Linka 199

Zdroj: mladypodnikatel.cz

nejčastější zdroje článků

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Štítky: dělat program letech radek jak dělat retenční retenční marketing hrachovec radek hrachovec

Zdroj: mladypodnikatel.cz

New Media Inspiration 2017: Život po Facebooku aneb jak virtuální mění skutečné

Internet a sociální sítě jsou často nedílnou součástí každodenního života. Jak by se změnil běžný život, kdyby neexistovaly? Odpovědi na tyto otázky získají účastníci konference...

Štítky: po facebooku media aneb new virtuální inspiration media inspiration new media new media inspiration

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak dělat on-page SEO u produktových stránek e-shopu

Pakliže chcete svůj e-shop optimalizovat a docílit tak lepší návštěvnosti z vyhledávačů, měli byste vyladění on-page faktorů věnovat náležitou pozornost.

Štítky: pak by stránky stránek vyhledávání produktu text ve výsledcích vyhledávání ve výsledcích výsledcích vyhledávání

Zdroj: mladypodnikatel.cz

5 tipů pro váš affiliate marketing v roce 2017

Affiliate marketing roste a na CZ a SK trhu dokonce více než jiné marketingové kanály. V affiliate síti DOGNET vidíme, co se děje a jaké...

Štítky: že který dělat jen již váš affiliate tipů affiliate marketing segment

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Štítky: firma každá h agenturu firmu filip ceo kahoun filip kahoun se musí časem

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Rok 2016 pro Shoptet: EET za 3 týdny, velké stěhování i výstup na K2

Nový rok vždy svádí k tomu trochu bilancovat. Každý rok se tomu statečně bráním, ale protože byl rok 2016 v mnohém výjimečný, letos si podobnou rekapitulaci dopřeji za Shoptet i já.

Štítky: nové rok byl stěhování k shoptet eet miroslav uďan uďan na k

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak analyzovat cizí blog zadarmo a bez složitých nástrojů?

Co dělají ostatní blogeři jinak, že si umí získat popularitu? Osobně mi tato otázka vždy vrtala hlavou. Naštěstí o sobě blogy prozrazují velké množství informací....

Štítky: že ale více v blogu obsahu bloger a bez blogerů

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Vlastimil Pěchouček: Jaký jsem měl rok 2016?

Konec roku 2016 je za námi a já pro čtenáře Mladého podnikatele sepsal zhodnocení největší změn v mém podnikání. Stalo se toho totiž hodně. Pomalý nástup...

Štítky: že tým rok bylo roku navíc pěchouček vlastimil pěchouček vlastimil zásadně

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Pavel Ungr: Jak jsem (ne)odhadl trendy v marketingu v roce 2016?

Na začátku loňského roku jsme s Jirkou Rosteckým natočili rozhovor o tom, co si myslím, že se stane ve světe online marketingu v roce 2016.

Štítky: trendy pavel mobilní amazon jak jsem trendy v ungr trendy v marketingu v marketingu v marketingu v

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

A jaké nejčastější problémy řeší největší a nejvýznamnější česká spotřebitelská organizace dTest?

Štítky: zákazníkům by se lukáš chovat chovat k by se e k zákazníkům jak by chovat k zákazníkům jak by se

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Michal Krutiš: Tredy v online marketingu pro rok 2017

Na co se v marketingu zaměřit v roce 2017? Jak se změní SEO, přístup ke tvorbě značky, tvorba obsahu, mobilní marketing a mnoho dalšího?

Štítky: jak se rok michal marketingu online marketingu v online krutiš v online marketingu michal krutiš marketingu pro

Zdroj: mladypodnikatel.cz

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

Copywriter – freelancer by měl mít svou, aspoň jednoduchou, webovou vizitku. I já si takové stránky před 2 lety založila. Chodí z nich různé typy poptávek...

Štítky: pokud spolupráci poptávek obsahu texty nimi typů copy s nimi naložit jak s nimi poptávek z

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Největší změny ve VašeČočky.cz v roce 2016

Během posledních dvou let u nás nezůstal kámen na kameni. Nasadili jsme nový web, změnili skoro všechny nástroje, které používáme pro organizaci práce, vyladili proces...

Štítky: česky nám jen jsme používáme v urban vašečočky anglicky ve vašečočky

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Vladan Hejnic (VIVnetworks.com): Jak expanduje affiliate síť do zahraničí?

A jaké největší zkušenosti s affiliate marketingem ve světě získali a v čem se můžeme inspirovat od zahraničních partnerů?

Štítky: zahraničí do zahraničí síť affiliate expanduje affiliate síť vladan hejnic síť do zahraničí jak expanduje affiliate

Zdroj: mladypodnikatel.cz

9+1 smrtících vět (nejen) začínajících e-shopařů

Přemýšleli jste už nad tím, že některé vaše myšlenky a domněnky mohou vést ke špatným rozhodnutím a způsobit tak nejeden problém a neúspěch? Zní to...

Štítky: že když právě by co vám s tím co s co s tím

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?

Štítky: český funguje forbes forbesu šimůnek jak se tvoří petr šimůnek český forbes vybírá nová témata nová témata

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Rok 2016 e-shopu SpokojenýPes.cz: Do čeho investovali čas a energii?

Dostalo se mi milé povinnosti – zhodnotit rok 2016 u Spokojeného psa. Vzhledem k tomu, že v psí smečce působím rok a kousek, jsem možná vhodným kandidátem...

Štítky: že byl čas do psa krabice spokojenýpes spokojeného spokojeného psa do čeho investovali

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

Zhodnocení české e-commerce v roce 2016 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Alza, Heureka, Amazon, EET a mnoho dalšího.

Štítky: v roce dalšího martin jan eet amazon vetyška jan vetyška alze mnoho dalšího

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Kamil Fila: Jak vypadá práce filmového kritika? A dá se jí uživit?

Patří mezi málo skutečně respektovaných českých filmových kritiků. A rozjel vlastní web s předplatným. Daří se mu tvorbou recenzí uživit?

Štítky: a recenze filmového uživit kritika práce filmového kritika práce filmového dá se

Zdroj: mladypodnikatel.cz

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Štítky: jako zboží nám měli nás třeba procent facebooku něco bastard

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Na MarketingON mluvil o konkurenčních výhodách a nakupování konverzí. Proč nad obojím mnohdy přemýšlí obchodníci špatně?

Štítky: je to a ale konkurenční výhody najít chomát konkurenční výhodu výhodu kanalu

Zdroj: mladypodnikatel.cz

EET: Jak se týká on-line podnikatelů, freelancerů a agentur?

Víte o tom, že se EET týká i konzultantů, vývojářů a dalších internetových specialistů na volné noze?

Štítky: či platby evidence týká eet agentur freelancerů freelancerů a agentur se týká on freelancerů a

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ondřej Preuss (Dostupný advokát): Jak se dělá advokacie na internetu?

Jaké to je být průkopníkem on-line advokacie a co z právního hlediska internetoví podnikatelé podceňují?

Štítky: při za jste co můžete několik dostupný advokát advokacie dostupný advokát

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Dávali je za příklad, jak se dělají nepoužitelné weby. Teď vyhráli soutěž Český košík roku. Co se změnilo?

Štítky: testování roku ux jaké skalický dělají ux jak dělají ux jak dělají ux ve dělají ux ve

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ivan Sobička (Slow TV): Jak se dělá pomalá televize?

Jejich videa ptačího hnízda, tramvaje nebo letiště mají skoro 17 milionů zhlédnutí. Co se naučili o content marketingu?

Štítky: televize pražského letiště tv tramvaje slow slow tv sobička pomalá pomalá televize

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

„Pokud nedává smysl, abyste v podnikání něco měli, tak je to vždycky drahý.“

Štítky: tak eet jura pokladna malá ibl malá pokladna chyby eet pokladna a pokladna a kde

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Jaká největší rizika musí podnikatelé nést a co Ondřeji znepříjemňovalo spánek?

Štítky: firmy jako kdy co prodeji o prodeji sláma ondřej sláma vlastní firmu prodat vlastní firmu

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Doris Tesárková Oplová: Jak se uživit jako malířka na volné noze?

Mají lidé zájem o malbu obrazů na zakázku? A jak byznys malíře ovlivňují pseudonymy?

Štítky: že a na volné na volné noze uživit doris tesárková oplová oplová obrazů malířka

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.

Štítky: nebo např kde zákazníky zákazníků produkty zákazníci obchody apod internetové obchody

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Štítky: ho jste program programy tvorba věrnostní pilulka věrnostní program hanáček vlastní věrnostní

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Štítky: portál proč fiala knih daniel daniel fiala vytvořit úspěšný komunitní jak vytvořit úspěšný komunitní portál databázeknih

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

Jeden z nejúspěšnějších českých e-shopařů. Jaký má názor na vstup Amazonu do Čech, konsolidaci e-commerce, jak se staví ke své konkurenci a v čem byste se od něj měli inspirovat vy?

Štítky: jak se jsem by se asi v czc josef odpovědi matějka josef matějka

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Průzkum: 9 z 10 zaměstnavatelů v e-commerce nabízí home office. Novela zákoníku práce to může změnit

Práce z domova nabírá na popularitě. Alespoň částečný home office je často uváděný jako generací Y a Z požadovaný benefit. E-commerce a digitální byznys obecně by pak měly...

Štítky: zákoníku zákoníku práce práce office zaměstnavatelů home home office respondentů domova z domova

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Řídíte firmu a nemáte nastavené procesy? Podívejte se, jak v Lovebrandu používají Asanu

Rozlišujete projekty a procesy? Určitě byste měli. Období, kdy chtěl být každý projektovým manažerem a práce v Basecampu byla zásadou jen progresivních firem, je pomalu...

Štítky: jak je to řízení a kdy proces udělat asanu lovebrandu páv

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Kateřina Matoušková Šindelářová: Jak zvýšit svoje sebevědomí?

Co odlišuje sebevědomé lidi od méně sebevědomých? A rozhoduje sebevědomí o profesních úspěchu?

Štítky: zvýšit tu bych se na chtěl svoje sebevědomí sebevědomím nízké sebevědomí si sebevědomí

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu...

Štítky: emoce zdroj font písmenka písmo fonty použít na versus písmem web písmenka

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jakou smlouvu uzavřít se svými prvními kolegy?

Spolupracovat externě, nebo mít zaměstnance? Víte, co správně zvolit? Advokát Ondřej Preuss vám poradí.

Štítky: pracovní smlouvu pokud ondřej víte kolegy preuss advokáta ondřej preuss externě

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Kamil Fila: Jak vypadá práce filmového kritika? A dá se jí uživit?

Patří mezi málo skutečně respektovaných českých filmových kritiků. A rozjel vlastní web s předplatným. Daří se mu tvorbou recenzí uživit?

Štítky: recenze filmového uživit kamil fila kritika kamil fila práce filmového kritika

Zdroj: mladypodnikatel.cz

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Štítky: za ve tak zboží nám nás něco bastard tričky bastard let zkušeností největšího

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Právní minimum, které by měl znát každý začínající podnikatel na internetu

Kdy se oficiálně stanete podnikatelem a jaké všechny povinnosti musíte splnit, abyste měli všechno v pořádku?

Štítky: či živnost k je potřeba potřeba se dělá jak se dělá doporučujeme účelem podnikatelem

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Ostravské AdVisio hledá nové zaměstnance. A pomoci mu v tom má marketingový večer MarketingON. Má to ale smysl?

Štítky: nové jako zaměstnanců proč hledání daří komár jako nástroj pro marketing jako nástroj nástroj pro hledání

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Na MarketingON mluvil o konkurenčních výhodách a nakupování konverzí. Proč nad obojím mnohdy přemýšlí obchodníci špatně?

Štítky: konkurenční proč výhody najít obchodníci chomát konkurenční výhodu výhodu jirka chomát jak najít svou

Zdroj: mladypodnikatel.cz

EET: Jak se týká on-line podnikatelů, freelancerů a agentur?

Víte o tom, že se EET týká i konzultantů, vývojářů a dalších internetových specialistů na volné noze?

Štítky: platby evidence agentur freelancerů se týká freelancerů a agentur se týká on a agentur jak se týká freelancerů a

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ondřej Preuss (Dostupný advokát): Jak se dělá advokacie na internetu?

