Linka 199

Zdroj: blog.dobryweb.cz

nejčastější zdroje článků

VIDEO: Janne M. Lohvansuu - Nový typ podnikání s dialogem se zákazníky v reálném čase - Dobrý web

Janne M. Lohvansuu, podnikatel, mentor a konzultant, který se mnohokrát osvědčil jako skvělý stratég pro digitální obchod s výrazným zaměřením na výsledky. Vždy se snaží vytvářet inovativní digitální služby, které zajistí skvělou uživatelskou zkušenost, a pevně věří ve význam výzkumu uživatelského chování. Ve své přednášce na konferenci UX & Digitální inovace představil hned několik důvodů, proč by se úspěšné společnosti měly v multikanálovém prostředí aktivně zapojovat do dialogu se svými…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/video-janne-m-lohvansuu-novy-typ-podnikani-s-dialogem-se-zakazniky-v-realnem-case/">VIDEO: Janne M. Lohvansuu - Nový typ podnikání s dialogem se zákazníky v reálném čase</a>“

Janne M. Lohvansuu, podnikatel, mentor a konzultant, který se mnohokrát osvědčil jako skvělý stratég pro digitální obchod s výrazným zaměřením na výsledky. Vždy se snaží vytvářet inovativní digitální služby, které zajistí skvělou uživatelskou zkušenost, a pevně věří ve význam výzkumu uživatelského chování. Ve své přednášce na konferenci UX & Digitální inovace představil hned několik důvodů, proč by se úspěšné společnosti měly v multikanálovém prostředí aktivně zapojovat do dialogu se svými…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Blog - Dobrý web

Profesionální poradenské centrum: tvorba WWW, webdesign, optimalizace pro vyhledávače - SEO, viditelnost, použitelnost a přístupnost webových stránek, informační architektura, správa obsahu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/8-ux-trendu-pro-vas-e-shop/">8 UX trendů pro váš e-shop</a>“

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/a-takove-bylo-letosni-uxlx-v-lisabonu/">A takové bylo letošní UXLx v Lisabonu…</a>“

Ve dnech 15. – 17. května 2013 se v portugalském Lisabonu, městě na sedmi kopcích, konalo již tradiční setkání odborníků na user experience – konference UX Lx. Pro několik set účastníků z různých koutů světa byly připraveny tři dny plné přednášek a workshopů těch největších světových expertů. Měla jsem tu možnost se konference zúčastnit a ráda bych se s vámi podělila o své postřehy.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/a-takove-bylo-letosni-uxlx-v-lisabonu/">A takové bylo letošní UXLx v Lisabonu…</a>“

Ve dnech 15. – 17. května 2013 se v portugalském Lisabonu, městě na sedmi kopcích, konalo již tradiční setkání odborníků na user experience – konference UX Lx. Pro několik set účastníků z různých koutů světa byly připraveny tři dny plné přednášek a workshopů těch největších světových expertů. Měla jsem tu možnost se konference zúčastnit a ráda bych se s vámi podělila o své postřehy.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Vyhrajte vstup na nejvýznamnější evropskou konferenci o úloze UX v byznysu! - Dobrý web

Už 2. října se v Praze uskuteční konference UX Masterclass, na které se představí zástupci top světových UX agentur z USA, Velké Británie, Francie a dalších zemí. Tématem však nebudou UX nástroje nebo metody. Takové konference už v ČR máme. Co ale na našem trhu doposud chybí je byznysový pohled na UX. Právě proto Dobrý web prostřednictvím své UX divize ExperienceU tolik usiloval o to, aby se tato prestižní akce dostala do Prahy.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/vyhrajte-vstup-na-nejvyznamnejsi-evropskou-konferenci-o-uloze-ux-v-byznysu/">Vyhrajte vstup na nejvýznamnější evropskou konferenci o úloze UX v byznysu!</a>“

