Linka 199

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

nejčastější zdroje článků

Zákazníci se vrací do hypermarketů

Tak už to máme černé na bílém: Jak uvádí čerstvá studie Shopping Monitor společnosti GfK, zákazníci se opět vracejí do hypermarketů. Radost tradičních obchodníků z oslabení pozice nejsilnějších konkurentů tedy netrvala dlouho. Zdá se, že nakupující nalákala zpět do velkoplošných prodejen šíře sortimentu čerstvého zboží. Každá mince má však i druhou stranu. A tou je neochota majitelů malých prodejen něco měnit a reagovat na nové trendy. Zákazníci většinou nenacházejí u tradičních prodejen žádná pozitiva, která by je odlišovala od odlidštěných samoobsluh. Není divu, že velká část z nich uvádí, že v tradičních prodejnách nakupuje spíše ze zvyku. To není dobrá zpráva.

Štítky: to nové zboží měnit všechno prodejen zákazníci prodejny nové zákazníky tradičních

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

SAMOŠKA: Od minulosti k budoucnosti

Už jen dva týdny zbývají do 16. kongresu na podporu tradičního trhu SAMOŠKA. Nezapomeňte se registrovat! Velkým tématem kongresu bude panelová diskuse o současných a budoucích podmínkách pro podnikání v oblasti tradičního maloobchodu v České republice: Postavení tradičního trhu od 90. let minulého století a predikce budoucího vývoje, očekávaný vývoj české a evropské legislativy v oblasti maloobchodu, a především prodeje potravin.

Štítky: od document k true budoucnosti tradičního minulosti k od minulosti k minulosti k budoucnosti samoška

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Trendy roku 2016

Na začátku ledna s oblibou čteme (a píšeme) úvahy, jak to v tomto roce bude, co nás čeká a nemine. Nemám křišťálovou kouli, takže věštby přenechám k tomu kompetentním lidem. Ani se nebudu zabývat makroekonomickými či politickými úvahami. Chci vám pouze ukázat několik trendů, které by v roce 2016 mohly zabrat a přinést vám prosperitu. Nejsou v podstatě ničím novým, ale občas neuškodí si ty "staré známé" věci připomenout, protože lidé mají ve zvyku zapomínat i na to, co se osvědčilo a přineslo úspěch. Často se marně honíme se za novým, ale přitom stačí pár takových známých přístupů zkombinovat, abychom tu požadovanou novou hodnotu dostali.

Štítky: že podnikání a na ale v se je s marketing

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Naše skvělá firma

Humoristický román z prostředí české firmy nabízející manažerské poradenství pro marketing, lidské zdroje, logistiku, výrobu, finance apod., který si dělá legraci z neschopnosti, lenosti a dalších nešvarů, které všichni určitě dobře známe. Management a zaměstnanci mezi sebou neumí komunikovat a většina lidí neví, co a proč má dělat. Přestože si klienti myslí, že jsou zaměstnanci firmy odborníky, opak je pravdou, ale nějakým zvláštním způsobem na to žádný klient nepřijde.  

Štítky: firmě document po z true naše skvělá firma naše skvělá naše skvělá firma skvělá

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Vyvážený leadership

Přední vysokoškolští pedagogové představují koncepci vyváženého vedení lidí, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich efektivního, mnohostranného uplatňování v praxi. Kniha je založená na koncepci versatilního vedení rozpracované Robertem E. Kaplanem a Robertem B. Kaiserem. Jejím cílem je pomoci manažerům nacházet odpovědi na otázky, jak přiměřeným způsobem uplatňovat své silné stránky a posilovat ty dovednosti, jež jsou rozvinuty nedostatečně.

Štítky: vedení a e document na se true marketing intuitivní

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Projekt Liftago: poctivá taxislužba a samořiditelná auta

Mohutný nástup chytrých mobilních zařízení ve spojení s internetem boří zavedené obchodní modely a chování. Namísto možnosti vlastnit umožňují tyto technologie a systémy levněji sdílet. A právě budoucnost "sdílené ekonomiky" v osobní dopravě bude podstatou naší debaty. Vizionář Martin HAUSENBLAS věří, že osobní doprava se během následujících desetiletí výrazně promění díky samořiditelným inteligentním vozidlům a možnosti jejich sdílení pomocí jeho projektu Liftago™, který inicioval a podnikatelský rozvíjí.  

