Podnikatel.cz

    Výpis z insolvenčního rejstříku a další podrobnosti o firmě MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru…

  • Motorpal se možná letos dostane na burzu - Měšec.cz

    Motorpal, který je ovládán českou investiční společností Rex Invest pražského podnikatele Davida Tumpacha, možná už letos odstartuje na pražské burze…

  • Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce - Auto.cz

    Letošní sezona formule 1 uvede v život zřejmě nejradikálnější změny pravidel a technických regulí v historii tohoto sportu. Hlavně v oblasti pohonných jednotek je úprav více než dost.

  • Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce - Auto.cz

    Letošní sezona formule 1 uvede v život zřejmě nejradikálnější změny pravidel a technických regulí v historii tohoto sportu. Hlavně v oblasti pohonných jednotek je úprav více než dost.

  • Motory Rolls-Royce pohání 100MW elektrárnu v Mozambiku

    Rolls-Royce uvedl v jihoafrickém Mozambiku do provozu 100MW elektrárnu, kterou pohání 13 plynových motorů s celkovým tepelným výkonem 120 MW. Jedná se o největší systém svého druhu uvedený do provozu společností Rolls-Royce. V mozambickém Ressano Garcia byla včera oficiálně uvedena do provozu nová plynová elektrárna, která má zajistit energii pro rychle rostoucí ekonomiku tohoto afrického státu. Elektrárnu Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Motory V12 (1.díl): Volkswagen/Audi W12 - Auto.cz

    Hned první díl našeho miniseriálu je trochu mimo téma. Konstrukce dvanáctiválce pod kapotou Volkswagenů a Audi nemá schéma uspořádání válců do V, ale je charakterizováno zdánlivě nelogickým dvojitým W.

  • Motory V12 (1.díl): Volkswagen/Audi W12 - Auto.cz

    Hned první díl našeho miniseriálu je trochu mimo téma. Konstrukce dvanáctiválce pod kapotou Volkswagenů a Audi nemá schéma uspořádání válců do V, ale je charakterizováno zdánlivě nelogickým dvojitým W.

  • Motory V12 (2. díl): Mercedes+Maybach - Auto.cz

    V roce 1999 představil Mercedes-Benz svůj zbrusu nový motor V12 (270 kW), který dosud úspěšně reprezentuje značku v řadách S, SL a CL. Stejný motor ve výkonnější přeplňované verzi (405 kW) se objevil také pod kapotou Maybachu, ale to nebylo zdaleka vše...

  • Motory V12 (2. díl): Mercedes+Maybach - Auto.cz

    V roce 1999 představil Mercedes-Benz svůj zbrusu nový motor V12 (270 kW), který dosud úspěšně reprezentuje značku v řadách S, SL a CL. Stejný motor ve výkonnější přeplňované verzi (405 kW) se objevil také pod kapotou Maybachu, ale to nebylo zdaleka vše...

  • Motory V12 (3. díl): BMW 6.0 V12 - Auto.cz

    Současný motor BMW V12 sice ztratil punc nejsilnějšího atmosférického dvanáctiválce ve třídě luxusních vozů, ale jeho technika je rozhodně stále zajímavá.

  • Motory V12 (3. díl): BMW 6.0 V12 - Auto.cz

    Současný motor BMW V12 sice ztratil punc nejsilnějšího atmosférického dvanáctiválce ve třídě luxusních vozů, ale jeho technika je rozhodně stále zajímavá.

  • Motory V12 (4. díl): Ferrari Enzo a spol. - Auto.cz

    Čtvrtým dílem seriálu o dvanáctiválcích se dostáváme ke sportovním vozům. Rudé vozy Ferrari plní vytrvale obsah Formule1.auto.cz a dnes k tomu přidáváme článek věnovaný vozům Ferrari pro běžné silnice. Jak asi předpokládáte, mají mnoho společného.

  • Motory V12 (4. díl): Ferrari Enzo a spol. - Auto.cz

    Čtvrtým dílem seriálu o dvanáctiválcích se dostáváme ke sportovním vozům. Rudé vozy Ferrari plní vytrvale obsah Formule1.auto.cz a dnes k tomu přidáváme článek věnovaný vozům Ferrari pro běžné silnice. Jak asi předpokládáte, mají mnoho společného.

  • Linka 199
  • Motory V12 (5. díl): Aston Martin - Auto.cz

    Když v roce 1987 vzal koncern Ford pod svá křídla značku Aston Martin, bylo rozhodnuto o její nadějné budoucnosti.

  • Motory V12 (5. díl): Aston Martin - Auto.cz

    Když v roce 1987 vzal koncern Ford pod svá křídla značku Aston Martin, bylo rozhodnuto o její nadějné budoucnosti.

  • Motory V12 (6. díl): Lamborghini Murciélago - Auto.cz

    Italský konkurent slavnějších rudých vozů z Maranella sice nemá tak bohatou sportovní historii ani současnost jako Ferrari, jeho produkce však hraje neméně podstatnou roli v automobilových snech mnoha lidí. Řeč je o vozech Lamborghini.

  • Motory V12 (6. díl): Lamborghini Murciélago - Auto.cz

    Italský konkurent slavnějších rudých vozů z Maranella sice nemá tak bohatou sportovní historii ani současnost jako Ferrari, jeho produkce však hraje neméně podstatnou roli v automobilových snech mnoha lidí. Řeč je o vozech Lamborghini.

  • Motory V12 (7.díl): Bentley W12 turbo - Auto.cz

    I když jeho základem je motor W12, který používá Volkswagen Phaeton a Audi A8, nový obal, dvě turba a další detailní změny z něj dělají konkurenceschopný velkoobjemový supermotor.

  • Motory V12 (7.díl): Bentley W12 turbo - Auto.cz

    I když jeho základem je motor W12, který používá Volkswagen Phaeton a Audi A8, nový obal, dvě turba a další detailní změny z něj dělají konkurenceschopný velkoobjemový supermotor.

  • Motory, u kterých se mohlo obcházet měření emisí, měla i Škoda

    Automobilka Škoda v současnosti již v Evropě nepoužívá koncernové motory TDI, u kterých se přišlo na obcházení měření emisí. Montovala je však do svých starších modelů. Koncern Volkswagen, kam Škoda patří, může za obcházení měření emisí dostat v USA pokutu až 18 miliard dolarů. Skandál se šíří po celém světě, například Francie navrhla vyšetřit celý případ na úrovni EU.

  • Motory, u kterých se mohlo obcházet měření emisí, měla i Škoda

    Automobilka Škoda v současnosti již v Evropě nepoužívá koncernové motory TDI, u kterých se přišlo na obcházení měření emisí. Montovala je však do svých starších modelů. Koncern Volkswagen, kam Škoda patří, může za obcházení měření emisí dostat v USA pokutu až 18 miliard dolarů. Skandál se šíří po celém světě, například Francie navrhla vyšetřit celý případ na úrovni EU.

  • Motory, u kterých se mohlo obcházet měření emisí, měla i Škoda

    Praha - Automobilka Škoda nyní v Evropě nepoužívá koncernové motory TDI, u kterých se přišlo na obcházení měření emisí. Montovala je však do svých starších modelů. Dnes to řekl její mluvčí Jozef Baláž. Neuvedl, kdy Škoda Auto tyto motory používala, ani do kolika aut je namontovala. Koncern Volkswagen, kam Škoda patří, může za obcházení měření emisí dostat v USA pokutu až 18 miliard dolarů. Skandál se šíří po celém světě, například Francie navrhla vyšetřit celý případ na úrovni EU.