Už 2. října se v Praze uskuteční konference UX Masterclass, na které se představí zástupci top světových UX agentur z USA, Velké Británie, Francie a dalších zemí. Tématem však nebudou UX nástroje nebo metody. Takové konference už v ČR máme. Co ale na našem trhu doposud chybí je byznysový pohled na UX. Právě proto Dobrý web prostřednictvím své UX divize ExperienceU tolik usiloval o to, aby se tato prestižní akce dostala do Prahy.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

8 UX trendů pro váš e-shop - Dobrý web

Stačí pár kliknutí a máte doma košili na míru i plavbu kolem světa. Ani nemusíte sedět u počítače, potřebujete jen mobil a pár minut při čekání na tramvaj. Lidé nakupují na internetu stále víc a víc, jak na to však reagují prodejci? Podívejte se, jaké trendy ovládnou e-shopy v roce 2015.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/a-takove-bylo-letosni-uxlx-v-lisabonu/">A takové bylo letošní UXLx v Lisabonu…</a>“

Ve dnech 15. – 17. května 2013 se v portugalském Lisabonu, městě na sedmi kopcích, konalo již tradiční setkání odborníků na user experience – konference UX Lx. Pro několik set účastníků z různých koutů světa byly připraveny tři dny plné přednášek a workshopů těch největších světových expertů. Měla jsem tu možnost se konference zúčastnit a ráda bych se s vámi podělila o své postřehy.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/ux-team-of-one-je-past/">UX "team of one" je past</a>“

Žijeme v éře digitalizace a rozmazlování zákazníků. Konkurenční boj se stále častěji odehrává na miniaturním kolbišti displeje tabletu, telefonu či notebooku. První dojem, emoce a zážitek, to jsou klíčové pojmy. Rozhoduje dobrý design. Nelíbíte se mi? Jeden klik a nakupuji jinde.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

A takové bylo letošní UXLx v Lisabonu… - Dobrý web

Ve dnech 15. – 17. května 2013 se v portugalském Lisabonu, městě na sedmi kopcích, konalo již tradiční setkání odborníků na user experience – konference UX Lx. Pro několik set účastníků z různých koutů světa byly připraveny tři dny plné přednášek a workshopů těch největších světových expertů. Měla jsem tu možnost se konference zúčastnit a ráda bych se s vámi podělila o své postřehy.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/ux-team-of-one-je-past/">UX "team of one" je past</a>“

Žijeme v éře digitalizace a rozmazlování zákazníků. Konkurenční boj se stále častěji odehrává na miniaturním kolbišti displeje tabletu, telefonu či notebooku. První dojem, emoce a zážitek, to jsou klíčové pojmy. Rozhoduje dobrý design. Nelíbíte se mi? Jeden klik a nakupuji jinde.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/ux-team-of-one-je-past/">UX "team of one" je past</a>“

Žijeme v éře digitalizace a rozmazlování zákazníků. Konkurenční boj se stále častěji odehrává na miniaturním kolbišti displeje tabletu, telefonu či notebooku. První dojem, emoce a zážitek, to jsou klíčové pojmy. Rozhoduje dobrý design. Nelíbíte se mi? Jeden klik a nakupuji jinde.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

UX "team of one" je past - Dobrý web

Žijeme v éře digitalizace a rozmazlování zákazníků. Konkurenční boj se stále častěji odehrává na miniaturním kolbišti displeje tabletu, telefonu či notebooku. První dojem, emoce a zážitek, to jsou klíčové pojmy. Rozhoduje dobrý design. Nelíbíte se mi? Jeden klik a nakupuji jinde.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