Štítky: bude ve auta do řidiče autonomní liftago taxi

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Má prodejna, můj hrad

V minulém článku jsem psal o tom, že majitelům prodejen občas chybí vědomosti o moderních způsobech prodeje, některým dokonce i ty základní. Ruku v ruce s tím se ale setkávám i s dalším problémem. Interiéry prodejen totiž často představují vkus a záliby svých majitelů, ale jsou v rozporu s pohledem zákazníků. Většina obchodníků se samozřejmě takovému "nařčení" brání, prodejna je přece jejich svět, který si pracně vybudovali a ve kterém se cítí dobře. Kardinální otázka však zní: Je prodejna pro vás, nebo chcete, aby se v ní cítili dobře především vaši nakupující? Toužíte pohladit své ego, nebo vydělávat peníze?

Štítky: především zákazníkům kde dobře se v prodejen zákazníků prodejna

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Prezentace programu *egg - Rožnov pod Radhoštěm

Zveme všechny podnikatele, zejména z oblasti obchodu, stravování a služeb z Rožnova pod Radhoštěm a okolí, na prezentaci programu *egg. Koná se ve středu 25. listopadu v sále hotelu AGH (Rožnov pod Radhoštěm, Nerudova 142 - mapa) od 15:00 hodin. Vstup je zdarma, ale je třeba se zaregistrovat. Vzhledem ke kapacitě sálu doporučujeme registraci co nejdříve, aby na vás zbylo místo. Na prezentaci se dozvíte základní informace o fungování programu *egg a jeho přednostech. Zjistíte, proč ho označuji za jedinečný a jaký přínos nabízí malým a středním podnikatelům v soupeření s větší, silnější a bohatší konkurencí.

Štítky: pod radhoštěm radhoštěm prezentace programu prezentaci rožnov pod radhoštěm rožnov pod rožnov etiketa za za pultem

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Jak uspět při franchisingu v mezinárodním měřítku?

I vy jste se už možná setkali s lákavou nabídkou zakoupit si v zahraničí úspěšnou franšízu a provozovat ji na našem trhu. Nebo možná zvažujete, zda vstoupit s vaším úspěšným konceptem na některý trh v zahraničí. Tady bývá každá rada drahá … doslova i přeneseně. Příští setkání "klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu" si proto bude všímat právních, obchodních, strategických i organizačních aspektů franchisingu provozovaného v mezinárodním měřítku. Připravili jsme pro vás setkání odborníků a zkušených podnikatelů u kulatého stolu, jehož cílem bude dozvědět se, jak uspět a nespálit se při importu nebo exportu franšízy.

Štítky: při u mezinárodní franchisingu franchise clubu franchise clubu stolu franšízu kulatého stolu

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Přijďte si vybrat správnou formuli úspěchu

Hledáte řešení nebo inspiraci pro vaše zítřejší podnikání? Zajímají vás nejnovější trendy, které dnes hýbou franšízingem a síťovým podnikáním? Objevte svou životní šanci nebo klíčovou inspiraci pro změnu. Přijďte si vybrat správnou formuli úspěchu, která vám dá nový směr a změní váš život. Objevte řešení, která dodají vašemu podnikání větší náskok, rychlost, velikost, kvalitu i ziskovost. Buďte ve správnou chvíli na správném místě a se správnými lidmi. Rezervujte si ve svém kalendáři už nyní svůj "FRANCHISE DAY" na čtvrtek 12. listopadu 2015.

