Linka 199

Štítek: kampa

nejčastější štítky

Kultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchní

Koncem roku 1997 čelil osmý největší pivovar v zemi z Velkých Popovic vážným problémům kvůli propadu prodejů. Žena v reklamě jako nositel hodnot ve spojitosti s popíjením piva nezabrala. Kozla do hry vrátila až kampaň Divnej vrchní a Divná vrchní.Další články k tématu:Kultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil senioryKultovní reklamy: Kožený lákal na desetinásobek. K úhradě spotů se nemělKultovní reklamy: Holčička kvůli Fidorce mrskla panenkou. A padaly pokutyKultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval OskarKultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ Mrazík

Štítky: byla reklamy reklamu kozel kampa kultovn vrchn divnej divnej vrchn velkopopovick

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Toyen se vrátila do Prahy

„Vidím neboť je noc“ se jmenuje výstava probíhající v pražském Museu Kampa pořádaná u příležitosti životního jubilea jeho zakladatelky Medy Mládkové. A volba to byla šťastná. Expozice představuje dílo česko-francouzské malířky Toyen.

Štítky: po let ml letech obraz kampa pra toyen toyen se rovn

Zdroj: ceskapozice.lidovky.cz

Toyen na Kampě odhaluje hrůzu nevědomí

Sběratelka umění a zakladatelka uměleckého Musea Kampa Meda Mládková oslavila 96. narozeniny výstavou věnovanou legendární surrealistické malířce Toyen.

Štítky: o let její je kampa toyen surrealismu odhaluje hrůzu nevědomí kampě odhaluje hrůzu na kampě odhaluje

Zdroj: zen.e15.cz

Kultovní reklamy: Český spot na Red Bull prolétl svět, doma nebodoval

Animovaných reklam na energetický nápoj Red Bull vznikla celá řada, až na výjimky však v Německu. Českým tvůrcům reklamy se podařilo prorazit do světa se dvěma nápady. V jednom z nich dal nápoj člověku křídla, aby se mohl pomstít holubovi a pokálet ho.Další články k tématu:Kultovní reklamy: Čtvrtníček proti falešným sobům Santa ClauseKultovní reklamy: Alkohol není váš kamarád. Fernet musel z obrazovekKultovní reklamy: Kohákův „Rychlý pohřeb“ zatrhlo ministerstvoKultovní reklamy: Svěrákova reklama na Saab se nikdy nevysílalaKultovní reklamy: Prasátko bylo plaché, spot na Kofolu se dotáčelKultovní reklamy: Eurotel chtěl blíž k lidem. Najal autora filmu BarakaKultovní reklamy: Pečený mops Bobík zastínil značkuKultovní reklamy: I muži mají své dny. Slogan pozvedl fernet z nálevenKultovní reklamy: Kluk upil plzeň ze džbánku, ČT spot nechtěla vysílatKultovní reklamy: Dobrůtka se zrodila v čokoládovém městečku OrionuKultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchníKultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil senioryKultovní reklamy: Kožený lákal na desetinásobek. K úhradě spotů se nemělKultovní reklamy: Holčička kvůli Fidorce mrskla panenkou. A padaly pokutyKultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval OskarKultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ MrazíkVýrobce kultovní obuvi Converse zažaloval 31 firem za paděláníRed Bull potopil reklamu s Ježíšem chodícím „po vodě“, naštvala věřící

Štítky: ve byla agentury miliard bull zna red kampa spot na red bull

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Šmidrové – fenomén nejen své doby

I z dnešního pohledu je zřejmé, že výstavy Šmidrů stavěly na „aktivním nihilismu“, stále kvalitnějším umění, ale i na humoru, který byl později následovníky označován jako česká groteska... V jejich „tvrdém“ jádru figuroval vedle Jana Koblasy zvláště Karel Nepraš. Jeho jedinečné dílo je tahákem současné výstavy v pražském Museu Kampa.

Štítky: byl sb karel kampa um pra kvalitn nepra humoru karel nepra

Zdroj: ceskapozice.lidovky.cz

Solidární kampaň bez podpisu. Kdo po celé Praze vyvěsil Je Suis Paris?

Černý podklad a na něm bílý nápis Je Suis Paris už řadu dní provázejí Pražany při cestách hlavním městem téměř na každém kroku. Výraz solidarity s obětmi a pozůstalými nedávných teroristických útoků v Paříži je vidět na desítkách míst: v kioscích či na billboardech u hlavních silničních tahů.Další články k tématu:Teror se stal obchodní příležitostí. Podnikatelé vydělávají na pařížských útocíchSpeciální nedělní vydání. Francouzský tisk odráží smutek po útocích Češi přitvrdili v názoru na pojištění cizinců: Zdražila by zdravotní péčeŠéf Pepsi: Zákaz slazených nápojů ve školách? Děti si je stejně koupí jinde

Štítky: js cel kampa ned po cel suis paris suis paris je suis je suis paris

Zdroj: byznys.lidovky.cz