VIDEO: Bob Schumacher - Vztah mezi UX a značkou - Dobrý web

Jakou roli hraje user experience v oblasti budování a řízení značky?Proč haló efekt vyvolaný dobrou zkušeností dokáže omluvit špatný zážitek? A proč naopak vynikající uživatelská zkušenost ovlivní naše vnímání značky jen velmi málo?Nejen o tom na konferenci UX & digitální inovace přiletěl až z Chicaga povyprávět Bob Schumacher, Executive Vice President výzkumné agentury GfK.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/video-bob-schumacher-vztah-mezi-ux-a-znackou/">VIDEO: Bob Schumacher - Vztah mezi UX a značkou</a>“

Jakou roli hraje user experience v oblasti budování a řízení značky?Proč haló efekt vyvolaný dobrou zkušeností dokáže omluvit špatný zážitek? A proč naopak vynikající uživatelská zkušenost ovlivní naše vnímání značky jen velmi málo?Nejen o tom na konferenci UX & digitální inovace přiletěl až z Chicaga povyprávět Bob Schumacher, Executive Vice President výzkumné agentury GfK.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Blog – User Experience - Dobrý web

Profesionální poradenské centrum: tvorba WWW, webdesign, optimalizace pro vyhledávače - SEO, viditelnost, použitelnost a přístupnost webových stránek, informační architektura, správa obsahu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Rozhovor s Petrem Cikánem: E-mailing byl jedním z nejefektivnějších kanálů už před 13 lety - Dobrý web

Jaký je stav e-mail marketingu v Česku? Co se změnilo za 13 let? Jaké chyby firmy nejčastěji dělají? Nejen na to jsem se ptala Petra Cikána, lektora našeho školení e-mail marketingu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/rozhovor-s-petrem-cikanem-e-mailing-byl-jednim-z-nejefektivnejsich-kanalu-uz-pred-13-lety/">Rozhovor s Petrem Cikánem: E-mailing byl jedním z nejefektivnějších kanálů už před 13 lety</a>“

Jaký je stav e-mail marketingu v Česku? Co se změnilo za 13 let? Jaké chyby firmy nejčastěji dělají? Nejen na to jsem se ptala Petra Cikána, lektora našeho školení e-mail marketingu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/rozhovor-se-zdenkem-kucerou-nenechavejte-znalost-prava-jen-na-pravnicich/">Rozhovor se Zdeňkem Kučerou: Nenechávejte znalost práva jen na právnících</a>“

Jak si chránit vlastní značku a obsah? Jak naopak využívat cizí díla pro své prezentace? Jak se vyhnout právním problémům s online reklamou? Právo v online marketingu je horké téma, které sice stojí trochu v pozadí, ale jeho základy by měl znát každý marketér. Právě proto jsme připravili se Zdeňkem Kučerou školení Právo vs. online marketing. První termín školení se blíží, a tak jsme se rozhodli Zdeňka trochu vyzpovídat.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Co musí mít ty nejlepší digitální projekty? - Dobrý web

Co všechno musí mít úspěšná mobilní řešení, e-mailingové kampaně, facebookové aplikace, digitální reklamní kampaně, microsites, firemní facebookové stránky nebo firemní weby? To definovali největší čeští odborníci na digitální marketing, kteří letos garantují hodnocení projektů v soutěži WebTop100.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/co-musi-mit-ty-nejlepsi-digitalni-projekty/">Co musí mít ty nejlepší digitální projekty?</a>“

Co všechno musí mít úspěšná mobilní řešení, e-mailingové kampaně, facebookové aplikace, digitální reklamní kampaně, microsites, firemní facebookové stránky nebo firemní weby? To definovali největší čeští odborníci na digitální marketing, kteří letos garantují hodnocení projektů v soutěži WebTop100.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Rozhovor se Zdeňkem Kučerou: Nenechávejte znalost práva jen na právnících - Dobrý web

Jak si chránit vlastní značku a obsah? Jak naopak využívat cizí díla pro své prezentace? Jak se vyhnout právním problémům s online reklamou? Právo v online marketingu je horké téma, které sice stojí trochu v pozadí, ale jeho základy by měl znát každý marketér. Právě proto jsme připravili se Zdeňkem Kučerou školení Právo vs. online marketing. První termín školení se blíží, a tak jsme se rozhodli Zdeňka trochu vyzpovídat.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

