Linka 199

Nová jména karet ATi

PCTuning.cz - váš průvodce světem informačních technologií

Zdroj: pctuning.tyden.cz


Příbuzné články:

  • Nová jména na Colours: Leyla McCalla & Band, XIXA či Thomas Azier - Deník.cz

    Ostrava /VIDEO/ - Jsou známa další jména sólistů i kapel, která obohatí svým vystoupením mezinárodní festival Colours of Ostrava, který se uskuteční letos v létě v Dolní oblasti Vítkovic.

  • Nová Kaledonie - Aktuálně, ekonomické zpravodajství

    Ekonomické zpravodajství k tématu Nová Kaledonie - zprávy z portálu kurzy.cz, agenturní zpravodajství, z finančních portálů, z velkých zpravodajských serverů, ministerstev a dalších zdrojů. Monitoring internetu: 'Nová Kaledonie' na jednom místě.

  • Nová kalkulačka příkonu vám poví, jak inteligentní zásuvky pomáhají spořit energii

    Snem každého ajťáka je ít absolutní kontrolu nad spotřebou energie svých počítačů, serverů a přístrojů. Stejně na tom jsou i podnikatelé a majitelé firem, kteří mají své servery umístěny v datacentrech.

  • Nová kalkulačka pro výpočet cen nájemného na webu MMR – FinExpert.cz

    Ministerstvo pro místní rozvoj dá veřejnosti k dispozici od 1. července 2008 na svých webových stránkách novou kalkulačku pro výpočet cen nájemného. Ta by měla každému spočítat, s jakou&#

  • Nová kalkulačka: Spočítejte si sami rodičovský příspěvek - iDNES.cz

    Pravidla pro vyplácení rodičovského příspěvku se od ledna změní. Přestože se nejvíc dotknou těch, kteří o dávku teprve požádají, výhod volnějšího čerpání mohou využít i rodiče, kteří již příspěvek pobírají.

  • Nová kamera bez baterie: co spotřebuje focením, to si vezme ze světla - iDNES.cz

    Na Columbia University pracují na obrazovém snímači, který si na sebe vydělá, alespoň co se elektrické energie týče. Prototyp spojuje obrazový senzor s prvky známými ze solárních panelů. Vědci doufají, že zmenšená varianta by mohla být v budoucnu použita například v bezpečnostních kamerách.

  • Nová kamera odhalí na letišti vystresovaného teroristu | VTM.cz

    Cestující na letištích kontroluje několik přístrojů, každý však zvládne jen omezený úkol. Nyní k nim přibude další. Umí vytipovat podezřele se chovající pasažéry a sestrojili jej výzkumníci z izraelské firmy WeCU.

  • Nová kamerka GoPro je levná a verze Hero 4 umí i UltraHD - iDNES.cz

    GoPro ukázalo tři nové kamerky. Dvě jsou určeny pro náročnější uživatele, třetí a nejlevnější pak chce oslovit ty, kteří se kvůli ceně doposud spíše ohlíželi po konkurenci.

  • Nová kampaň Benziny na Vervu 100 cílí na emoce i rozum

    Praha 13. října (PROTEXT) - Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno. Slogan kampaně a...

  • Nová kampaň Benziny na Vervu 100 cílí na emoce i rozum

    Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno. Slogan kampaně a doplňující informace pak odkazují k vynikajícím výsledkům, kterých Verva 100 dosáhla v porovnání s běžným benzínem. S vozem Porsche 911 […]

  • Nová kampaň Benziny na Vervu 100 cílí na emoce i rozum | Protext - PR služby ČTK

    Praha 13. října (PROTEXT) - Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která

  • Linka 199
  • Nová kampaň BSA opět nabízí udavačům desátek - Root.cz

    Kampaně založené na udávání nejsou výmyslem České republiky. BSA, která ostatně v v Česku nemá právní subjektivitu, k nám jen převádí své kampaně ze…

  • Nová kampaň ČSOB Pojišťovny: Bobr bude řádit na sněhu - Měšec.cz

    Jedna z nejúspěšnějších televizních reklam loňského roku – spot s elektronickou loutkou bobra, který ničí, na co přijde, do doby, než zasáhne…

  • Nová kampaň MALL.CZ láká nové zaměstnance

    Internetový obchod MALL.CZ spustil koncem srpna kampaň, jejímž cílem je podpořit nábor zaměstnanců do nového logistického centra. Před spuštěním provozu v polovině října 2015 chce obchod přijmout 150 nových lidí. Ústřední motto kampaně zní „Hledáme lidi, ne stroje.“ Na vizuálech HR kampaně se objevují skuteční členové týmu distribučního centra MALL.CZ. Nové lidi obchod láká na […]

  • Nová kampaň Microsoftu aneb Halloween - Root.cz

    Když nedávno jeden z čelních představitelů firmy Microsoft prohlásil, že open-source vede k potlačování intelektuálního vlastnictví, spustil tím…

  • Nová kampaň Microsoftu aneb Halloween - Root.cz

    Když nedávno jeden z čelních představitelů firmy Microsoft prohlásil, že open-source vede k potlačování intelektuálního vlastnictví, spustil tím…

  • Nová kampaň online banky: Refinancujte v Zuno a hned ušetříte

    Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz...

  • Nová kampaň rádia Classic je zaměřena na mladé posluchače

    Classic Praha zahájil svou podzimní komunikační kampaň s portrétem Antonína Dvořáka. Chce s ní navázat na novinky a změny, kterými rádio na začátku září prošlo. Kromě obměnění moderátorů jde hlavně o nový program a hudbu, která má přilákat i mladší generaci posluchačů. „Snažíme se zdůraznit, že klasická hudba nemusí být nutně vážná a pro starší […]

  • Nová kampaň Raiffeisenbank podporuje Rychlou půjčku

    Na začátku září startuje nová podzimní kampaň Raiffeisenbank podporující Rychlou půjčku, která odměňuje klienty za řádné splácení částkou až 50 tisíc korun. Tento bonus se přitom vztahuje nejen na nové půjčky, ale i na refinancování a konsolidace. V reklamě znovu nahlédneme do života zkušeného soukromého detektiva Artura. S pomocí Rychlé půjčky od Raiffeisenbank si Artur […]

  • Nová kampaň Zuno: Jedna půjčka stačí

    Nová kampaň Zuno: Jedna půjčka stačí. Banka Zuno zahajuje novou kampaň propagující půjčku na zařízení nového bydlení. Cílem je upozornit na běžný zvyk lidí brát si více půjček rychle za sebou. Kampaň naopak vyzvedává benefity jedné výhodné půjčky na všechno.