Linka 199

Spot dne: Vinná lázeň

Ve víně je nejen pravda, ale i tento muž, jenž za kabernetové koupele utrácí 28 000 dolarů týdně. Kdo si myslí, že by si s obnosem poradil lépe, může své štěstí zkusit v New York Lottery. Výhra ho jistě nemine. Spot vyslali do světa novoyorští McCanni.

Štítky: dne reklamy lázeň víně je

Zdroj: strategie.e15.cz


Příbuzné články:

  • Spot dne: Vinná lázeň

    Ve víně je nejen pravda, ale i tento muž, jenž za kabernetové koupele utrácí 28 000 dolarů týdně. Kdo si myslí, že by si s obnosem poradil lépe, může své štěstí zkusit v New York Lottery. Výhra ho jistě nemine. Spot vyslali do světa novoyorští McCanni.

  • Spot dne: Ve jménu prsou

    Melouny, či hrušky? Hlavně že jsou zdravé. Agentura BETC z Paříže pojala propagaci boje proti rakovině prsu velmi odlehčeně.

  • Spot dne: Turka s sebou!

    Ono by se kafíčko asi mělo vypít v klidu domova nebo kavárny. Když ale pospícháte, je tu naštěstí balený nápoj Sek. A volnýma rukama si může zatleskat. Spot natočila turecká agentura BLAB.

  • Spot dne: Turka s sebou!

    Ono by se kafíčko asi mělo vypít v klidu domova nebo kavárny. Když ale pospícháte, je tu naštěstí balený nápoj Sek. A volnýma rukama si může zatleskat. Spot natočila turecká agentura BLAB.

  • Spot dne: Téměř nemožné je možné

    Je opravdu velmi málo pravděpodobné, že na silnici budete předjíždět peloton rotopedistů. S vozem Ford je ale všechno možné. Spot se zrodil v agentuře Blue Hive z Buenos Aires.

  • Spot dne: Telka pro Garyho

    Herec Gary Busey se s tím maže nerad. Nejraději je, když vysloví: „Gary Busey“ a na výběr dostane několik ze svých filmů. Kdo je na tom stejně, už si jistě předplácí Amazon FireTV s možností hlasové volby. Spot spáchala agentura Wongdoody z USA.

  • Spot dne: Tak chutná vítězství

    Vítězství chutná sladce, ale s těmi sázkami příště opatrněji, jako by nabádal spot argentinské televizní stanice TyC Sports. Vymyslela ho rovněž argentinská reklamní agentura Mercado McCann.

  • Spot dne: Stavím v Peru

    Stavět domy v Peru nemůže být nic těžkého, stačí nakoupit dostatek cementu značky Apu. A nějaká ta svalová hmota také není na škodu, jak je patrné ze spotu Carne Prime Advertising House.

  • Spot dne: Spartakiáda po americku

    Firma Under Armour nám chce možná naznačit, že její oblečení kupují sportovci masově. A agentura Droga5 z New Yorku to nasnímala tak, aby ty lidové hadry vypadaly i libově.

  • Spot dne: Roztančený mobil

    Také neumíte říci „ne“ svému telefonu, když si chce zatancovat? V tom případě už jste si hru Just Dance 2016 od firmy Ubisoft pořídili. Ostatním je určen spot americké agentury Deep Focus.

  • Spot dne: Roztančené brambůrky

    Jiná země, jiný mrav. V Británii se při pohledu na balení brambůrků McCoy´s sluší roztančit veškeré osazenstvo benzínové pumpy. Spot natočila agentura BMB z Londýna.

  • Linka 199
  • Spot dne: Řekni, kterou slaninu jíš…

    Holka na vdávání ze spotu americké reklamky 360i o nápadníky nemá nouzi. Láska ale prochází žaludkem a naše hrdinka si přes slaninovou seznamovací aplikaci neomylně vybere mlsouna výrobků značky Oscar Mayer.

  • Spot dne: Prostě jízda

    Každý jistě zažil večírek, o kterém by se dalo prohlásit, že to byla jízda. Rum Bacardi však nyní v oblasti domácích sešlostí posouvá hranice. Zmíněné roadmovie natočila reklamní agentura BBDO z New Yorku.

  • Spot dne: Prostě jízda

    Každý jistě zažil večírek, o kterém by se dalo prohlásit, že to byla jízda. Rum Bacardi však nyní v oblasti domácích sešlostí posouvá hranice. Zmíněné roadmovie natočila reklamní agentura BBDO z New Yorku.

  • Spot dne: Příliš mladí na prarodičovství

    Na život v bačkorách je v pětatřiceti brzo, vysvětlujte to ale dětem. Právě k tomu však nabádá kampaň, která má rodiče přimět k otevřeným rozhovorům se svými náctiletými potomky na téma sexu. Spot natočila americká agentura Serve Marketing.

  • Spot dne: Přijeli, zacvičili, odjeli

    Spot z dílny londýnské agentury Mcgarrybowen pojednává příběh několika desítek lidí, kteří si vyrazili jedním autem značky Honda zacvičit.

  • Spot dne: Pozná Thajec hrozny?

    Thajský výrobce ovocných bonbonů Morinaga nasadil agenta, aby studentovi podstrčil místo opravdových hroznů jeden svůj kousek. Vydaří se léčka? Sledujte spot reklamky Dentsu z Bangkoku.

