Linka 199

Motory H80 a jeho deriváty z pražského GE pronikají do Číny | Pilotinfo

Letecký magazín s nezávislými a seriózními informacemi o českém letectví

Zdroj: www.pilotinfo.cz


Příbuzné články:

  • Motory a převodovky - Fotky - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 4 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 4 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 3 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 2 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 1 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory a převodovky - Fotka 1 / 4 - Echo24.cz

    Všichni výrobci se dnes u pohonných jednotek snaží o snižování spotřeby při současném udržení, či dokonce zvýšení výkonu motoru. Cest k tomuto cíli vede několik, ale téměř všichni k dosažení vyšší efektivity využívají přeplňování turbodmychadlem. Například Renault u svého nového turbodieselu o objemu 1,6 litru používá dokonce dvojici turbodmychadel a díky tomu poměrně malý motor dosahuje výkonu 160 koní, což je srovnatelné s dvoulitrovými agregáty, a přitom má spotřebu až o 25 % nižší.

  • Motory 1.4 a 1.6 VTi/1.6 THP: Největší francouzsko-německý motorový průšvih! - Auto.cz

    V roce 2006 uvedl Citroën modernizovanou první generaci kompaktní C4. Největší její novinkou byla úplně první aplikace zcela nových motorů řady EP. Počáteční nadšení z jejich skvělého jízdního projevu ale po čase vystřídaly rozpaky.

  • Motory 1.4 a 1.6 VTi/1.6 THP: Největší francouzsko-německý motorový průšvih! - Auto.cz

    V roce 2006 uvedl Citroën modernizovanou první generaci kompaktní C4. Největší její novinkou byla úplně první aplikace zcela nových motorů řady EP. Počáteční nadšení z jejich skvělého jízdního projevu ale po čase vystřídaly rozpaky.

  • MOTORTEC spol. s r.o. - IČO 15549411 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORTEC spol. s r.o. - IČO 15549411 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů, insolvenčního…

  • MOTORTEC GATE s.r.o. - v likvidaci - IČO 60745118 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORTEC GATE s.r.o. - v likvidaci - IČO 60745118 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • Linka 199
  • Motorsport, spol. s r.o. - IČO 15887405 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Motorsport, spol. s r.o. - IČO 15887405 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORSPORT s.r.o., v likvidaci - IČO 47311541 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORSPORT s.r.o., v likvidaci - IČO 47311541 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORSPORT PELIKÁN s.r.o. - IČO 26717794 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORSPORT PELIKÁN s.r.o. - IČO 26717794 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORSERVIS Švec, s.r.o. - IČO 48398187 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORSERVIS Švec, s.r.o. - IČO 48398187 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • Motorpower servis s.r.o. - IČO 04645626 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Motorpower servis s.r.o. - IČO 04645626 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů, insolvenčního…

  • MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 - Insolvenční rejstřík - Podnikatel.cz

    Výpis z insolvenčního rejstříku a další podrobnosti o firmě MOTORPAL, a.s. - IČO 27622819 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru…

  • Motorpal se možná letos dostane na burzu - Měšec.cz

    Motorpal, který je ovládán českou investiční společností Rex Invest pražského podnikatele Davida Tumpacha, možná už letos odstartuje na pražské burze…

  • Motorové vozy 810 a Máňa » Knihy Týden

    Kupte knihu Motorové vozy 810 a Máňa - s 13% slevou v eshopu za 48 Kč v knihkupectví Levneucebnice.cz

  • Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce - Auto.cz

    Letošní sezona formule 1 uvede v život zřejmě nejradikálnější změny pravidel a technických regulí v historii tohoto sportu. Hlavně v oblasti pohonných jednotek je úprav více než dost.

  • Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce - Auto.cz

    Letošní sezona formule 1 uvede v život zřejmě nejradikálnější změny pravidel a technických regulí v historii tohoto sportu. Hlavně v oblasti pohonných jednotek je úprav více než dost.

  • Motory Rolls-Royce pohání 100MW elektrárnu v Mozambiku

    Rolls-Royce uvedl v jihoafrickém Mozambiku do provozu 100MW elektrárnu, kterou pohání 13 plynových motorů s celkovým tepelným výkonem 120 MW. Jedná se o největší systém svého druhu uvedený do provozu společností Rolls-Royce. V mozambickém Ressano Garcia byla včera oficiálně uvedena do provozu nová plynová elektrárna, která má zajistit energii pro rychle rostoucí ekonomiku tohoto afrického státu. Elektrárnu Publikováno na webu oEnergetice.cz

  • Motory V12 (1.díl): Volkswagen/Audi W12 - Auto.cz

    Hned první díl našeho miniseriálu je trochu mimo téma. Konstrukce dvanáctiválce pod kapotou Volkswagenů a Audi nemá schéma uspořádání válců do V, ale je charakterizováno zdánlivě nelogickým dvojitým W.

  • Motory V12 (1.díl): Volkswagen/Audi W12 - Auto.cz

    Hned první díl našeho miniseriálu je trochu mimo téma. Konstrukce dvanáctiválce pod kapotou Volkswagenů a Audi nemá schéma uspořádání válců do V, ale je charakterizováno zdánlivě nelogickým dvojitým W.