VIDEO: Jiří Sekera - Zpátky ke kořenům - Dobrý web

Zpátky ke kořenům s Jiřím Sekerou. Čas od času se zamotáme mezi všemi těmi novými trendy, procesy, technologiemi a frameworky. Jirka se s vámi podělí o pár jednoduchých tipů, díky kterým se nejednou podařilo navázat na přetrženou linku a znovu narovnat vztah a porozumění designéra s klientem.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/video-jiri-sekera-zpatky-ke-korenum/">VIDEO: Jiří Sekera - Zpátky ke kořenům</a>“

Zpátky ke kořenům s Jiřím Sekerou. Čas od času se zamotáme mezi všemi těmi novými trendy, procesy, technologiemi a frameworky. Jirka se s vámi podělí o pár jednoduchých tipů, díky kterým se nejednou podařilo navázat na přetrženou linku a znovu narovnat vztah a porozumění designéra s klientem.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Blog – Internetový marketing - Dobrý web

Profesionální poradenské centrum: tvorba WWW, webdesign, optimalizace pro vyhledávače - SEO, viditelnost, použitelnost a přístupnost webových stránek, informační architektura, správa obsahu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

VIDEO: Martin Bednář - Víc než jen UX: design pro rozvoj obchodní strategie - Dobrý web

Videozáznam přednášky, která zazněla v rámci konference UX & Digitální inovace. Martin vám představí způsob, jakým vymyslet nové produkty a služby, jak proniknout v měnícím se konkurenčním prostředí, jak nejlépe reagovat na nové trendy či expandovat na nové trhy. IDEO, Google Ventures a další používají metody design thinking nejen pro zlepšení použitelnosti produktu, ale i pro vývoj produktové strategie. Na konkrétním příkladu ukáže, jak jedna taková metoda vypadá a jak ji můžete použít…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/video-martin-bednar-vic-nez-jen-ux-design-pro-rozvoj-obchodni-strategie/">VIDEO: Martin Bednář - Víc než jen UX: design pro rozvoj obchodní strategie</a>“

Videozáznam přednášky, která zazněla v rámci konference UX & Digitální inovace. Martin vám představí způsob, jakým vymyslet nové produkty a služby, jak proniknout v měnícím se konkurenčním prostředí, jak nejlépe reagovat na nové trendy či expandovat na nové trhy. IDEO, Google Ventures a další používají metody design thinking nejen pro zlepšení použitelnosti produktu, ale i pro vývoj produktové strategie. Na konkrétním příkladu ukáže, jak jedna taková metoda vypadá a jak ji můžete použít…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

VIDEO: Jakub Franc & Jiří Mžourek - Od nápadu k implementaci - Dobrý web

V druhém díle našeho prázdninového seriálu vás Jakub Franc společně s Jiřím Mžourkem provedou cestou od nápadu až k implementaci. Představí vám způsob, jakým zajistit, aby navržená inovace vůbec spatřila světlo světa, a to v co nejkratším čase s co nejmenším rizikem. A podělí i se i o další zkušenosti ze svého působení v Sun Microsystems, AVG Technologies a GoodData, včetně nejnovějších trendů ze Stanfordu, Berkeley a Whartonu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/video-jakub-franc-jiri-mzourek-od-napadu-k-implementaci/">VIDEO: Jakub Franc & Jiří Mžourek - Od nápadu k implementaci</a>“

V druhém díle našeho prázdninového seriálu vás Jakub Franc společně s Jiřím Mžourkem provedou cestou od nápadu až k implementaci. Představí vám způsob, jakým zajistit, aby navržená inovace vůbec spatřila světlo světa, a to v co nejkratším čase s co nejmenším rizikem. A podělí i se i o další zkušenosti ze svého působení v Sun Microsystems, AVG Technologies a GoodData, včetně nejnovějších trendů ze Stanfordu, Berkeley a Whartonu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/newsletter-vylucujici-klicova-slova-stop-nerelevantnim-zobrazenim/">Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení</a>“

