Linka 199

Štítek: saatchi

nejčastější štítky

Visa zahajuje „pulsující“ kampaň

Visa spouští kampaň, ve které se ukazuje jako pulsující srdce uprostřed veškerých systémů plateb. Za kreativou stojí agentura Saatchi & Saatchi.

Štítky: visa europe zahajuje saatchi visa zahajuje â zahajuje â visa zahajuje platebnã jednotlivã agentura saatchi

Zdroj: strategie.e15.cz

Spot dne: Pocit naplnění

Ano, jistě, být naplněn je povznášející, ale v některých situacích vás do sedmého nebe dostane, když se vyprázdníte. Povoleným dopinkem je tyčinka Fiber One. Spot natočila agentura Saatchi & Saatchi z New Yorku.

Štítky: pocit new yorku saatchi se takã naplnä pocit naplnä baletka na saatchi z nebe dostane dopinkem je

Zdroj: strategie.e15.cz

Ivan Trojan v nové kampani T-Mobilu uspává

Kampani společnosti T-Mobile opět vévodí herec Ivan Trojan. Stejný zůstává i tvůrce konceptu – agentura Saatchi & Saatchi.

Štítky: t ivan trojan ivan trojan saatchi v novã trojan v novã trojan v kampani t ivan trojan v

Zdroj: strategie.e15.cz

Kampaň RSTS vrací do hry svérázného kutila

Raiffeisen stavební spořitelna navazuje podzimní kampaní na jarní koncept s bláznivým kutilem v hlavní roli. Za kreativou opět stojí agentura Saatchi & Saatchi. V rámci kampaně prošly modernizací i webové stránky.

Štítky: raiffeisen saatchi spoå stavebnã vracã rsts raiffeisen stavebnã do hry hry svã rsts vracã

Zdroj: strategie.e15.cz

Visa zahajuje „pulsující“ kampaň

Visa spouští kampaň, ve které se ukazuje jako pulsující srdce uprostřed veškerých systémů plateb. Za kreativou stojí agentura Saatchi & Saatchi.

Štítky: bude visa zahajuje kampaå saatchi visa zahajuje â zahajuje â visa zahajuje platebnã drå

Zdroj: strategie.e15.cz

NN se v kampani vrací k praštěnému houbaři

NN v novém televizním spotu sází na motivy blízké českému divákovi – houbaření a turistiku. Kreativu měla stejně jako u nedávného rebrandingu ING Pojišťovny na NN na starosti Saatchi & Saatchi Prague.

Štítky: nn se v kampani v kampani saatchi kampani vrací vrací k nn se k praštěnému praštěnému

Zdroj: strategie.e15.cz

Spot dne: Zábava vs. zelenina

Poskytovatel vysokorychlostního internetu a televizního signálu Charter Spectrum nabízí možnost, jak si během tanečních radovánek s dítětem udržet přehled o dění ve sportu. Spot dodala agentura Saatchi & Saatchi z New Yorku.

Štítky: zábava vs saatchi zábava vs zelenina televizního signálu charter signálu charter spectrum a televizního signálu vysokorychlostního internetu a spectrum nabízí možnost

Zdroj: strategie.e15.cz