Linka 199

Štítek: zna

nejčastější štítky

Akcie Volkswagenu se propadly o 20 procent. Po skandálu s falšováním emisních údajů

Akcie německé automobilky Volkswagen zahájily v pondělí propadem o 20 procent a zaznamenávají jednu z nejhlubších jednodenních ztrát ve své historii. Trh reagoval na páteční obvinění amerických úřadů, podle nichž společnost falšovala u řady vozů údaje o toxických emisích. Volkswagen je mateřskou společností české automobilky Škoda Auto.Další články k tématu:Volkswagen vyšetří zatajování emisí u vozů. Hrozí mu pokuta 400 miliardVolkswagen musí stáhnout půl milionu aut. Je v nich zakázaný přístrojVolkswagen chce v Americe zkontrolovat téměř 190 tisíc vozů. Mohou mít vadný airbagToyota už není světovou jedničkou. Poprvé ji předehnal Volkswagen

Štítky: spole volkswagenu volkswagen emisemi americk zna automobilky emis voz skand

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Škoda je třetí nejspolehlivější automobilovou značkou v Německu

Nejspolehlivější automobilovou značkou na německém trhu je japonská Mazda, za kterou následuje další japonská značka Mitsubishi. Třetí místo obsadila česká Škoda. Vyplývá to ze studie výzkumné společnosti J.D. Power and Associates.Další články k tématu:I starší fabie, octavie či superby měly motory, které uměly podvádět s emisemiFrancie a Británie volají po vyšetření skandálu Volkswagen na úrovni EUAkcie Volkswagenu se propadly o 20 procent. Po skandálu s falšováním emisních údajůVolkswagen musí stáhnout půl milionu aut. Je v nich zakázaný přístroj

Štítky: volkswagen turecko zna voz skand automobilovou zna automobilovou nejspolehliv kremlem carovi

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Příběhy českých značek: Primky pro davy i celebrity

Značka Prim se za desítky let stala synonymem pro hodinky. Luxusní Prim Manufacture zdobí zápěstí Baracka Obamy, Angely Merkelové nebo Václava Klause. Lidovější hodinky s nápisem Prim má kdekdo. Obě značky mají ambice počítat se do českého „rodinného stříbra“. Která to nakonec bude, rozhodnou až soudy.

Štítky: let zn hodinek hodinky prim zna vyr elton elton hodin soudn

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Dieselgate se rozrůstá: vysoké emise odhalily testy u dalších čtyř značek

Organizace Emissions Analytics naměřila u modelů výrobců Mercedes-Benz, Honda, Mazda a Mitsubishi v reálném provozu výrazně vyšší emise, než jaké vykázaly při oficiálních testech. Zatím ale není důkaz o tom, že by tato auta využívala podvodný software, ke kterému se přiznal koncern Volkswagen.Další články k tématu:Dieselgate: VW začne svolávat vozy v lednu, ve hře je i výměna autaŠkodovky a Volkswageny jdou na odbyt. Dieselgate prodeje zatím nezasáhlaOjeté TDI z dieselgate: nízká spotřeba, ale také riziko velkých investic

Štítky: zde provozu volkswagen re dieselgate zna zat skand koncernu volkswagen emisn

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Kultovní reklamy: Eurotel chtěl blíž k lidem. Najal autora filmu Baraka

Eurotel, dominantní hráč na trhu s mobilním voláním, se v devadesátých letech minulého století chtěl dostal blíž k lidem a ukázat, že mobily nejsou jen pro bohaté. V době, kdy se ještě v tuzemské reklamě utrácely velké peníze, vznikla jedna z nejdražších českých kampaní všech dob. Eurotel si najal režiséra filmu Baraka.Další články k tématu:Kultovní reklamy: Pečený mops Bobík zastínil značkuKultovní reklamy: I muži mají své dny. Slogan pozvedl fernet z nálevenKultovní reklamy: Kluk upil plzeň ze džbánku, ČT spot nechtěla vysílatKultovní reklamy: Dobrůtka se zrodila v čokoládovém městečku OrionuKultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchníKultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil senioryKultovní reklamy: Kožený lákal na desetinásobek. K úhradě spotů se nemělKultovní reklamy: Holčička kvůli Fidorce mrskla panenkou. A padaly pokutyKultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval OskarKultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ Mrazík

Štítky: mo nehody re filmu velk reklam zna nat eurotel kultovn

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Uspěje značka s příběhem

Úspěch dnes slaví regionální značky. Obři na to musí reagovat, říká Jim Stengel...