  • Spot dne: Pohodová Itálie

    Výrobce těstovin Bertolli ukazuje, že večer může být pohodový, i když doma máte „Itálii“. Spot dodala americká reklamní agentura DDB.

  • Spot dne: Pocit naplnění

    Ano, jistě, být naplněn je povznášející, ale v některých situacích vás do sedmého nebe dostane, když se vyprázdníte. Povoleným dopinkem je tyčinka Fiber One. Spot natočila agentura Saatchi & Saatchi z New Yorku.

  • Spot dne: Péřovka jak šitá do kanclu

    Jiná země, jiný mrav. Jako kancelářský dresscode na drsném americkém severozápadě obstojí jedině výrobky značky Columbia. Spot nasnímala americká reklamka North.

  • Spot dne: Vinná lázeň

    Ve víně je nejen pravda, ale i tento muž, jenž za kabernetové koupele utrácí 28 000 dolarů týdně. Kdo si myslí, že by si s obnosem poradil lépe, může své štěstí zkusit v New York Lottery. Výhra ho jistě nemine. Spot vyslali do světa novoyorští McCanni.

  • Spot dne: Vinný hamburger

    Ke čtyřiceti letům působnosti na španělském trhu nadělil řetězec Burger King svým tamním zákazníkům jako „doplněk stravy“ červené víno. Reklamní spot dodala agentura La Despensa z Madridu.

  • Spot dne: Vyrovnat se psovi

    Život je boj a uspěje jen ten, kdo si vybere silné spojence. K tomu nám dopomáhej psí žrádlo Pedigree. S ním si na nikoho nepřijde ani obávaný dětský gang z moskevského sídliště. Reklamu vytvořila agentura BBDO, rovněž z Moskvy.

  • Spot dne: Vysmátá a chlupatá

    Vysmátá a chlupatá, taková jsou britská alter ega sýrových kostek od dodavatelky známé pod obchodním názvem Veselá kráva. Na reklamním spotu pracovala agentura RKCR / Young & Rubicam z Londýna.

  • Spot dne: Vysmátá a chlupatá

    Vysmátá a chlupatá, taková jsou britská alter ega sýrových kostek od dodavatelky známé pod obchodním názvem Veselá kráva. Na reklamním spotu pracovala agentura RKCR / Young & Rubicam z Londýna.

  • Spot dne: Za vším hledej Barbie

    Slogan výrobce panenek Barbie hlásá, že když si děvče hraje s touto panenkou, představuje si, že se může stát kýmkoliv. Spot agentury BBDO ze San Franciska naznačuje, jak by svět nahlížený těmito růžovými brýlemi také mohl vypadat.

  • Spot dne: Zábava vs. zelenina

    Poskytovatel vysokorychlostního internetu a televizního signálu Charter Spectrum nabízí možnost, jak si během tanečních radovánek s dítětem udržet přehled o dění ve sportu. Spot dodala agentura Saatchi & Saatchi z New Yorku.

  • Spot dne: Zasněný holub

    Létat s americkou nízkonákladovou leteckou společností JetBlue je tak báječné, že se o koupi letenky uvažuje kdejaký ptáček. Reklamu stvořila agentura Mullen Lowe.

  • Spot dne: Zpátky ke stolům

    Ze spotu, který vznikl ve francouzské agentuře Buzzman, se dovídáme, že 79 procent všech rozhodnutí padá u stolu. Tak tedy vzhůru pro kvalitní stůl do obchoďáku IKEA, ať i to rozhodnutí má svou kvalitu.

  • Spot dne: Žvýkačka na celý život

    V reklamním spotu agentury Energy BBDO z Chicaga sledujeme život dvou mladých lidí od jejich seznámení po okamžik, kdy Juan požádá Sarah o ruku. Je však jisté, že sobě i žvýkačce Extra Gum zůstanou věrní až do smrti smrťoucí.

  • Spot forex | FXstreet.cz

  • Linka 199
  • Spot FX | FXstreet.cz

  • Spot Market | Forex slovník pojmů | FXstreet.cz

  • Spot Market | FXstreet.cz

  • Spot Market | FXstreet.cz

  • Spot month | Forex slovník pojmů | FXstreet.cz

  • Spot na pátek:

    Spot na pátek:. http://adsoftheworld.com/media/tv/powa_neighborhood_experiment

  • Spot na pátek: Babysitter

    Spot na pátek: Babysitter. Pánské magazíny se v posledních letech dost změnily; nejsou v nich už jen nahaté holky, auta a humor pánských sprch. Časopisy pro muže jsou dnes rozumnější, nabízejí plno rad do života a čtou si v nich i ženy. Ale více či méně nahaté holky se...

  • Spot na pátek: Dita Von Teese pro Perrier

    Spot na pátek: Dita Von Teese pro Perrier. Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše. Hezčí reklamu aby člověk pohledal! Dita Von Teese pro Perrier

  • Spot na pátek: Google Science Fair

    Spot na pátek: Google Science Fair. Přestože dominový koncept tohoto spotu je už více než ohraný, tento od Googlu stojí za to zhlédnout. Především kvůli všemocným křečkům. V posledních týdnech česká média spekulují o tom, zda se na českém internetovém trhu pustil nadnárodní křeček od..