  • Motory V12 (2. díl): Mercedes+Maybach - Auto.cz

    V roce 1999 představil Mercedes-Benz svůj zbrusu nový motor V12 (270 kW), který dosud úspěšně reprezentuje značku v řadách S, SL a CL. Stejný motor ve výkonnější přeplňované verzi (405 kW) se objevil také pod kapotou Maybachu, ale to nebylo zdaleka vše...

  • Motory V12 (2. díl): Mercedes+Maybach - Auto.cz

    V roce 1999 představil Mercedes-Benz svůj zbrusu nový motor V12 (270 kW), který dosud úspěšně reprezentuje značku v řadách S, SL a CL. Stejný motor ve výkonnější přeplňované verzi (405 kW) se objevil také pod kapotou Maybachu, ale to nebylo zdaleka vše...

  • Motory V12 (3. díl): BMW 6.0 V12 - Auto.cz

    Současný motor BMW V12 sice ztratil punc nejsilnějšího atmosférického dvanáctiválce ve třídě luxusních vozů, ale jeho technika je rozhodně stále zajímavá.

  • Motory V12 (3. díl): BMW 6.0 V12 - Auto.cz

    Současný motor BMW V12 sice ztratil punc nejsilnějšího atmosférického dvanáctiválce ve třídě luxusních vozů, ale jeho technika je rozhodně stále zajímavá.

  • Motory V12 (4. díl): Ferrari Enzo a spol. - Auto.cz

    Čtvrtým dílem seriálu o dvanáctiválcích se dostáváme ke sportovním vozům. Rudé vozy Ferrari plní vytrvale obsah Formule1.auto.cz a dnes k tomu přidáváme článek věnovaný vozům Ferrari pro běžné silnice. Jak asi předpokládáte, mají mnoho společného.

  • Motory V12 (4. díl): Ferrari Enzo a spol. - Auto.cz

    Čtvrtým dílem seriálu o dvanáctiválcích se dostáváme ke sportovním vozům. Rudé vozy Ferrari plní vytrvale obsah Formule1.auto.cz a dnes k tomu přidáváme článek věnovaný vozům Ferrari pro běžné silnice. Jak asi předpokládáte, mají mnoho společného.

  • Linka 199
  • Motory V12 (5. díl): Aston Martin - Auto.cz

    Když v roce 1987 vzal koncern Ford pod svá křídla značku Aston Martin, bylo rozhodnuto o její nadějné budoucnosti.

  • Motory V12 (5. díl): Aston Martin - Auto.cz

    Když v roce 1987 vzal koncern Ford pod svá křídla značku Aston Martin, bylo rozhodnuto o její nadějné budoucnosti.

  • Motory V12 (6. díl): Lamborghini Murciélago - Auto.cz

    Italský konkurent slavnějších rudých vozů z Maranella sice nemá tak bohatou sportovní historii ani současnost jako Ferrari, jeho produkce však hraje neméně podstatnou roli v automobilových snech mnoha lidí. Řeč je o vozech Lamborghini.

  • Motory V12 (6. díl): Lamborghini Murciélago - Auto.cz

    Italský konkurent slavnějších rudých vozů z Maranella sice nemá tak bohatou sportovní historii ani současnost jako Ferrari, jeho produkce však hraje neméně podstatnou roli v automobilových snech mnoha lidí. Řeč je o vozech Lamborghini.

  • Motory V12 (7.díl): Bentley W12 turbo - Auto.cz

    I když jeho základem je motor W12, který používá Volkswagen Phaeton a Audi A8, nový obal, dvě turba a další detailní změny z něj dělají konkurenceschopný velkoobjemový supermotor.

  • Motory V12 (7.díl): Bentley W12 turbo - Auto.cz

    I když jeho základem je motor W12, který používá Volkswagen Phaeton a Audi A8, nový obal, dvě turba a další detailní změny z něj dělají konkurenceschopný velkoobjemový supermotor.

  • Motory, u kterých se mohlo obcházet měření emisí, měla i Škoda

    Automobilka Škoda v současnosti již v Evropě nepoužívá koncernové motory TDI, u kterých se přišlo na obcházení měření emisí. Montovala je však do svých starších modelů. Koncern Volkswagen, kam Škoda patří, může za obcházení měření emisí dostat v USA pokutu až 18 miliard dolarů. Skandál se šíří po celém světě, například Francie navrhla vyšetřit celý případ na úrovni EU.

  • Motory, u kterých se mohlo obcházet měření emisí, měla i Škoda

    Automobilka Škoda v současnosti již v Evropě nepoužívá koncernové motory TDI, u kterých se přišlo na obcházení měření emisí. Montovala je však do svých starších modelů. Koncern Volkswagen, kam Škoda patří, může za obcházení měření emisí dostat v USA pokutu až 18 miliard dolarů. Skandál se šíří po celém světě, například Francie navrhla vyšetřit celý případ na úrovni EU.

  • MOTOSALON 2010 - premiéra výstavy motocyklů ve velkém stylu | Protext - PR služby ČTK

    Brno 4. března (PROTEXT) - Příznivce jednostopých vozidel čeká velký svátek. Již ve dnech 10. až 14. března proběhne na brněnském výstavišti 1. mezinárodní veletrh