Štítky: si podnikání a na pro i se franšízových true toman

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Odpovědný management

Publikace známého odborníka na problematiku manažerské etiky Zdenka Dytrta se zabývá metodou vedení (leadership), která je často chápana pouze jako řízení pracovníků. Je samozřejmé, že řízení v sobě zahrnuje mimo jiné i řešení vzájemných mezilidských vztahů, tj. vztahů člověk-člověk. Leadership však navíc tento vztah obohacuje o atribut kvality člověka. Kreativního a odpovědného odborníka, stratéga i taktika, kreativního a systematického inovátora, který spojuje rozhodovací proces s řízením inovačního procesu a respektuje jednotu kvality a kvantity.

Štítky: řízení kvality odborníka vztahů řízení změn prosperita na netransparentní jednání na dosah mnohdy zdrojem člověk

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Benjamin Kuras: Jak je v byznysu důležitý humor

Do diskusních večerů Franchise Clubu už desátým rokem zveme zajímavé osobnosti, které nás dokáží obohatit svým specifickým pohledem na svět a na podnikání. Hostem 88. diskusního večera Franchise Clubu proto bude Benjamin Kuras, česko-anglický spisovatel, dramatik, překladatel a publicista. Můžete se těšit na zajímavý večer věnovaný humoru a pohledu na dnešek i budoucnost Evropy v podání známého spisovatele, označovaného jako 'humorista, kterého berou vážně'. To pro jeho názory, které se možná nemusejí líbit každému, ale rozhodně je nelze přehlížet.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Dobrým podnikatelem roku 2015 je Antonín Neubauer

Vítězem druhého ročníku soutěže MAKRO Dobrý podnikatel se stal majitel firmy na řezání vodním paprskem Antonín Neubauer z Nového Města na Moravě. Cenu veřejnosti získala Petra Berge z Brna, která se věnuje vzdělávání. Zvláštní ocenění Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR získala Lenka Glosová, majitelka čokoládovny. Odbornou porotu svým příběhem nejvíce zaujal Antonín Neubauer, který se již od roku 1993 věnuje dělení materiálů vodním paprskem. Vedle podnikání podporuje řadu společensky prospěšných a charitativních spolků v okolí Nového Města na Moravě.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Splňte si svůj podnikatelský sen

Každý z nás má svůj velký sen, týkající se života, práce nebo vztahů. Někdo ho naplní brzy, jiný na to čeká skoro celý život, dalším se nepodaří uskutečnit své sny nikdy. Ale všichni víme, že jsou zde proto, aby se realizovaly. Lépe řečeno, abychom je my, konkrétní jedinci, uskutečnili. Sen, který zapadne, je ztracená příležitost. Nejen vaše. Tím, že naplníme svoji vizi, obvykle také pomůžeme jiným lidem, aby se i jejich sny staly skutečností. Například Tomáš Baťa vybudoval svůj podnik, ale tak, že se skládal z tisíců malých "podnikatelů", vydělávajících více a žijících lépe a kvalitněji, než byl průměr nejen Československa, ale celé Evropy.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Přidejte na rychlosti!

Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s výzvami pramenícími z čím dál větší komplexnosti světa a dynamických změn, potřebujeme nový a mocný nástroj. John P. Kotter ve své nové knize Přidejte na rychlosti: 8 urychlovačů vaší firmy v turbulentní ekonomice, přináší revoluční pohled na organizační strukturu firem.  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Zpátky ke kořenům retailu v (r)evoluční éře

Zveme vás na letošní ročník mezinárodní odborné akce v oboru in-store komunikace, která se pod názvem POPAI day 2015 uskuteční 26. 11. 2015 v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1. Akce zahrnuje mezinárodní oborovou soutěž POPAI AWARDS 2015, konferenční program a gala večer. Akce se včetně společenského večera zúčastní více jak 500 zástupců odborné veřejnosti (top a střední management výrobců značkových výrobků, maloobchodu, výrobců POP prostředků, reklamních agentur, médií…).  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