Jaké to je být průkopníkem on-line advokacie a co z právního hlediska internetoví podnikatelé podceňují?

Štítky: či on advokát preuss advokacie advokáta ondřej preuss se dělá advokacie advokacie na internetu dělá advokacie na

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Dávali je za příklad, jak se dělají nepoužitelné weby. Teď vyhráli soutěž Český košík roku. Co se změnilo?

Štítky: poměr testování ux jaké dělají skalický dělají ux jak dělají ux jak dělají ux ve

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ivan Sobička (Slow TV): Jak se dělá pomalá televize?

Jejich videa ptačího hnízda, tramvaje nebo letiště mají skoro 17 milionů zhlédnutí. Co se naučili o content marketingu?

Štítky: televize ivan tv se dělá slow slow tv sobička pomalá ivan sobička pomalá televize

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

„Pokud nedává smysl, abyste v podnikání něco měli, tak je to vždycky drahý.“

Štítky: chyby eet vyvíjí jura pokladna malá ibl malá pokladna jura ibl chyby eet

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Jaká největší rizika musí podnikatelé nést a co Ondřeji znepříjemňovalo spánek?

Štítky: firmy kdy prodat prodeji o prodeji sláma ondřej sláma vlastní firmu kdy prodat inborn

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.

Štítky: jsou nebo např kde zákazníků produkty obchody zjistit internetové obchody kde jsou

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Štítky: program programy michal věrnostní věrnostní program program e vytvořit věrnostní jak vytvořit věrnostní michal hanáček vytvořit věrnostní program

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

Katalogů a různých databází je plný internet. I knihy mají své. Tím nejúspěšnějším je portál DatabázeKnih.cz, který je dílem jednoho člověka. Daniel Fiala vytvořil nejen...

Štítky: portál komunitní fiala daniel úspěšný daniel fiala vytvořit úspěšný komunitní úspěšný komunitní portál jak vytvořit úspěšný vytvořit úspěšný

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak ušetřit a přitom mít svoji asistentku stále na dosah?

Eliška Štefková je obchodní ředitelkou a zakladatelkou projektu timony.cz, poskytující služby virtuální asistence, které nabízejí snadné řešení pro podnikatele a malé firmy v podobě spolupráce...

Štítky: které jsem svoji mít virtuální asistentka asistentku asistentky asistentku stále asistentku stále na

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

Josef Matějka bez diskuze patří mezi nejúspěšnější české e-shopaře. Vybudoval totiž e-commerce kolos CZC.cz, jehož loňský obrat činil 2,9 miliardy korun. O tom, jak se...

Štítky: jak jak se proč stále czc josef rozhovoru alza matějka josef matějka

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Průzkum: 9 z 10 zaměstnavatelů v e-commerce nabízí home office. Novela zákoníku práce to může změnit

Práce z domova nabírá na popularitě. Alespoň částečný home office je často uváděný jako generací Y a Z požadovaný benefit. E-commerce a digitální byznys obecně by pak měly...

Štítky: zákoníku zákoníku práce office zaměstnavatelů home home office respondentů v e domova z domova

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Vladimír Dědek: Vývoj e-shopu a hledání vývojářů (nejen) v Alze

Webové řešení je základním stavebním kamenem každého e-shopu. Proto se jeho tvorbě nebo alespoň výběru nevěnujeme poprvé. Tentokrát se ale podíváme, jak svůj web i všechno za ním vyvíjí samotná Alza.

Štítky: řešení vývoj alza hledání vladimír vývoji vývojářů alze v alze dědek

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Řídíte firmu a nemáte nastavené procesy? Podívejte se, jak v Lovebrandu používají Asanu

Rozlišujete projekty a procesy? Určitě byste měli. Období, kdy chtěl být každý projektovým manažerem a práce v Basecampu byla zásadou jen progresivních firem, je pomalu...

Štítky: které a procesy proces udělat podívejte se asanu lovebrandu v lovebrandu

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Kateřina Matoušková Šindelářová: Jak zvýšit svoje sebevědomí?

Píše mi spousta diváků videorozhovorů, kteří chtějí začít podnikat nebo by rádi prošli nějakou profesní změnou. Již několikrát jsem se ale setkal s problémem nízkého...

Štítky: zvýšit var seznam jak zvýšit sebevědomí matoušková šindelářová jak zvýšit svoje zvýšit svoje svoje sebevědomí

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu...

Štítky: zdroj font písmenka písmo fonty jaká použít na tlustá použít na jaká použít na web písmenka

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?

Pokud jste byli v roce 2014 na ostravském barcampu, určitě si vzpomenete na přednášku Lukáše Greně. Byla o tom, jak se se svojí firmou Moravio...

Štítky: pr digitální agenturu moravio lukáš greň greň nebudovat digitální agenturu nebudovat nebudovat digitální jak nebudovat

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak efektivně sbírat e-maily na webu a neprovokovat Google?

Jaké metody sběru e-mailových kontaktů dnes můžete využít? A jak se vyhnout nepříjemné penalizaci, kterou Google zavede v boji proti nežádoucím pop-up oknům?

Štítky: že jak ale mobilních pop google okna na webu newsletteru databáze

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Jak vydělávají weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz nebo Měšec.cz? A proč jsou média obecně v krizi? Rozhovor s výkonným ředitelem Internet Info.

Štítky: internet médií média info ján simkanič simkanič ján forum lupa internet info

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Live chat na webu: Nejčastější mýty e-shopařů

E-shop bez live chatu je jako kamenný obchod bez prodavače. Majitelé kamenných obchodů si svůj obchod bez prodavače nedokáží představit. Web bez live chatu je ale pro většinu z nich normální.

Štítky: odpověď pokud využít na webu live chat zákazníka zákazník chatu na chatu

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %,” tvrdí Michal Mervart o e-shopu parfums.cz (nově notino). Kde vidí největší UX slabiny českých e-shopů?

Štítky: testování ux michal mervart michal mervart českých e ux českých v ux českých ux českých e v ux

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Martin Pěnička: Proč byl e-shop TisknuLevně.cz 3 dny od krachu?

Možná vás překvapí třeba to, že roční zisk e-shopu činí 2 až 3 miliony korun a že 85 % zákazníků nakoupí do půlroku znovu. Konverzní poměr webu činí 4 %.

Štítky: dny foto tisknulevně pěnička martin pěnička zakladatel krachu dny od od krachu dny od krachu

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

Jste v okovech svého dodavatele e-shopového řešení. Nejste spokojeni s jeho službami, má nulový prozákaznický přístup, všechno mu dlouho trvá, je příliš drahý a vám váš web brání v růstu.

Štítky: řízení změna straně řešení dodavatele změnit nového je případně doporučuji

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

Svou agenturu začal budovat už ve svých 18 letech a dnes v ní má 30 lidí, obratově se pohybuje kolem 40 milionů korun ročně a mezi klienty má třeba Pernod Ricard, Sazku, Philips, McDonald’s, Tchibo a další.

Štítky: když lukáš agenturu bubble kořínek lukáš kořínek marketingovou agenturu když od marketingovou let budujete

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

Loni dosáhl obratu 175,9 milionů. Pracuje pro něj bez jednatelů 36 zaměstnanců, kteří za posledních 30 dní obsloužili 16 tisíc objednávek.

Štítky: jak se proč soňa fialková spokojenýpes soňa fialková spokojený pes pes spokojený proč je

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Štítky: kteří to dnů nákupu zákazníky zákazníků opakovaně nakoupí naučit zákazníky nakupovat nakupovat

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Dá se jako copywriter uživit? A se vypracovat na skutečného profesionála? Podívejte se na nejčastější chyby začínajících copywriterů.

Štítky: jak se chyby se v radka copywriter copywriterů legerska radka legerska jako copywriter začínajících copywriterů

Zdroj: mladypodnikatel.cz

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout?

Štítky: které jsem pokud co produkt produktu návštěvníky popisky produktů texty

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

Jak se prodává na venkovních trzích? Proč se Martin nevěnuje jednomu byznysu naplno? A jak Ovečkárně pomohly dotace, které můžete získat i vy?

Štítky: příběh buduje jak se buduje se buduje martin bernátek bernátek ovečkárna se buduje e buduje e příběh e

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Martin Kůra: Jak dělat SEO v zahraničí?

Připravujete se na expanzi do zahraničí? Chodí vám dnes podstatné množství návštěv z vyhledávačů? V tomto rozhovoru s Martinem Kůrou probereme, jak dělat SEO i mimo Českou republiku.

Štítky: pak dělat ale jen pokud hodně zahraničí mám trh v zahraničí

Zdroj: mladypodnikatel.cz

E-Business Forum 2016: Je český zákazník loajální?

Tématem letošní konference E-Business Forum je loajalita. Jak zákazníky motivovat k nákupu právě u vás? Odměňovat, či neodměňovat? To je otázka, na kterou vám 27....

Štítky: co je český forum český zákazník loajální je český zákazník český zákazník loajální zákazník loajální je český

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak získat více objednávek z Heureky?

Svoje 4 faktory uvádí officiálně Heureka jako faktory, které mají vliv na pozice produktu. Dle mého názoru však mají vliv i další faktory.

Štítky: které faktory také pozice heureka větší feedu heurece na heurece heureky

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Petr Hložek: Jak předejít syndromu vyhoření?

Programátor Petr Hložek celkem zažil syndrom vyhoření na vlastní kůži celkem třikrát. V rozhovoru se dělí o svoje zkušenosti a předává rady, jak poznat první varovné signály.

Štítky: mu vyhoření co jaké syndromu vyhoření petra syndromu hložek předejít petr hložek

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Novela zákoníku práce může ohrozit využívání práce z domova. Nelíbí se ani zástupcům e-commerce

Práce z domova je čím dál častější, v oblasti e-commerce a digitálního byznysu je pak něčím absolutně běžným. Home office nabízí i v české internetové...

Štítky: práci zákoníku zákoníku práce práce zaměstnanců office home home office domova z domova

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak se dostat na přední stránky médií? A jak si vytvořit médium vlastní? Podívejte se na video o tom, jak se dělá PR v 21. století!

Štítky: vlastní proč komentář pr médií rozhovoru v rozhovoru psát jiří vicherek vicherek

Zdroj: mladypodnikatel.cz

K prvním prodejům na Facebooku vám stačí 4 kampaně a tisícovka

Skupinu správců sociální sítí v rámci výkonnostního marketingu bych dnes rozdělil na dva tábory. Ti, kteří nic neví, bezhlavě postují nějaký obsah, promují jej a povídají...

Štítky: vám budete rozpočtem kampaně kampaň prvním fb publikum vašich kampaně a

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jan Vetyška (APEK): Češi se učí kupovat kvalitu

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydala před několika dny infografiku v rámci E-COMMERCE SURVEY 2016, ve které rozebírala, podle čeho se rozhodují čeští zákazníci. MladýPodnikatel.cz...

Štítky: zboží kvalitní služby jsme více v češi zákazníků kvalitu jan vetyška

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Jak získávat dlouhodobé inzerenty pro svůj web? A jak oslovit úzkou komunitu lidí i za použití off-line reklamy?

Štítky: filip budovat číhal filip číhal lovkapra budovat úzce zaměřený úzce zaměřený magazín jak budovat úzce zaměřený magazín a úzce

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jak vytvořit kvalitní obsah? Dodržujte tyto 3 principy a máte vyhráno

S obsahovým marketingem si v roce 2016 pohrává nejedna firma. Můžeme sledovat, jak vznikají firemní blogy a jak webové stránky tvoří magazíny, kde přibývají nové...

Štítky: že to své být kvalitní vám máte obsah obsahu kvalitní obsah

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

Je blogování mrtvé? Jak bloggery zapojit do vašeho marketingu? A jak se pozná dobře napsaný článek, který vám přivede zákazníky?

Štítky: tereza marketingu zapojit blogery salte tereza salte vašeho marketingu blogery do vašeho zapojit blogery do blogery do

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Jan Nachtigal: Tvorba webů v roce 1997, podnikání (nejen) na volné noze

Honza je Ferda Mravenec, jak v rozhovoru sám přiznává. Vidí v tom ale obrovskou výhodu jako pro sebe, tak pro svoje klienty.

Štítky: roce v roce honza podnikat na volné na volné na volné noze jan nachtigal nachtigal tvorba webů v webů v roce

Zdroj: mladypodnikatel.cz