V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Dynamické reklamy ve vyhledávání - Dobrý web

Dynamic Search Ads neboli dynamické reklamy ve vyhledávání nabízejí snadný způsob, jak reklamu ve vyhledávání Googlu zacílit na veškerý obsah vašeho webu, a to bez zdlouhavého vytváření kampaní a sestav klasickým způsobem. Manuální vytváření klasických reklam tím samozřejmě neodpadá - DSA je spíše vítaný doplněk a urychlení celého procesu. Skvěle se hodí pro rozsáhlejší webové stránky a e-shopy, kde pracujeme s tisíci položek, které chceme co nejrychleji kompletně pokrýt reklamou ve…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/dynamicke-reklamy-ve-vyhledavani/">Dynamické reklamy ve vyhledávání</a>“

Dynamic Search Ads neboli dynamické reklamy ve vyhledávání nabízejí snadný způsob, jak reklamu ve vyhledávání Googlu zacílit na veškerý obsah vašeho webu, a to bez zdlouhavého vytváření kampaní a sestav klasickým způsobem. Manuální vytváření klasických reklam tím samozřejmě neodpadá - DSA je spíše vítaný doplněk a urychlení celého procesu. Skvěle se hodí pro rozsáhlejší webové stránky a e-shopy, kde pracujeme s tisíci položek, které chceme co nejrychleji kompletně pokrýt reklamou ve…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/newsletter-vylucujici-klicova-slova-stop-nerelevantnim-zobrazenim/">Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení</a>“

V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/newsletter-vylucujici-klicova-slova-stop-nerelevantnim-zobrazenim/">Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení</a>“

V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/newsletter-vylucujici-klicova-slova-stop-nerelevantnim-zobrazenim/">Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení</a>“

V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/newsletter-vylucujici-klicova-slova-stop-nerelevantnim-zobrazenim/">Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení</a>“

V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení - Dobrý web

V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Analýza konkurence v AdWords – porovnejte výkon s ostatními - Dobrý web

Američtí uživatelé Google AdWords se mohou těšit z dalšího užitečného nástroje, který se objevil v jejich rozhraní. Funkce Analyze Competition poskytuje celou řadu zajímavých a nových informací o inzertním prostředí, které pomohou při identifikaci dalších vhodných příležitostí pro zkvalitnění účtů.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/analyza-konkurence-v-adwords-porovnejte-vykon/">Analýza konkurence v AdWords &#8211; porovnejte výkon s ostatními</a>“

Američtí uživatelé Google AdWords se mohou těšit z dalšího užitečného nástroje, který se objevil v jejich rozhraní. Funkce Analyze Competition poskytuje celou řadu zajímavých a nových informací o inzertním prostředí, které pomohou při identifikaci dalších vhodných příležitostí pro zkvalitnění účtů.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Blog – PPC - Dobrý web

Profesionální poradenské centrum: tvorba WWW, webdesign, optimalizace pro vyhledávače - SEO, viditelnost, použitelnost a přístupnost webových stránek, informační architektura, správa obsahu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Novinky v obsahové síti Google AdWords - Dobrý web

Google oznámil několik vylepšení pro obsahovou síť v Google AdWords. Doposud se cena za proklik nastavovala pro obsahovou síť jako celek. Nyní je možné určit maximální cenu pro jednotlivá vybraná umístění. Zvyšováním nebo naopak snižováním cenové nabídky na konkrétní weby je možné lépe kontrolovat návratnost investic do obsahové sítě.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/novinky-v-obsahove-siti-google-adwords/">Novinky v obsahové síti Google AdWords</a>“