E-book zdarma pro majitele restaurací a kaváren

Ačkoliv zatím není jisté, kdy bude elektronická evidence tržeb (EET) spouštěna, jedno je pravděpodobné, totiž že mezi prvními "postihne" oblast stravování, tedy restaurace, hospody, bary, kavárny, cukrárny a další podniky. Řada jejich majitelů už dnes běduje, protestuje na internetu nebo podepisuje petice. Účinné to zřejmě není. Ti chytřejší, mezi které jistě patříte i vy, se začínají zajímat o způsob, jak zvýšit tržby, posílit věrnost hostů a přivést nové. Možná budete mít štěstí a vyberou vás pro televizní pořad Zdeňka Pohlreicha. Ale můžete také začít hned pracovat na novém přístupu - a ten je na rozdíl od televizního pořadu přístupný všem a hned.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Jak funguje program *egg

Program *egg se skládá ze dvou částí. Ta první obsahuje kompletní nástroje a software pro provozování chytrého věrnostního systému. Druhou částí je kompletní marketingové poradenství, které vám umožní vytěžit z tohoto systému více, než to dělá a dokáže vaše konkurence, zejména velké řetězce. Věrnostní systémy nabízí samozřejmě řada firem (i když za nesrovnatelně vyšší cenu), ale právě spojení s návody, jak tento systém plně využívat, dělá z programu *egg zcela bezkonkurenční a vpravdě revoluční nástroj. Máte jedinečnou možnost získat vše, co potřebujete pro svůj další rozvoj, zvyšování tržeb a jejich rentability. Jméno, příjmení * Firma * Město * E-mail * Telefon * Zpráva

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Prosperita na dosah v novém vydání

Proč se vašemu podnikání nedaří tak, jak byste chtěli? Je tu něco, co nevíte? Inspirujte se novým vydáním e-knihy "Prosperita na dosah", kterou si můžete zdarma stáhnout ve třech formátech (PDF, EPUB a MOBI). Přepracovaná publikace přináší nové a moderní pohledy na současné podnikání. Zjistíte v ní například, jaké poučení vám může přinést aktuální vlna "infopodnikání", proč mají firmy často vratké základy, jak je to s motivací lidí i zákazníků. Nenajdete zde detailní popisy, jak co máte udělat (první kapitola se ostatně zabývá právě neužitečností konformity a univerzálních návodů na úspěch), ale inspiraci pro vaše rozhodování a směřování.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Fornetti vystřídá v Česku a Slovensku nová franšíza Minit

Tento diskusní večer Franchise Clubu věnujeme aktuální události, která kandiduje na událost roku domácí i slovenské franšízové scény. Hosty proto budou její klíčoví aktéři: Zoltán AMBROVICS, jednatel Fornetti Bohemia a člen Franchise Clubu a jeho strýc ing. František AMBROVICS, jednatel Fornetti Slovakia. Oba provozovatelé národních licencí na českém a slovenském trhu známé franšízové sítě minipekáren Fornetti se rozhodli své podnikání po 15 letech osamostatnit. Koncem srpna veřejně ohlásili přátelské ukončení franšízové spolupráce s maďarským poskytovatelem licence Fornetti a záměr nadále na českém a slovenském trhu podnikat pod vlastní značkou - Minit.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Všímavost

Všímavost je velice jednoduchá technika cvičení mysli, která nemusí zabrat více než pár minut denně, a přesto dokáže váš život naplnit, udělat vás spokojenějšími a zbavit vás podrážděnosti a neklidu. V praktickém a přehledném textu naleznete příběhy ze života zasazené do kontextu moderní doby, množství jednoduchých tipů a triků, například jak se vyrovnat s negativními emocemi, podrážděností, nudou, nesoustředěností, ospalostí, ale i s bolestí či strachem. Desítky jednoduchých cvičení zvládnete začlenit do svého každodenního programu, aniž by vám zabraly čas navíc - naopak ho díky nim získáte ještě více.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Konflikty ve firmách

Konflikty provázejí člověka po celý život. I když si lidé mnohdy přejí život bez konfliktů, nemůže se jim to nikdy splnit, neboť v reálném životě konfliktům často nelze předejít, nelze se jim vyhnout - a nelze před nimi utíkat. Tam, kde lidé spolu komunikují, kde organizovaně spolupracují na dosažení stanovených cílů, tam jsou konflikty na dennodenním pořádku. Pracovat s konflikty, zvládat je, umět je řešit a umět jim předcházet musí být proto základní dovedností každého manažera i podnikatele.  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Podzim v Management Pressu: Covey a Paretovo pravidlo