Štítky: firmy jim aby mus zna s p usp stengel jim stengel zdvojn

Zdroj: ekonom.ihned.cz

Sloupek: Hybridu se nebojí už ani Lamborghini

Italský výrobce supersportovních aut Lamborghini, který patří pod křídla koncernu Volkswagen, přijde za pár let s plug-in hybridním pohonem. Alespoň.....

Štítky: ani do zna lamborghini sloupek urus se neboj ani lamborghini hybridu se hybridu

Zdroj: ekonom.ihned.cz

Fenomén SUV: Tak trochu jiná terénní auta

Nebývalé popularitě, jež v posledních letech roste, se těší vozy kategorie SUV. Zákazníci po nich touží víc a víc a automobilky si mnou ruce – vydělávají jim peníze a zajišťují budoucnost. V Evropě tvoří už zhruba pětinu trhu a podobně jsou na tom i v Česku. Do konce desetiletí by však do škatulky SUV mohla v Evropě patřit až třetina všech prodaných osobních vozů.

Štítky: trhu auta ter mm suv tvo zna voz v evrop evrop

Zdroj: ceskapozice.lidovky.cz

Vozy Hyundai mají české SPZ, ale měsíce jezdí v Itálii. K reexportům navádí automobilka, říká dealer

Prodejci automobilů dělají často reexporty, cílem je na oko vykazovat úspěch na českém trhu, ačkoliv je zákazník v zahraničí. Hyundai vystupuje jako jediná značka, která proti těmto krokům otevřeně bojuje. Jeden z českých dealerů však Hyundai z takovýchto praktik nařkl.

Štítky: vo ale proti hyundai bojuje fischer import zna dealer reexport

Zdroj: logistika.ihned.cz

Bakala má velké plány s luxusem. Jeho byznys v Pařížské čeká poprvé zisk

Luxusní impérium v pražské Pařížské ulici zatím miliardáři Zdeňku Bakalovi nevydělalo ani korunu a navíc je momentálně bez šéfa. Přesto má Bakala s luxusem velké plány. Chce v Pařížské otevřít nový vícepatrový obchod nebo přilákat do Prahy luxusní obchodní dům Galeries Lafayette.Další články k tématu:Bakalovo luxusní impérium bojuje v Pařížské o každou korunuV Pařížské otevře Patek Philippe. Prohlédněte si mapu ulice luxusuVýrobce klobouků Tonak míří k Pařížské, chce se stát značkou luxusuLuxusu v Pařížské ulici krize prospěla, ubylo ale zákazníků z RuskaBakalovi expandují z Pařížské. "Luxus pro masy" nabídnou i v obchoďácích

Štítky: obchod bakala velk otev ulici zna v pa pa luxusn lbm

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Motocyklový Chinatown v Česku. Číňané získávají body lacinými skútry

Nejnižší patra českého trhu s novými motocykly ovládají Číňané, vévodí prodejům v nejslabší kubatuře. Značka Maxon je celkově druhá nejúspěšnější na tuzemském trhu. Na něm se pohybuje neuvěřitelných 101 značek.Další články k tématu:Američané táhnou proti VW. Automobilku zažaloval Texas, přidá se VirginieKat VW exkluzivně: Nečekal jsem, že by byl Volkswagen ochotný tak riskovatDieselgate očima Američanů: Zrada, zklamání a počítání obětí emisíŠkoda je klenot v nejisté době. VW ji kvůli Dieselgate neprodá, tvrdí experti