Google oznámil několik vylepšení pro obsahovou síť v Google AdWords. Doposud se cena za proklik nastavovala pro obsahovou síť jako celek. Nyní je možné určit maximální cenu pro jednotlivá vybraná umístění. Zvyšováním nebo naopak snižováním cenové nabídky na konkrétní weby je možné lépe kontrolovat návratnost investic do obsahové sítě.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

AdWords čekají další vylepšení - Dobrý web

Na oficiálním blogu Google AdWords dnes vyšel článek, který představuje nová vylepšení. V nejbližší době nastanou totiž v AdWords velké změny, zejména co se týká skóre kvality. Co se změní?

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/adwords-dalsi-vylepseni/">AdWords čekají další vylepšení</a>“

Na oficiálním blogu Google AdWords dnes vyšel článek, který představuje nová vylepšení. V nejbližší době nastanou totiž v AdWords velké změny, zejména co se týká skóre kvality. Co se změní?

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Newsletter: Jak vybrat klíčová slova pro reklamní PPC kampaň - Dobrý web

Při návrhu reklamní kampaně je výběr klíčových slov první a zároveň nejdůležitější činností - na výběru vhodných klíčových slov stojí a padá úspěch reklamní kampaně. V tomto vydání newsletteru Dobrý tip se tedy podíváme na to, jak při výběru klíčových slov postupovat.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/newsletter-jak-vybrat-klicova-slova-pro-ppc-kampan/">Newsletter: Jak vybrat klíčová slova pro reklamní PPC kampaň</a>“

Při návrhu reklamní kampaně je výběr klíčových slov první a zároveň nejdůležitější činností - na výběru vhodných klíčových slov stojí a padá úspěch reklamní kampaně. V tomto vydání newsletteru Dobrý tip se tedy podíváme na to, jak při výběru klíčových slov postupovat.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/zaklady-prace-s-adwords-editorem-1-dil/">Základy práce s AdWords Editorem &#8211; 1. díl</a>“

Po úspěšných seriálech pro začátečníky s tématikou práce v reklamních systémech (Sklik a Google AdWords) a měření návštěvnosti (Navrcholu a Google Analytics), které vycházely minulý rok, jsme se rozhodli v jejich vydávání pokračovat. Dalším nástrojem, se kterým vás naučíme pracovat, bude AdWords Editor. Celý seriál je rozdělen na tři díly, které budou vycházet v následujících dnech. V dnešním díle se dozvíte nejen, co to AdWords Editor je, k čemu slouží a jaké jsou výhody jeho použití, ale…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Newsletter: Musíte být v AdWords na první pozici? - Dobrý web

Možná si říkáte, co je to za nesmyslnou otázku - samozřejmě, že potřebujete být na prvním místě, nejlépe na všechna klíčová slova ve vaší PPC kampani. Zamysleli jste se ale nad tím, proč o první pozice usilujete?

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/newsletter-musite-byt-v-adwords-na-prvni-pozici/">Newsletter: Musíte být v AdWords na první pozici?</a>“

Možná si říkáte, co je to za nesmyslnou otázku - samozřejmě, že potřebujete být na prvním místě, nejlépe na všechna klíčová slova ve vaší PPC kampani. Zamysleli jste se ale nad tím, proč o první pozice usilujete?

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/zaklady-prace-s-adwords-editorem-3-dil/">Základy práce s AdWords Editorem - 3. díl</a>“

V předchozích dílech seriálu o Google AdWords editoru jsme si ukázali, jak aplikaci nainstalovat, jak vypadá její uživatelské prostředí a jak v ní vytvářet a editovat reklamní kampaně a sestavy. V dnešním, třetím dílu, se podíváme na to, jak vytvořené kampaně exportovat do různých formátů pro použití v jiných reklamních systémech. Ukážeme si také další užitečné nástroje.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/zaklady-prace-s-adwords-editorem-2-dil/">Základy práce s AdWords Editorem &#8211; 2 díl</a>“