Léto bylo v Management Pressu ve znamení příprav nových vydání světových bestsellerů z oblasti manažerských dovedností a osobního rozvoje. V druhém vydání pro vás připravili 8. návyk Stephena R. Coveyho, mezinárodně uznávaného odborníka na vedení lidí. S. R. Covey je autorem několika uznávaných knih, včetně bestselleru 7 návyků skutečně efektivních lidí, který se umístil mezi první desítkou nejvlivnějších knih o managementu a byl přeložen do čtyřiceti světových jazyků.  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Manažeři v divadle

Změnu od obvyklých divadelních představení zažije Mahenovo divadlo v Brně. Své prostory totiž 17. září otevře světovým i českým top manažerům, kteří zde budou před čtyřsetčlenným publikem přednášet o svých manažerských a marketingových zkušenostech. To vše v rámci konference Leadership Brno, která navazuje na úspěch akce v hlavní metropoli. Program obstará celkem 7 řečníků, například generální ředitel a majitel společnosti Juta a.s. Jiří Hlavatý, podnikatel roku 2013.  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

MAKRO spouští digitální verzi časopisu Epikure

Velkoobchod MAKRO představil pilotní vydání časopisu Epikure v digitální podobě. Nejen kuchařští nadšenci v něm najdou inspiraci, recepty a praktické tipy. Nově si tak mohou prohlédnout titul na webu www.makro.cz/epikure a prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Výhodou nejnovější verze je interaktivní obsah. Epikure je ke stažení na Google Play a App Store. Do konce roku MAKRO počítá ještě se dvěma digitálními čísly, v budoucnu bude časopis vycházet osmkrát ročně.  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

O titul MAKRO Dobrý podnikatel bojuje 10 finalistů

Druhý ročník soutěže MAKRO Dobrý podnikatel jde do finále. Deset malých a středních podnikatelů z celé České republiky bude bojovat o hlavní cenu 100 000 Kč a také o Cenu veřejnosti. Vítězové soutěže budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen na začátku října.Do soutěže se přihlásili podnikatelé z celé České republiky z nejrůznějších oborů. Mezi finalisty se dostali majitelé ořechového sadu, tetovacího studia, dětských jesliček, restaurace nebo výrobny čokolády.  

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Štítky | Intuitivní marketing

Každý měsíc e-mailem pět stránek inspirací. Lepší je, když zákazník stravenkami neplatí. Kniha Budoucnost konkurence - proč si ji přečíst 1.

Štítky: a žijte podle je správně zamířit vaši existenci marketingový posun správně zamířit je správně co pomáhat není totéž inovativní firma neškodit není

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Prodej | Intuitivní marketing

O prodeji na webu Intuitivní marketing. Řada. článků Miloše Tomana, rad, e-knih zdarma. K. tomu unikátní semináře a poradenství.

Štítky: ve ale jde dobře teď prodejna zákazníkem nepřítel není pro se zákazníkem

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Management | Intuitivní marketing

O managementu na Intuitivním marketingu. Řada. článků Miloše Tomana, rad, e-knih zdarma. Navíc. unikátní semináře, poradenství, koučování.

Štítky: firmy ji tak o nebo jsme měnit do konec

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Kreativita | Intuitivní marketing

Základem pro úspěch, a v byznysu zvláště, je tvořivost. Tato knížka je plná takových příběhů. Neznám moc lidí, kteří by milovali změny.

Štítky: jak lidé všechno představit nápadů podnikatelských success představa dokážete si dokážete představit

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Maloobchod | Intuitivní marketing

Řada článků pro tradiční obchodníky, provozovatele a manažery prodejen. Rady

Štítky: to a na v se je s toman miloš miloš toman

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Inspirace | Intuitivní marketing

Inspirace z Intuitivního marketingu Miloše Tomana. Zajímavé. knihy, příklady podnikatelů, cesty k úspěchu.