Štítky: od co dal roku euro od roku sk peugeot zna maxon

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Lidl vrací do regálů socialismus. V létě vyvolal retrománii

Diskontní řetězec Lidl zopakuje úspěšnou marketingovou akci, při níž zákazníky už v červnu lákal na socialistické obaly potravin. Příští týden opět část sortimentu převlékne do retro obalů. Doby komunismu nově připomenou sýry Hermelín a Apetito, Granko, Vitacit, lak na vlasy Lybar nebo voda po holení Diplomat.Další články k tématu:Kolo Favorit vstává z hrobu. Podnikatel chystá i módní značkuRetro nábytek a hlavně žádná rychlovarná konvice. Tak žijí lidé s demencíPo 50 letech se vrací polské auto. Syrena je malé retro kupé

Štítky: obal lidl kofola nehody retro uk zna nap vrac favorit

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

České investice na Kubě: zabírá značka Made in Czechoslovakia

Čeští podnikatelé vidí v uvolňování hospodářských poměrů na Kubě šanci k investicím, po prvních jednáních v Havaně ale zůstávají obezřetní. Značné problémy může podle nich představovat přebujelá byrokracie či nejistota ohledně finanční situace kubánských podniků.Další články k tématu:Dubaj chce investovat přes 100 miliard korun do turistického rezortu v BosněNa prodej vířivek mají vliv i obavy z Putina, říká šéfka českého výrobceZačíná přímá linka do Číny. Z Prahy se tam cestující podívají za deset hodinČína investuje do zahraničí ve velkém. Nejspíš padne rekord bilion dolarů

Štítky: podnikatel ale firem zn podnik zna kub havan vid

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Bony mají potenciál, naznačuje muž, který se snaží vzkřísit Tuzex

Otto Fiamin je zatím tajemný. Třicetiletý podnikatel se svým týmem připravuje prodejní koncept, o němž tvrdí, že bude ojedinělý. Jisté je každopádně to, že si koupil značku Tuzex. A věří, že na ni uslyší i mladší generace, která exkluzivní prodejny západního zboží nezažila.Další články k tématu:Obsluha tankuje, řidič nakupuje. Billa obsadí čtvrtinu benzinek ShellČeské investice na Kubě: zabírá značka Made in CzechoslovakiaSobotka: Česko by se mohlo stát centrem Evropy čínských finančních institucíDell se praštil přes kapsu. Koupil datové úložiště za 1,6 bilionu korun

Štítky: od nov byla ale jsme zna zbo byznys dne tuzex fiamin

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Příběhy českých značek: Kofola už není retro. Poráží i americkou colu

Během své pětapadesátileté existence toho Kofola zažila hodně. Užívala si výsadního postavení za minulého režimu, přežila svou poprivatizační klinickou smrt, svezla se na retro vlně a pohltila vícero středoevropských značek. Tento týden rodinná firma vstoupila na pražskou burzu.Další články k tématu:Kofola první den na pražské burze posílila o procentoKofola vstupuje na pražskou burzu s cenou 510 korun za akcii

Štítky: ve pod nen kofola kofoly samaras retro zna vyr jannis

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Kultovní reklamy: Český spot na Red Bull prolétl svět, doma nebodoval

Animovaných reklam na energetický nápoj Red Bull vznikla celá řada, až na výjimky však v Německu. Českým tvůrcům reklamy se podařilo prorazit do světa se dvěma nápady. V jednom z nich dal nápoj člověku křídla, aby se mohl pomstít holubovi a pokálet ho.Další články k tématu:Kultovní reklamy: Čtvrtníček proti falešným sobům Santa ClauseKultovní reklamy: Alkohol není váš kamarád. Fernet musel z obrazovekKultovní reklamy: Kohákův „Rychlý pohřeb“ zatrhlo ministerstvoKultovní reklamy: Svěrákova reklama na Saab se nikdy nevysílalaKultovní reklamy: Prasátko bylo plaché, spot na Kofolu se dotáčelKultovní reklamy: Eurotel chtěl blíž k lidem. Najal autora filmu BarakaKultovní reklamy: Pečený mops Bobík zastínil značkuKultovní reklamy: I muži mají své dny. Slogan pozvedl fernet z nálevenKultovní reklamy: Kluk upil plzeň ze džbánku, ČT spot nechtěla vysílatKultovní reklamy: Dobrůtka se zrodila v čokoládovém městečku OrionuKultovní reklamy: Žena u pivařů neprošla. Prodeje zvýšil až Divnej vrchníKultovní reklamy: Nekonečná kampaň na Korunní s vymyšleným optiminerálemKultovní reklamy: Maminko, vy už tady nebudete... Spot urazil senioryKultovní reklamy: Kožený lákal na desetinásobek. K úhradě spotů se nemělKultovní reklamy: Holčička kvůli Fidorce mrskla panenkou. A padaly pokutyKultovní reklamy: Počkejte 20 minut a močte se slevou, vtipkoval OskarKultovní reklamy: První trumf Čechům v cizině přinesl „vykradený“ MrazíkVýrobce kultovní obuvi Converse zažaloval 31 firem za paděláníRed Bull potopil reklamu s Ježíšem chodícím „po vodě“, naštvala věřící

Štítky: ve byla agentury miliard bull zna red kampa spot na red bull

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Příběhy českých značek: Merkur začínal bez šroubků, přežil všechny režimy

Stavebnici Merkur je letos devadesát let. Přežila všechny režimy a znají ji všechny žijící generace Čechů. Někteří na tuto nedostupnou „nadhračku“ za socialismu stáli fronty. Původně se však nespojovala pomocí šroubů a matek. Stavebnice také pomohla Otto Wichterlemu vyrobit první kontaktní čočku.Další články k tématu:Příběhy českých značek: Tonak vyrábí klobouky už 385 let. Zná je celý světPříběhy českých značek: Jak král zbrojařů zachránil padlou TatruPříběhy českých značek: Primky pro davy i celebrityMerkur má poštovní známku, stavebnice by mohla pomáhat ve školách

Štítky: jako roce zn v roce zna merkur stavebnice vyr stavebnic merkuru

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Apple útočí na arabský trh. Otvírá první obchody v Emirátech

Americký výrobce chytrých telefonů Apple v pátek otevřel dva obchody ve Spojených arabských emirátech. Jde o jeho první pobočky v arabském světě. Obchody se nacházejí v nákupních centrech v Dubaji a Abú Zabí vedle světových luxusních značek jako Emporio Armani, Fendi či Burberry.Další články k tématu:Microsoft si věří: Windows 10 poběží do dvou let na miliardě zařízeníNestačí, aby auto jen vozilo lidi. Musí být propojené se světem, říká JahnČína dala stopku aplikaci od Applu, která umožňuje sledovat zprávy z USAIPhone 6S v Česku. Prodejna T-mobile musela upravit otvírací dobu

Štítky: obchod telefon procenta apple applu zna emir arabsk s pod apple v

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Merkelová: Skandál Volswagenu nepoškodil značku Made in Germany

Skandál kolem falšování emisních testů automobilkou Volkswagen nepoškodil značku Made in Germany. Uvedla to v sobotu německá kancléřka Angela Merkelová. Další články k tématu:Bude Opel následovat VW? Testy ukázaly pětinásobné překročení limitůNaše nové motory podváděcí systém neobsahují, tvrdí VolkswagenDieselgate má první následky. VW uvažuje o propuštění části zaměstnancůJe kauza VW „jen“ symptomem dravého kapitalismu?Týká se to i vás? Volkswagen svolá v EU 8,5 milionu naftových aut. Česko zatím nerozhodlo

Štítky: vw volkswagen in zna merkelov skand made in in germany made in germany nepo

Zdroj: byznys.lidovky.cz