Ve druhém díle seriálu o AdWords editoru se naučíme základní úkony s kampaněmi a sestavami. Ukážeme si, jak snadno lze upravovat strukturu kampaní, případně vytvářet kampaně nové.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/rychlost-nacitani-stranek-ovlivni-quality-score/">Rychlost načítání stránek ovlivní Quality Score</a>“

Podle nedávných zpráv, které se objevily v nápovědě ke službě Google AdWords, přibyl další faktor, který bude ovlivňovat Quality Score. Quality Score je proměnná, která má velký vliv při výpočtu pozice a ceny reklamních inzerátů v systému Google Adwords. Všechny faktory, které ovlivňují Quality Score, nejsou bohužel známy, nicméně o těch nejdůležitějších se sám Google zmiňuje.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Základy práce s AdWords Editorem - 3. díl - Dobrý web

V předchozích dílech seriálu o Google AdWords editoru jsme si ukázali, jak aplikaci nainstalovat, jak vypadá její uživatelské prostředí a jak v ní vytvářet a editovat reklamní kampaně a sestavy. V dnešním, třetím dílu, se podíváme na to, jak vytvořené kampaně exportovat do různých formátů pro použití v jiných reklamních systémech. Ukážeme si také další užitečné nástroje.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/adwords-zmena-pravidel-display-url/">Změna pravidel pro viditelné URL v AdWords</a>“

Od 1. dubna 2008 se změní pravidla pro viditelné URL v AdWords. Nejde o změny nikterak zásadní, přesto je dobré o nich vědět a vyhnout se tak případnému zablokování některých inzerátů.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Změna pravidel pro viditelné URL v AdWords - Dobrý web

Od 1. dubna 2008 se změní pravidla pro viditelné URL v AdWords. Nejde o změny nikterak zásadní, přesto je dobré o nich vědět a vyhnout se tak případnému zablokování některých inzerátů.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/vice-pohledu-na-data-v-google-analytics/">Více pohledů na data v Google Analytics</a>“

Jednou z novinek v Google Analytics jsou kontingenční tabulky a další rozměr ve výpisu. Zní to strašně, že? Protože začínají dlouhé zasněžené večery, můžete zapřemýšlet nad užitím těchto funkcí.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Návštěva v Contipru - Dobrý web

Vydali jsme se do sídla našeho klienta Contipro, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací. V areálu společnosti v Dolní Dobrouči na nás čekalo milé přivítání, prohlídka laboratoří i výrobních místností. Rozhodli jsme se s vámi podělit o všechno, co jsme viděli a slyšeli. Tedy, téměř o všechno…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/navsteva-v-contipru/">Návštěva v Contipru</a>“

Vydali jsme se do sídla našeho klienta Contipro, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací. V areálu společnosti v Dolní Dobrouči na nás čekalo milé přivítání, prohlídka laboratoří i výrobních místností. Rozhodli jsme se s vámi podělit o všechno, co jsme viděli a slyšeli. Tedy, téměř o všechno…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Blog – Google AdWords - Dobrý web

Profesionální poradenské centrum: tvorba WWW, webdesign, optimalizace pro vyhledávače - SEO, viditelnost, použitelnost a přístupnost webových stránek, informační architektura, správa obsahu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/pokrocile-filtry-v-google-analytics/">Pokročilé filtry v Google Analytics</a>“

Do novinek v Google Analytics se zařadily pokročilé filtry, které vám pomohou v rychlém pohledu na přehledové tabulky. Pro jednoduché vyfiltrování zrna od plev už nemusíte data exportovat do Excelu a aplikovat na ně filtry.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/strepiny-z-gaac-summitu/">Střepiny z GAAC Summitu</a>“

Pavel Jašek se za Dobrý web zúčastnil v kalifornském Mountain View konference, kterou Google pořádá pro své partnerské společnosti. Čtyři dny nabité přednáškami a semináři o Google Analytics, Google Website Optimizeru a také analytickému nástroji Urchin stály opravdu za to.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/upoutavka-na-gacp-summit/">Upoutávka na GACP Summit</a>“

Ve dnech 14. – 16. září se v kalifornském Mountain View bude odehrávat každoroční konference pro certifikované partnery Google Analytics (odtud ta zkratka GACP = Google Analytics Certified Partners). Za Dobrý web, který je GACP společností od června 2009, se této konference zúčastní Pavel Jašek.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Živě z Konference WebTop100 - Dobrý web

Opět po roce přinášíme živou reportáž z průběhu konference WebTop100. V přímém přenosu si přečtete nejzajímavější fakta, čísla a citáty, které letos hýbou světem firemních webů.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/zive-z-konference-webtop100/">Živě z Konference WebTop100</a>“

Opět po roce přinášíme živou reportáž z průběhu konference WebTop100. V přímém přenosu si přečtete nejzajímavější fakta, čísla a citáty, které letos hýbou světem firemních webů.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Upoutávka na GACP Summit - Dobrý web

Ve dnech 14. – 16. září se v kalifornském Mountain View bude odehrávat každoroční konference pro certifikované partnery Google Analytics (odtud ta zkratka GACP = Google Analytics Certified Partners). Za Dobrý web, který je GACP společností od června 2009, se této konference zúčastní Pavel Jašek.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/nabidnete-sve-produkty-spravne-cilove-skupine-vyuzijte-bloggery/">Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery!</a>“

Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/nabidnete-sve-produkty-spravne-cilove-skupine-vyuzijte-bloggery/">Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery!</a>“

Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/nabidnete-sve-produkty-spravne-cilove-skupine-vyuzijte-bloggery/">Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery!</a>“

Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/nabidnete-sve-produkty-spravne-cilove-skupine-vyuzijte-bloggery/">Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery!</a>“

Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Blog – Ze života DW - Dobrý web

Profesionální poradenské centrum: tvorba WWW, webdesign, optimalizace pro vyhledávače - SEO, viditelnost, použitelnost a přístupnost webových stránek, informační architektura, správa obsahu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery! - Dobrý web

Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/nabidnete-sve-produkty-spravne-cilove-skupine-vyuzijte-bloggery/">Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery!</a>“

Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Souboj Titánů pro SEO analýzu: MajesticSEO vs. Ahrefs - dodatek (Lupa.cz) - Dobrý web

Jste majitelem webu nebo se staráte o přivádění návštěvnosti na web ve firmě? Zřejmě se tedy neobejdete bez šikovného nástroje na analýzu zpětných odkazů. Jaký nástroj zvolit? Pro server Lupa.cz jsme porovnali nástroje MajesticSEO a Ahrefs. Do článku se však nevešly tabulky s cenami obou nástrojů a porovnání jejich funkcionalit, proto je doplňujeme alespoň takto dodatečně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Přidání názoru k článku „<a href="/souboj-titanu-pro-seo-analyzu-majesticseo-vs-ahrefs/">Souboj Titánů pro SEO analýzu: MajesticSEO vs. Ahrefs - dodatek (Lupa.cz)</a>“

Jste majitelem webu nebo se staráte o přivádění návštěvnosti na web ve firmě? Zřejmě se tedy neobejdete bez šikovného nástroje na analýzu zpětných odkazů. Jaký nástroj zvolit? Pro server Lupa.cz jsme porovnali nástroje MajesticSEO a Ahrefs. Do článku se však nevešly tabulky s cenami obou nástrojů a porovnání jejich funkcionalit, proto je doplňujeme alespoň takto dodatečně.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Názor k článku „<a href="/pozadavky-na-cms-z-pohledu-seo/">Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO</a>“

Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet…

Zdroj: blog.dobryweb.cz