Štítky: že a na v se z toman miloš miloš toman inspirace

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Baťa | Intuitivní marketing

Dokumentární film, který jsem objevil na YouTube, pochází z roku 1966. Když Tomáš Baťa zaplatil v létě roku 1896 poslední dluhy, mohl si oddychnout.

Štítky: o a na se tomáš toman miloš miloš toman tomáš baťa baťa

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Organizace | Intuitivní marketing

Do podniku nastoupil nový člověk. První den, když přišla doba svačiny, vyndal z aktovky balíček, rozbalil ho, prohlásil "Fuj, chleba se sádlem!" a svačinu vyhodil..

Štítky: za a i se toman miloš marketing intuitivní miloš toman intuitivní marketing

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Motivace | Intuitivní marketing

Do čela společnosti nastoupil nový, charismatický manažer. Kdyby se to stalo jednou, neřeknu nic," vyprávěla mi zákaznice nejmenovaného řetězce. Snižování nákladů.

Štítky: o a na v se je dál toman miloš miloš toman

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Komunikace | Intuitivní marketing

Jak zařídit, aby vám lidé nejen vyhověli, ale dokonce chtěli vyhovět. Podle názoru zahraničních odborníků mají české a slovenské firmy největší nedostatky v.

Štítky: aby tak druhé vám k tím na druhé na ruku vám šli aby vám

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Management | Intuitivní marketing

Publikace známého odborníka na problematiku manažerské etiky Zdenka Dytrta se zabývá metodou vedení (leadership), která je často chápana pouze jako řízení.

Štítky: vedení firem rychlosti robertem knihovna odpovědný management přidejte na rychlosti přidejte na přidejte na rychlosti

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Úspěch | Intuitivní marketing

Nabídkový e-mail začínal slovy "Vážená paní Einsteinova. Chovanka švýcarského penzionátu, sedící večer na posteli a zapisující si, jaké pocity v ní vzbudil nový.

Štítky: tak bych a tak volné noze volné noze chybu neudělal neudělal dne po success

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Internet | Intuitivní marketing

Spisovatel Peter Mayle v jedné ze svých knih popisuje, jak se coby obchodní elév chystal na svoji první zahraniční cestu do Francie. Co mají společného intuitivní.

Štítky: když však a jeho internetu obchodník přeplněného autobusu vinylové desky a desky

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Knihy | Intuitivní marketing

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů - do přímé konfrontace s konkurenty. Poutavě.

Štítky: aby rozvoje konkurenty osobního tajemství přesvědčování vyvážený robertem dosažení koncepci knihovna

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Úspěch | Intuitivní marketing

Setkávám se s prodejci, kteří se mohou chlubit jen nekonečnými řetězci odmítnutí. Kdo by nechtěl mít více nakupujících, vyšší tržby a věrné zákazníky.

Štítky: jak které za tržby reklamu prodejnu egg program egg zvýší egg zvýší vaše nepřítel

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Podnikání | Intuitivní marketing

V minulém článku jsem psal o tom, že majitelům prodejen občas chybí vědomosti o moderních způsobech prodeje, některým dokonce i ty základní.

Štítky: projekt byl bych chybu liftago já bych chybu neudělal bych takovou neudělal já bych takovou

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Maloobchod | Intuitivní marketing

Graf je obyčejně výstižnější, než dlouhé vysvětlování. V minulém článku jsem psal o tom, že majitelům prodejen občas chybí vědomosti o moderních způsobech.

Štítky: především jsou tržby tohoto v často z prodejen zákazníků

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Reklama | Intuitivní marketing

Některé reklamy zřejmě vznikají opačným postupem, než bychom očekávali. Nepovažujte povědomí o své značce za samozřejmé," varuje Sergio Zyman, autor knihy Konec.

Štítky: že to jsme možná reklamu zřejmě zdá se místo léku zábava pro nic koho že kabát

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Prodej | Intuitivní marketing

Setkávám se s prodejci, kteří se mohou chlubit jen nekonečnými řetězci odmítnutí. Když uspějí, jde jen o výjimku, potvrzující pravidlo. V časopise Enterpreneur se.

Štítky: že si a na prodej v se toman miloš miloš toman

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Marketing a komunikace | Intuitivní marketing

O marketingu na webu Intuitivní marketing. Řada. článků Miloše Tomana, rad, e-knih zdarma. K. tomu unikátní semináře, poradenství, koučování.

Štítky: a na co v se je toman miloš marketing miloš toman

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Egg - program pro podporu podnikání | Intuitivní marketing

Kdo by nechtěl mít více nakupujících, vyšší tržby a věrné zákazníky? A to všechno bez nákladů na reklamu. na těchto.

Štítky: document tržby tohoto více prodejen true vaše vy program egg egg

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Strategie | Intuitivní marketing

Já vám to věřím, že se v některých oborech dají najít různé formy prodeje a odlišit se tak od konkurence," řekl mi před časem jeden podnikatel.

Štítky: není o jen krize všechny nového centrum big mac a vytvořit něco nového identity

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Aktuality | Intuitivní marketing

Zveme všechny podnikatele, zejména z oblasti obchodu, stravování a služeb z Rožnova pod Radhoštěm a okolí, na prezentaci programu *egg. Hledáte řešení nebo inspiraci.

Štítky: že která dne napsal dál svůj číst dál číst podnikatelský správnou

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Miloš Toman | Intuitivní marketing

Každý měsíc e-mailem pět stránek inspirací. Přijďte si vybrat správnou formuli úspěchu. Jak (ne)dělat reklamu - 18. Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci.

Štítky: jste zde plaintext email web a přitáhnout rozpohybovat web a jak rozpohybovat web proděláváte na jak z dobré z dobré firmy a přitáhnout zákazníky etiketa pro obchodníky

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Inspirace | Intuitivní marketing

Hledáte řešení nebo inspiraci pro vaše zítřejší podnikání. Poutavě napsaná kniha, která mění zažitý způsob vnímání jedné z nejpůsobivějších osobností.

Štítky: a jsou vybrat liftago formuli úspěchu vybrat správnou si vybrat přijďte formuli správnou

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Osobní rozvoj | Intuitivní marketing

Léto bylo v Management Pressu ve znamení příprav nových vydání světových bestsellerů z oblasti manažerských dovedností a osobního rozvoje.

Štítky: a v se je toman miloš management marketing intuitivní miloš toman

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Prodejna Intuitivního marketingu | Úvod

Internetová prodejna Intuitivního marketingu.

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Marketing | Intuitivní marketing

Kdo by nechtěl mít více nakupujících, vyšší tržby a věrné zákazníky. Lukáš Uhl z Delivery Hero v jednom článku popsal, s jakou odezvou se setkala nabídka.

Štítky: že to o jsou dne ale napsal dál číst dál číst

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Seminář Úspěšný prodej | Intuitivní marketing

Úspěšný prodej je v podstatě založen na jednoduché zásadě: "Dám zákazníkovi, co chce". Jenže většina obchodníků či podnikatelů dělá něco jiného. Nevědí

Štítky: ho document po pro true obchodník zákazníka že jediným profesionální obchodník zákazník

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Seminář Chci být úspěšný | Intuitivní marketing

Občas se setkávám s názorem, že úspěchu může dosáhnout maximálně 5%. Ostatním. prý chybí vhodné vlastnosti a především talent. Chtěl

Štítky: jak jsou pokud toho v váš seminář hned dosáhnout

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Tým *egg | Intuitivní marketing

Sto lidí si přečte knihu o úspěchu, ale jen pět z nich se jí řídí a skutečně uspějí. Tisíc. lidí denně vyhledává na internetu články o tom, jak zvýšit své příjmy.

Štítky: své chcete nich z nich úspěchu skutečně za to možnost pomáhat a skutečně ale jen

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz