Linka 199

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

nejčastější zdroje článků

České firmy utrácí za reklamní předměty bez rozmyslu

(PR článek) Každoročně české firmy investují do 3D reklamy stovky milionů korun. Ačkoliv propagační produkty patří mezi jeden z nejefektivnějších způsobů podpory prodeje, značné množství firem dělá při jejich výběru školácké chyby. Podstatná část peněz, kterou společnosti věnují na nákup reklamních dárků, bývá neúčelně vynaložena na neužitečné produkty, které spotřebitel okamžitě hází do koše. V […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Captain Morgan prezentuje svou nabídku v mobilním baru ve tvaru lodě

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na akcích využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila společnost DAGO. Jeho vývoj a výroba trvaly od prvního zadání téměř jeden rok. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce podpoří osvětlení a kvalitní ozvučení. V budoucnu bude loď využívána na akcích menší a […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Centrum Chodov chystá oslavy 10. výročí od otevření

Již 10 let se Centrum Chodov těší přízni návštěvníků. U příležitosti oslav svých kulatin jim v rámci symbolických 10 dní (6.–15. listopadu) poděkuje speciálním programem, 85 narozeninovými slevami a výhodami nebo soutěžemi o atraktivní ceny, jako je luxusní zájezd pro dva od cestovní kanceláře Čedok. Oslavy vyvrcholí o víkendu 6. až 8. listopadu. Od 6. […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V nové kampaní Albert nabízí pohádky Disney

Po roce se v obchodním řetězci Albert mohou zákazníci opět těšit na exkluzivní DVD edici filmů společnosti Disney, která navazuje na loňský úspěch. Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, se kterou si můžete zpříjemnit čekání na Vánoce, nebo během nich obdarovat své nejbližší. Letos bude navíc možné získat exkluzivně i DVD s novým filmem V […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Printová reklama a hodnocení její efektivnosti z pohledu marketingového minimalismu

Mezinárodní výzkum marketingového minimalismu prováděný u 20 tisíc respondentů pod vedením autora v roce 2014 ve 12 státech EU-28 zjistil, že zákazníci nakupují na základě prezentace brandu produktu v režimu persvazijním (snaha informace, aby zákazník přišel do obchodu a koupil) a kaptologickém (snaha, aby zákazník na základě informace prezentované na chytrých IT byl ovlivněn a […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Bridgestone se již popáté vrací na zasněžené svahy

Bridgestone, zahajuje pátou vzrušující sezonu sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup), které je součástí aktivit zaměřených na zvyšování bezpečnosti silničního provozu v zimě. Alpy se již radují z prvního sněhu a Bridgestone je připraven na novou lyžařskou sezonu, která začala 24.října prvními závody Světového poháru v alpském lyžování (Audi […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Publicis a Farmhouse podporují novou platform Konta Bariéry DOBROBOT

Publicis Praha a Farmhouse se zapojili do přípravy nového projektu a online platformy Konta Bariéry DOBROBOT.CZ. Principem projektu je myšlenka, že každý den je šance udělat něco malého jinak. Dobrobot.cz vyzývá k hledání kreativního způsobu, jak ušetřit nebo vydělat 30 korun, a jeho sdílení s ostatními. Na webu Dobrobot.cz se lze připojit k již existující […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Brno spustilo netradiční vánoční kampaň

Brno oficiálně spustilo kampaň propagující předvánoční kulturní a gastronomický program v centru města. Kampaň se od předchozích ročníků liší na první pohled, dominuje jí jednoduché logo a hravý vizuál. Modernizace a změn se dočkal také program a celkový způsob komunikace. Výběrové řízení na vizuální ztvárnění letošní vánoční kampaně v Brně vyhrála agentura Etnetera Motion. „V […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Native PR zakládá online agenturu Onli Digital Marketing

Přední česká PR agentura Native PR rozšířila své pole působnosti v rámci online komunikace a založila agenturu Onli Digital Marketing. Klientům nabízí komplexní online služby vycházející z důkladných analýz a monitoringů online prostředí. Zaměřovat se chce zejména na komunikaci se ženami-zákaznicemi. „U stávajících i nových klientů se stále častěji setkáváme se zájmem o návrh online […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V podzimní kampani Nespresso opět zazáří George Clooney

Nová Nespresso reklama si pohrává s myšlenkou „What Else?“ a nabádá diváky k zamyšlení nad bezkonkurenčními unikátními vlastnostmi, díky kterým je každý okamžik s Nespresso kávou jedinečný. „What Else?“ v sobě spojuje všechny elementy, které společně vytvářejí dokonalý zážitek z vychutnávání kávy – vše od unikátního přístupu k udržitelnosti kávy a její prvotřídní kvality. Na […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Centrum Černý Most oslavuje Halloween

Nejen pro děti, ale i dospělé připravilo Centrum Černý Most na víkend 30. října až 1. listopadu halloweenské aktivity a jedinečný strašidelný les, v němž se mohou pobavit i prožít chvilky napětí. Veřejnosti se poprvé představí právě na Halloween, 30. listopadu, ale zůstane přístupný dlouhodobě. Jak v průběhu oslav Halloweenu, tak o víkendech v předvánočním […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

PR agentura Grunex nově zatupuje SteelSeries

Dánskou společnost SteelSeries, vyrábějící prémiové herní příslušenství, nově na českém a slovenském trhu zastupuje PR agentura Grunex. V rámci uzavřené dohody bude zajišťovat kompletní servis z oblasti public relations, marketingu a spjatých herních a turnajových aktivit. SteelSeries patří mezi světově nejvýznamnější výrobce herního příslušenství. Do jeho nabídky patří široké spektrum počítačových myší, podložek, klávesnic, headsetů, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Procter & Gamble a Penny Market zahajují soutěž pro školy

Školy v Česku často bojují s nedostatkem finančních prostředků na všechna vylepšení, která by si přály pro děti udělat. Nyní mohou získat na své aktivity až 200 tisíc korun v projektu, který zahájila společnost Procter & Gamble ve spolupráci s Penny Marketem. K vítězství mohou „své“ škole dopomoci rodiče žáků i všichni její příznivci, po […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

CZC.cz spustil kampaň ve spolupráci s hvězdami české YouTube scény

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v říjnu spustil kampaň na podporu 2v1 zařízení a dotykových konvertibilních notebooků, v rámci které probíhá soutěž o 8 dotykových zařízení v celkové hodnotě přes 110 000 Kč. Vedle 8 youtuberů kampaň podpoří také bannerová reklama a propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Po celou dobu trvání kampaně navíc […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Jak připravit e-shop na vánoční nákupy

Vánoční nákupy jsou tím nejdůležitějším obdobím pro maloobchodní prodejce, ať už se jedná o kamenné nebo on-line obchody. Pro e-shopy začíná vánoční prodej o něco dříve, často již na konci září a vrcholí pak v první třetině prosince, kolem 15. až 17. prosince. Přinášíme několik tipů, jak podpořit vánoční prodej. „Ideální je, když se provozovatelé […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Kolonial.cz zahájil podzimní kampaň

Online prodejce potravin Kolonial.cz z portfolia E-commerce Holding spouští svou podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu – tentokrát však v podzimním kabátě. Na kampani, kterou pro Kolonial opět realizuje agentura Bistro, se podílely také nové posily obchodního i marketingového týmu. “V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků a představení […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Jak se chovají evropští spotřebitelé v období krize

Ve třetím čtvrtletí byla spotřebitelská nálada v Evropě ovlivňována vývojem v Řecku, válkami na Blízkém a Středním východě a problémy s uprchlíky. Spotřebitelské klima se v evropské osmadvacítce od června zhoršilo o 10,3 bodu. Toto jsou výsledky průzkumu GfK zjišťujícího spotřebitelské klima v 15 evropských zemích. V létě zaměstnávala pozornost lidí i médií v Evropě […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Profi Credit zahajuje vánoční kampaň

Pro předvánoční období připravila úvěrová společnost PROFI CREDIT hned dvě akce. O vánoční poukázku v hodnotě 5 tisíc korun můžou každý týden až do Vánoc soutěžit všichni, kteří správně zodpovědí soutěžní otázku. Zájemci o půjčku pak mají při řádném splácení možnost získat bonus až 25 tisíc korun. Vánoční kampaň bude probíhat devět týdnů od 26. […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Konta Bariéry přicházejí s novou sérií novoročenek

Výrobců novoročenek a těch, kteří je nabízejí, je u nás bezpočet. Někteří z nich avizují, že část svých příjmů převádějí na účty neziskových organizací. Ano, pravdou ale je, že se jedná o převody ve výši několika procent. V případě novoročních přání Konta Bariéry už devátý rok platí, že sedmdesát procent z prodejní ceny je věnováno […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Philips TV propaguje své televize s pomocí bikerů

Společnost TP Vision uvádí velkolepý snímek o horských kolech Darklight, nejnovější film na téma extrémních sportů natočený v noci a osvětlený více než 170 světly. Snímek tvoří součást mimořádně úspěšné kampaně Beyond the Ordinary, jejímž cílem je demonstrovat účinek unikátní technologie Ambilight. Darklight představuje třetí film série a jako v obou dosavadních snímcích, které se […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Seznam.cz spustil reklamní kampaň k novému prohlížeči

S funkcemi svého prohlížeče chce společnost Seznam.cz seznámit veřejnost postupně prostřednictvím reklamní kampaně. Diváci mohou kromě propagace na sociálních sítích a službách Seznam.cz zahlédnout i celkem čtyři 20vteřinová videa na TV Nova a na stanicích TV Prima. Kampaň na aktualizovanou aplikaci Seznam.cz, jejímž autorem je tým produktové komunikace Seznam.cz, doprovodí také animované logo společnosti na […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Nákupní pasáž Myslbek zahajuje spolupráci s brněnskou firmou Kofi Kofi

Nově mají návštěvníci Myslbeku možnost dopřát si kvalitní kávu při cestě hlavním městem a zpříjemnit si tak den. Nákupní pasáž zahajuje na podzim dlouhodobou spolupráci s brněnskou firmou Kofi Kofi. Motto „káva s úsměvem“ vyjadřuje jednu ze základních hodnot, které firma Kofi Kofi vyznává a NG Myslbek právě tento přístup vítá. Kofi Kofi disponuje originálními […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Bohemia Energy spustila nový korporátní web

Bohemia Energy slaví v říjnu 10 let působení na domácím energetickém trhu a jako dárek k tomuto výročí nadělila sobě a svým zákazníkům zcela nový korporátní web, který byl spuštěn v polovině října. Na jeho přípravě spolupracoval největší alternativní dodavatel energií v České republice se společností Praha Digital. Cílem nového webu je posílit pozitivní image […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Cinema City spustila novou soutěžní aplikaci pro filmové fanoušky

Filmový kvíz od Cinema City je nová zábavná aplikace ve které si hráči prověří zábavnou formou jejich filmové znalosti. Soutěž běží do 26. října 2015. Cílem hry je uhodnout filmy, filmové postavy nebo jména herců a hereček. Hádanka se objeví pomocí obrázku a volby výběru písmen, ze kterých je třeba název složit. O kvalitě kvízu […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Ženy jsou výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu oblečení

Rozšířený názor, že ženy jsou čistotnější než muži, potvrzuje aktuální výzkum Českého národního panelu. Ten na vzorku pěti set respondentů z internetové populace ve věku 18-65 let zjišťoval, jak jsou na tom obě pohlaví s praním použitého oblečení, nebo zda textil perou před prvním nošením. Ženy se ukázaly jako výrazně pečlivější, pokud jde o čistotu […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

ČRo Plus ve své podzimní kampani sází na známé osobnosti

Marketingová kampaň stanice ČRo Plus bude sázet především na své oblíbené moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích. „Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Agentura Promoteri.eu má novou image

Poprvé a téměř po deseti letech od svého vzniku změnila agentura Promoteri.eu kompletně svoji grafickou identitu. Proměna se týká všech vizuálních prvků, počínaje logem a internetovými stránkami a konče tiskopisy a propagačními materiály. Změna image agentury působící plošně v ČR a SR je jedním z řady kroků vedoucích k jejímu většímu zaměření na poskytování unikátních […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Shortlist EFFIE zveřejněn, do finále jde 31 prací

Na shortlist se probojovalo 43% ze všech prací, které byly do soutěže přihlášeny. Finalisty lze shlédnout na http://www.effie.cz/vysledky-effie/rocnik-2015/. Nejobsazenější kategorií se staly finanční služby a ostatní služby, které generovaly celkem 34 přihlášených prací, z toho na shortlist postoupilo 13 z nich. Výsledné pořadí bude zveřejněno v rámci slavnostního večera v Kině Lucerna 4.11. Součástí bude […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Díky speciální nabídce mohou zákazníci Vodafonu cestovat po Brně zdarma

Vodafone připravil ve spolupráci s Dopravním podnikem města Brna nabídku, díky které mohou lidé v Brně jezdit městskou hromadnou dopravou zdarma. Nabídka je určená jak pro stávající, tak pro nové zákazníky Vodafonu z celé České Republiky. Noví zákazníci, kteří si u Vodafonu pořídí a aktivují novou SIM kartu s Tarifem 26 nebo jedním z Red […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V ČSOB startuje kampaň zaměřená na půjčky

Nový Tv spot je připraven v komunikačním stylu ČSOB „Kdo by teď myslel na banku“. Spot názorně klientovi ukáže, že se mu při převedení půjček k bance ulehčí hned dvakrát: nejprve si sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné, a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. To vše navíc […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Pouze vlastní značky nabízí ve svém novém e-shopu Hamé

Potravinářská společnost Hamé spustila na www.hame-eshop.cz nový oficiální e-shop zaměřený na prodej vlastních produktů. S nabídkou více než 500 značkových výrobků spadajících pod koncern Hamé tak patří mezi největší potravinové e-shopy zaměřené pouze na vlastní produkci v České republice. E-shop pro Hamé provozuje firma Ergotep, která zaměstnává převážně osoby se zdravotním postižením. „Chceme zákazníkovi nabídnout […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Online databáze firem a živnostníků Merk.cz zdarma zpřístupňuje svoje API

Společnost Imper uvádí na trh nové API rozhraní určené pro provozovatele webových služeb, e-shopů, aplikací pro chytrá zařízení či jiné systémy. Jeho funkce spočívá především v automatickém doplnění formulářových polí podle vyplněné e-mailové adresy nebo IČ společnosti. Formulář se tak stává plně integrovaným s databází Merk.cz, která konsoliduje údaje o firmách v ČR. Základní služba […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Twitter rozšířil možnosti reklamy pro všechny účty

Twitter se řadí mezi TOP5 největších sociálních sítí v České republice. U nás ho aktuálně využívá něco mezi 300 až 400 tisíci uživatelů (aktivních účtů). Pro srovnání na celém světě jich má Twitter celkem 300 miliónů. Přestože ho nedávno předskočil Instagram, stále se jedná o velmi zajímavou platformu zejména kvůli typům uživatelů a rychlosti šíření […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

6 tipů jak ušetřit prostřednictvím nízkonákladového marketingu

Peněz na marketing není nikdy tolik, abychom řídili naši značku na jedničku. Pokud naše prostředky nestačí a dostali jsme se již na hranu našeho vyjednávání s vrcholovým managementem, můžeme si pomoci třeba marketingovým minimalismem. Přečtěte si základní tipy, jak můžete se svým rozpočtem zvýšit efektivitu prostřednitvím nízkonákladového marketingu. Guerilla marketing můžeme považovat za jakýsi underground […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Gemius nabízí unikátní systém pro multikanálovou komunikaci se zákazníky

Gemius zahájil spolupráci s firmou SalesManago a zavádí na český trh unikátní systém z oblasti automatického marketingu. Hlavní výhodou systému je to, že podrobně zná každý kontakt a dokáže s ním správně komunikovat, a to jak s jednotlivými zákazníky, tak se skupinami na základě segmentace. Systém mimo jiné umožňuje personalizovanou vícekanálovou komunikaci, s jeho pomocí […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Podzimní kampaň Nutelly je doprovázená soutěží o vlastní etiketu

Nutella navazuje na úspěšnou kampaň loňského roku, kdy spotřebitelé mohli pojmenovat svou oblíbenou pochoutku. Nyní společnost Ferrero přichází s novou aktivitou „A co řekne tvá nutella?“, díky níž mohou milovníci lahodné lískooříškové pomazánky získat jedinečné balení s originálním sdělením podle vlastního návrhu. Od října 2015 se v obchodech přímo na 350 g baleních nutella objeví […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Ocenění Český Goodwill 2015 zná své vítěze

Minulý týden proběhlo v Tereziánském sále Břevnovského kláštera již třetí slavnostní vyhlášení výsledků prestižního ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, Český Goodwill 2015. Letošní ročník byl v mnoha ohledech rekordní. Rekord padl jak v počtu nominovaných společností, v účasti na samotném slavnostním galavečeru i v hodnotě cen pro oceněné, která letos překonala hranici 750.000 […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Lidl bude mít opět Retro týden

Velký ohlas a vlnu nostalgie vyvolal mezi zákazníky Retro týden, který se v červnu poprvé objevil v prodejnách Lidl. Produkty z doby minulé jako mléko v sáčku, Burizony, žvýkačky Pedro, voda po holení Pitralon se do prodejen Lidl vrací již příští týden. A nabídka retro výrobků je tentokrát ještě větší. „Podařilo se nám rozšířit retro […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Internetová display reklama v září rostla

V září 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy meziměsíční nárůst o 33 %. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 572 milionů korun. Největším zadavatelem byl LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu. Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil poskytovatel internetových […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Nová kampaň Benziny na Vervu 100 cílí na emoce i rozum

Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno. Slogan kampaně a doplňující informace pak odkazují k vynikajícím výsledkům, kterých Verva 100 dosáhla v porovnání s běžným benzínem. S vozem Porsche 911 […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

AKA představila průvodce veřejnou zakázkou pro oblast komunikace

Projekt Průvodce metodikou zákona o veřejných zakázkách, který představila Asociace komunikačních agentur, má pomoci veřejné správě správně a efektivně zadávat zakázky pro oblast komunikace a marketingu. Klíčovým bodem metodiky je návod, jak vypsat zakázku z oblasti komunikace, aby zadavatel získal co nejlepší řešení svého zadání, zakázka proběhla v souladu se ZVZ v platném znění, a […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V nové kampani společnost RWE nabízí unikátní službu

Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP. Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Společnost Roland Berger mění svou značku

Poradenská společnost Roland Berger mění svou značku na trhu. „Titanium B“ kombinované s názvem Roland Berger tvoří nové logo přední mezinárodní poradenské firmy evropského původu. Roland Berger rozšiřuje portfolio svých služeb daleko za hranice klasické poradenské firmy. Díky nové kombinaci poradenství, technologie a kapitálu poskytuje Roland Berger svým klientům ucelené spektrum služeb s vysokou přidanou […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Penny Market nabízí v rámci věrnostního programu dětskou kuchařku

Co připravit na zítřejší oběd nebo sváteční večeři? Nechte se inspirovat recepty z kuchařky Vaříme a hrajeme si s …, kterou připravil Penny Market pro své zákazníky. Vaření může být pro děti příjemná zábava, ať už mají po svém boku rodiče, kamarády, babičku nebo dědečka – tyhle dobroty budou chutnat celé rodině. Běžná cena kuchařky […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Nový web Wüstenrotu pro uživatele přehlednější

Finanční skupina Wüstenrot od října spustila nové webové stránky. Kromě inovovaného designu je internetová stránka pro klienty uživatelsky přehlednější. Došlo k zjednodušení struktury webu, který je nyní plně responsivní. Díky tomu se obsah komfortně zobrazuje na nejrůznějších typech zařízení – od počítače přes tablet až po mobilní telefon. Uživatelům nový web nabízí všechny dostupné informace […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Téměř tři z deseti lidí pochybují, že budou mít v penzi spokojený život

Téměř tři z deseti lidí (28 procent) po celém světě pochybují, že si v důchodu budou moci dopřát takový život, jaký by chtěli. Z toho jedna desetina (11 procent) vůbec nevěří, že bude na penzi dostatečně zajištěna. Naopak 42 procent spotřebitelů se domnívá, že si budou moci dovolit život podle svých představ, přičemž 18 procent […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Bude se místo peněženky platit prostřednictvím oblečení?

Digitální drobné, platby gestem ruky a integrace módy, sociálních médií a plateb do jednoho celku – to jsou tři koncepty plateb propojených s oblečením, které vzešly ze společného projektu Visa Europe a renomované designové instituce Central Saint Martins. Visa oslovila pět mladých designérů – studentů nebo absolventů magisterského oboru průmyslový design na Central Saint Martins. […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Festival Struny podzimu má výroční spot ze společné dílny Filmservice a Mirage

Mezinárodní hudební festival Struny podzimu, který odstartoval v minulý týden, v letošním roce slaví 20 let. Společnost Filmservice a studio Mirage se postaraly o výroční festivalový spot ve velkém stylu. Ke spolupráci přizvaly mladou naději českého filmu režiséra Štěpána FOK Vodrážku a autorem hudby je dvojnásobný držitel Českého lva za filmovou hudbu Michal Novinski. Spot […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Tipsport vstoupil sponzorsky do florbalu

Sázková kancelář Tipsport se stala titulárním partnerem nejvyšší ligové florbalové soutěže, která tak od právě spuštěné sezony 2015/16 nese název Tipsport Superliga. „Florbal vnímáme jako perspektivní a ambiciózní sport, který oslovuje mladé lidi jako žádný jiný sport v Česku. Chceme přispět k tomu, aby se stal populární i u široké ve-řejnosti, měl stále více fanoušků […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Spotřebitelský marketingový minimalismus nám jednoduše pomáhá rozhodovat co kupovat

Minulý týden jsem chtěl vnoučatům z čerstvých jablek ze zahrádky a spadaných oříšků udělat tradiční jablečný dort, k čemuž jsou potřebné obyčejné dětské piškoty. A tak jsem vyrazil do obchodáku a zde našel balení piškotů s brandem Tradiční piškoty s obsahem 240 g lehce připálených piškotů nepravidelného slzovitého tvaru. Na obalu bylo napsáno, že výrobcem […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Spotřebitelský marketingový minimalismus nám jednoduše pomáhá rozhodovat co kupovat a konzumovat

Minulý týden jsem chtěl vnoučatům z čerstvých jablek ze zahrádky a spadaných oříšků udělat tradiční jablečný dort, k čemuž jsou potřebné obyčejné dětské piškoty. A tak jsem vyrazil do obchodáku a zde našel balení piškotů s brandem Tradiční piškoty s obsahem 240 g lehce připálených piškotů nepravidelného slzovitého tvaru. Na obalu bylo napsáno, že výrobcem […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Whirlpool nabízí akci „Cashback“

U kteréhokoliv z obchodních partnerů Whirlpool lze nyní pořídit vybraný špičkový spotřebič z nejnovějších řad a zároveň získat zpět až 2 000 Kč na svůj bankovní účet. Toto je principem aktuální akce Whirlpool „Cashback“. „V reakci na pozitivní ohlas zákazníků jsme se rozhodli znovu uspořádat na českém i slovenském trhu akci s univerzálním názvem „Cashback“, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Na český trh přichází limitovaná edice retro Becherovky

Od 22. října budou mít milovníci karlovarského bylinného likéru a vzácných sběratelských kousků jedinečnou příležitost pořídit si unikátní 0,5 l lahev Becherovky Original s modročervenou tzv. exportní tuzexovou etiketou. Retro edice bude dostupná pouze v prodejnách řetězce Kaufland v omezeném množství 80 000 lahví. Modročervenou etiketu používala karlovarská továrna výhradně na lahve určené k exportu. […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Mezinárodní kampaň značky GANT využívá kinoreklamu v síti Cinema City

Retailová skupina VERMONT Holding a.s. zastupující oděvní značku GANT na území České republiky, Slovenska a Maďarska si pro oficiální uvedení zcela prvního reklamního filmu určeného pro kinosály vybrala také společnost NEW AGE MEDIA. Reklamní film GANT – THEY CHANGED THE WORLD. NOT THE SHIRT o délce 30 vteřin vyrobila agentura BETC a bude nasazen v […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Dva tisíce náramků ALO diamonds získají čtenářky Marianne a Elle

ALO diamonds připravilo ve spolupráci s vydavatelstvím Burda Praha kampaň, ve které každá čtenářka Marianne a ELLE vyhrává. V magazínech je unikátní reklamní karton, se kterým stačí zajít do některého z butiků ALO diamonds. Až 2000 čtenářek získá náramek ALO diamonds v hodnotě 1 200 korun. Všechny ostatní získají poukaz v hodnotě 150 korun do […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V nové kampani TULLAMORE D.E.W. nabízí originální dárek

Značka oblíbené whiskey TULLAMORE D.E.W. spustila digitální kampaň na www.lahevjakodarek.cz, kde si každý může vytvořit svou vlastní etiketu na láhev TULLAMORE D.E.W. a věnovat tak svým blízkým originální dárek. V nadcházejících dnech můžete vytvořit etiketu pro své otce, dědečky, partnery či manžely k blížícím se Vánocům. Vytvoření etikety je zdarma, platíte pouze za láhev TULLAMORE […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Eva Samková exceluje v nové reklamě na mobilní telefon Honor

Soutěž o telefony a příslušenství značky Honor odstartovala začátkem října na webových stránkách www.jizdasevou.cz. Nová tvář značky, olympijská vítězka Eva Samková, se aktivně zapojuje do celé výzvy a podstoupí odvážnou sázku. Sama se totiž zavázala k tomu, že se zlepší na tréninkové trati. Soutěžící mají možnost tipovat, za jak dlouho ji Samková na svém snowboardu […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Milovníci pralinek Ferrero mají možnost vyhrát luxusní automobil

Milovníci pralinek Ferrero si nyní mohou udělat rovnou dvojnásobnou radost. Kromě sladkého potěšení mají právě teď možnost vyhrát luxusní automobil na půl roku a spoustu dalších zlatých cen. Stačí zakoupit balení pralinek Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri, Pocket Coffee, Giotto, Ferrero Collection nebo Ferrero Prestige a být jedním ze šťastlivců. Soutěž probíhá do konce října […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Kniha Jak dosáhnout souhlasu aneb Jak nebýt sám sobě úhlavním nepřítelem

Jak můžeme dospět ke společnému ano s druhými lidmi, jak se můžeme dohodnout? Jak můžeme získat, co opravdu chceme, a současně při tom mít na zřeteli potřeby druhých lidí, kteří tak či onak vstupují do našeho života a stávají se jeho součástí. Žádné jiné dilema není tudíž tak všudypřítomné, nestaví před nás takové výzvy jako […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Jennifer Aniston je hvězdou nejnovější produktové kampaně Emirates

Emirates zveřejnila velmi očekávaný televizní reklamní spot s hollywoodskou herečkou, režisérkou a producentkou Jennifer Aniston. Je to vůbec poprvé, kdy Emirates v rámci své globální digitální a televizní kampaně spolupracovala s mezinárodní hvězdou. Držitelka Zlatého glóbu a ceny Emmy předvádí své dokonalé komediální umění v zábavném reklamním spotu globální letecké společnosti. Reklama začíná, když Jennifer […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

EuroOil spustil kampaň „Losí test“

Česká síť čerpacích stanic EuroOil připravila na říjen velkou marketingovou kampaň nazvanou „Losí test“. Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Pasáž Myslbek přichází s novým stylem komunikace

Nákupní galerie Myslbek přichází na podzim s naprosto novým konceptem komunikace. Ve spolupráci s agenturami Nydrle a Underline vznikla nová forma marketingové strategie, která se opírá o jedinečnost, unikátní atmosféru a originalitu pasáže Myslbek s výrazným akcentem na komunikaci obchodů a značek. Pasáž Myslbek je místem nákupů, kde se lidé cítí dobře a kde vždy […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Firemní novoročenky Konta Bariéry můžou pomoci komukoliv

Hledáte to pravé novoroční přání pro vás ? Byli byste rádi, kdyby vaše peníze zaplacené za jeho výrobu pomohly někomu, na kom vám záleží? Prohlédněte si nabídku tištěných a elektronických novoročenek Konta Bariéry. Na své si přijdou fandové klasiky i zájemci o moderní, originální nebo netradiční obrazové náměty. Jsou v ní i tak zvané „novoročenky […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Začíná kampaň informačního systém Prahy 2GIS

Pražané se od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň bude zároveň intenzivně využívat online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena bude na Prahu a spádové oblasti. „Cílem […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Starbucks navázala spolupráci s agenturou Bokem

Agentura Bokem bude pracovat v součinnosti s polskou agenturou Garden of Words, kterou si vybral provozovatel sítě Starbucks ve střední Evropě AmRest jako zastřešující agenturu pro PR a digitální komunikaci na těchto trzích. Bokem bude jakožto partnerská agentura Garden of Words koordinovat komunikaci s českými zákazníky. Tendr byl výsledkem strategického rozhodnutí o potřebě konzistentnější komunikace […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Zuno pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu

Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování. „Cílem nové komunikační kampaně je, aby se klienti bank kriticky zamysleli nad podmínkami, které jim jednotlivé banky u úvěrů nabízejí. V Zuno víme, že […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Brand management 2015: Forbes – jak prosadit globální značku na českém mediálním trhu

Dne 23. 9. 2015 se ve Slovanském domě v Praze konala odborná konference Brand management 2015, která byla cílená na oborníky zabývající se značkou, jejím významem, ale především efektivním využitím. Přední odborníci na tuto problematiku se nezabývali tím, jestli je značka vůbec pro firmy důležitá, ale proč je pro firmy tak stěžejní a jak se […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Jak profitovat z nápadu někoho jiného

Jsou tři možnosti. První: vymyslet nápad sám. Druhá: koupit nápad někoho jiného. Třetí: okopírovat nápad někoho jiného. Poslední možnost příliš nedoporučuji. Praxe mi potvrzuje, že když dva dělají totéž, nikdy to není stejné. Máme tedy dvě varianty. Vlastní nápad je skvělý, je to maximum seberealizace, ale popravdě nejvyšší riziko. Nápad není vyzkoušený, většina firem investuje […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V Centru Černý Most čeká na návštěvníky pestrý program

Letošní podzim bude v Centru Černý Most výjimečně pestrý díky sezónním zvýhodněným nabídkám a doprovodnému programu pro celou rodinu. Od 16. října do 1. listopadu zprostředkuje „sklizeň slev“ jedinečná šeková knížka s 90 atraktivními nabídkami značek Centra Černý Most. Všechny, kdo do Centra Černý Most zavítají v následujících týdnech, čeká báječná atmosféra inspirovaná barvami a […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Ve slovinské Portoroži se uskuteční 22. ročník festivalu Golden Drum

Ve dnech 13. – 16. října se uskuteční již 22. ročník festivalu reklamy ve slovinské Portoroži, letos s podtitulem „Transformace, osvobození a tvůrčí kultura“. Klíčovými řečníky, právě s ohledem na ústřední téma festivalu, budou český ekonom Tomáš Sedláček, autor knihy Ekonomie dobra a zla a Ajaz Ahmed, spoluautor bestselleru Velocity a současně zakladatel a CEO […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

APEK představuje Ecommerce Europe Trustmark

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) jako součást Ecommerce Europe představuje evropskou značku důvěry určenou pro internetové obchody – Ecommerce Europe Trustmark. Držiteli tohoto pan-evropského certifikátu se automaticky stanou ty e-shopy, které se mohou v současné době pyšnit značkou APEK – Certifikovaný obchod. Zařadí se tak mezi více než 10 000 ověřených internetových obchodů, které prodávají […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

125 let v Česku oslaví Siemens stylovou kampaní

Společnost Siemens oslaví letos na podzim již 125 let v České republice. K připomenutí svého výročí představí Siemens image kampaň, kterou chce podpořit svou pozici lídra v průmyslových technologiích i tradičně silné postavení společnosti v regionech. Kampaň potrvá až do konce roku a objeví se v outdooru, na internetu či Facebooku. „Naše výročí budeme slavit […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Server mistoprodeje.cz mění svou podobu

Tento měsíc vstupuje odborný server mistoprodeje.cz, který přináší informace z oboru marketingu v místě prodeje, jak v rámci České republiky, tak i v zahraničí, do své další, vylepšené fáze, neboť zcela změnil svoji grafickou podobu a také strukturu jednotlivých svých kategorií. Hlavním cílem tohoto serveru, který je především určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Albert v nové kampani nabízí nádobí francouzské značky Cuisinox

Albert přichází exkluzivně s novou sběratelskou kampaní určenou pro všechny, pro které je kuchyně jejich královstvím. Pro přípravu výborného jídla totiž není zapotřebí pouze prvotřídních surovin, je třeba mít i dostatečně kvalitní nádobí. Kampaň, v níž se představí nádobí francouzské značky Cuisinox poběží až do 19. ledna 2016. Nádobí značky Cuisinox není běžně na českém […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Fragile media zajišťuje kampaň na Jobs.cz a Prace.cz

Heslem kampaně Jobs.cz je “Čas na změnu”, což zároveň odkazuje na její hlavní cíl. Tím je zamyslet se nad tím, kdy je pro člověka, ať už je v současné době zaměstnaný nebo ne, ten pravý čas na změnu. Důležité je přivést člověka k otázce, jestli je ve své stávající práci spokojený, jestli využívá všech benefitů, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Hamé připravilo pro zákazníky biatlonovou soutěž

Potravinářská společnost Hamé připravila pro své zákazníky v září hned dvě zajímavé spotřebitelské soutěže. Do jedné věnovala společnost, jež je hlavním partnerem českého biatlonu, čepice a bundy, které nosí biatlonová reprezentace, v druhé se pak soutěží o hrací konzole Xbox. Platformou pro soutěže je zejména internet včetně speciální facebookové stránky. „Spotřebitelské soutěže jsou mezi našimi […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Nový koncept prodejen představil DATART

Hlavním motivem je humanizace prostoru. Pojetí prodejny je řešeno naprosto unikátním způsobem, který zatím nikdo jiný v Čechách a na Slovensku nenabízí. První pobočku v novém provedení otevřel DATART v pátek 25. září v pražském Centru Chodov. Nově je součástí prodejny kuchyňské studio. Při tvorbě nadčasového designu se DATART ve spolupráci s architektonickým ateliérem LILA […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Httpool zastupuje LinkedIn v regionu střední a východní Evropy

Httpool získal výhradní zastoupení profesní sociální sítě LinkedIn pro regiony střední a východní Evropy. V rámci tohoto trhu bude zajišťovat prodej reklamy v celkem 17 zemích včetně České republiky. Mezi země podporované v rámci tohoto partnerství patří Rusko, Řecko, Maďarsko, Slovinsko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Slovensko, Makedonie, Albánie, Srbsko, Ukrajina, Litva, Lotyšsko […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Pražské Smíchovské nádraží se rozzářilo barvami

Mozaiky vyskládané z pestrobarevných keramických střípků nádherně oživí i ty nejšedivější plochy. O tom se nyní mohou přesvědčit všichni, kdo projíždějí okolo pražského Smíchovského nádraží. Studenti aranžérství ze Střední průmyslové školy dopravní totiž místní zastávku tramvaje s využitím keramických obkladů RAKO proměnili v rozkvetlou, zářící louku. Proměna zastávky proběhla v rámci akce Zažít MHD jinak. […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Samoobslužné drogerie porážejí hypermarkety lepším sortimentem

Samoobslužné specializované drogerie s přehledem porážejí hypermarkety, a to zejména díky sortimentu pleťové i dekorativní kosmetiky, krémů, parfémů i holení. Jak ukazují výsledky právě dokončené studie GfK DROGERIE 2015, čeští zákazníci si pro nákup drogerie a kosmetiky vybírají nejčastěji specializované drogerie a hypermarkety. Jako své hlavní nákupní místo označilo 42 procent domácností právě samoobslužnou specializovanou […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Nová kampaň rádia Classic je zaměřena na mladé posluchače

Classic Praha zahájil svou podzimní komunikační kampaň s portrétem Antonína Dvořáka. Chce s ní navázat na novinky a změny, kterými rádio na začátku září prošlo. Kromě obměnění moderátorů jde hlavně o nový program a hudbu, která má přilákat i mladší generaci posluchačů. „Snažíme se zdůraznit, že klasická hudba nemusí být nutně vážná a pro starší […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Brand Management 2015 – Naučte se strategicky řídit své značky

Dne 23.9 se konala v příjemném prostředí Slovanského domu v Praze další z řady komerčních konferencí, které organizuje firma Blue Events. Ćím se liší komerční konference a odborná či vědecká konference…. Komerční konference je strukturovaně a programově postavena na tom, že prostor v programu dominantně dostanou partneři konference, kteří si svůj prostor zaplatí např. Kofola, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V nově rozšířeném obchodním Centru Chodov bude nakupování zážitkem

Společnost Unibail-Rodamco zahájila nejvýznamnější proměnu v historii pražského Centra Chodov od jeho otevření v roce 2005, jež přinese více než třetinové rozšíření dnešní plochy. Ta do podzimu 2017 z aktuálních 61 000 m2 vzroste na 100 286 m2. Zákazníci budou moci nově vybírat ze sortimentu bezkonkurenčního počtu 300 prodejních jednotek, z nichž se 23 představí […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Kniha Umění zkratky: Jak si hackeři, inovátoři a ikony zkracují cestu k úspěchu

Všichni lidé se snaží uspět v tom, co dělají. Někomu se to nepodaří, někdo to dokáže po delší době díky tvrdé práci a trpělivosti. Občas ale někdo zazáří jako kometa: dostane se až na vrchol v závratně krátkém čase, všechno se mu daří lépe a rychleji a dosáhne neuvěřitelných výsledků. Jaké je tajemství těchto lidí? […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

AIFP nově spolupracuje s Native PR

Asociace inovativního farmaceutického průmyslu (AIFP) si v tendru na PR služby vybrala Native PR. Spolupráce byla zahájena v září a jejím těžištěm je oblast media relations, monitoringu médií a analýz trhu. V úzké spolupráci s interním týmem AIFP bude agentura participovat na komunikační podpoře klíčových projektů asociace. Nově by AIFP spolu s Native PR chtěla […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Napka hledá vlastní blogery z generace mileniálů

Mobilní aplikace pro rychlé posílání peněz Napka s vlastní platební kartou od investiční skupiny Rockaway představila další část své komunitní strategie. Po práci s panelem mileniálů a účasti na festivalech se nově zaměří na blogosféru. Chce oslovit začínající osobnosti právě z řad mileniálů a nabídnout jim roli dvorního komentátora životního stylu své generace. V první […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Společnost CCS spouští nové webové stránky

Společnost CCS chystá spuštění nových webových stránek společnosti a s tím spojenou online kampaň svých produktů a služeb, kterou zajistí Fragile media. Spolupráce s největším poskytovatelem tankovacích karet a služeb monitoringu firemních vozidel v České republice i ve střední Evropě začne 1. října 2015. „Fragile media jsme si vybrali z toho důvodu, že od začátku […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků

Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%. Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

ČSOB Penzijní společnost v nové kampani cílí na mladé

V říjnu ČSOB Penzijní společnost spouští novou kampaň, která má ukázat, že penzijko je produkt pro všechny, a tedy i pro mladé. Kampaň zobrazuje vizuály s mladými lidmi představující jednotlivé fondy, ze kterých je doplňkové penzijní spoření složeno. Kampaň bude k vidění prostřednictvím outdoorové reklamy v Praze a velkých českých městech. „Novou kampaní se snažíme […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Letuška.cz spustila unikátní vyhledávač letenek

Portál Letuška.cz posunuje v Česku technologické možnosti v oblasti vyhledávání levných letenek. V polovině září spustil pro cestovatele průlomový systém, který je zároveň úplnou novinkou i mezi profesionálními prodejci. Vypadá jako mapa světa a na jedno kliknutí umí lidem podat přehled o nejnižších možných cenách letenek do 462 nejpopulárnějších destinací, a to až na půl […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Přístup k internetu na mobilech předstihne do roku 2018 všechna ostatní zařízení

Mladí lidé napříč největšími reklamními trhy na světě budou do roku 2018 trávit více času přístupem k internetu na mobilních telefonech než prostřednictvím všech ostatních zařízení dohromady. To je hlavní závěr nové globální studie zabývající se změnami mobilního chování, kterou provedly společnosti ZenithOptimedia a GlobalWebIndex. K průzkumu byla použita skupina 200 000 uživatelů internetu, ke […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

17. série Ipsos klientských setkání

Na podzim proběhnou ve společnosti Ipsos tyto semináře: o životním stylu wearables lidí, cestovním ruchu, reklamě a o Employer Brandu. Na podzim proběhnou ve společnosti Ipsos tyto semináře: 7. října – seminář o životním stylu wearables lidí – ukážeme výsledky neurovýzkumu na Apple Watch 21. října – seminář o cestovním ruchu – co konkrétně dělat […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Microsoft představuje Windows 10 ambasadory

V rámci Windows 10 kampaně odstartoval Microsoft spolupráci s 10 zajímavými ambasadory různých profesí a zájmů – sportovci, designer, dabérka, fotografka, scénárista, majitelé restaurací či food blogerka. Ti v rámci krátkých videospotů ukazují, jak jim systém Windows 10 pomáhá dokázat více v jejich profesním i osobním životě. Tato část kampaně doplňuje dlouhodobější aktivity Microsoftu na […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Celosvětový trh spotřební elektroniky roste

Protože trh spotřební elektroniky prochází bouřlivým vývojem v důsledku toho, jak se mění posluchačské i divácké zvyklosti spotřebitelů, tržby za první pololetí 2015 vzrostly. Růst TV a audio segmentu je tažen především inovativními řešeními, jako jsou technologie Ultra HD, Soundbary nebo multiroom audio systémy. Pozitivní vývoj celého trhu televizorů lze pozorovat ve všech regionech kromě […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Johnnie Walker v podzimní kampani představuje novou image

Co mají společného herec Jude Law, závodník formule 1 Jenson Button nebo třeba filipínský horolezec Romi Garduce? Pohonem jejich úspěchu je radost. Proto si je jako tváře nové celosvětové kampaně vybrala značka skotské whiskey Johnnie Walker. Novou myšlenkou Joy Will Take You Further se brand Johnnie Walker snaží rozšířit mezi spotřebiteli pozitivní náhled na život […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Savo přestavuje nový čistící prostředek bez chloru

Od začátku září nasadila tradiční značka Savo druhou televizní kampaň, v tomto případě na svoji horkou novinku – bezchlorovou dezifenkční a čisticí řadu. Tematicky pokračuje v netradičním a humorném konceptu první kampaně na WC čističe. Co tedy tentokrát vymyslí „desátá“ žena, aby zabránila znečištění kuchyňské linky svým hladovým synem? Základem myšlenky tohoto reklamního spotu je, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Nový korporátní web představuje společnost Jan Becher – Pernod Ricard

Novou webovou prezentaci spustila na www.pernod-ricard.cz společnost Jan Becher – Pernod Ricard. S novou grafickou podobou přináší také větší přehlednost a interaktivitu. Za cíl si klade moderní a intuitivní formou představit veškeré produkty, služby a hodnoty společnosti. Webové stránky se nově přizpůsobí všem typům elektronických zařízení, jsou nabité informacemi o aktivitách skupiny Pernod Ricard, managementu, […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Největší český výrobce vířivek oslavuje 20. výročí podzimní kampaní

První český výrobce vířivek – firma USSPA – ve 20. roce svého působení na trhu nezahálí. „Na jaře jsme uvedli novou generaci šesti vířivek, představili jsme novou tvář firmy s redesignem loga, za 1. pololetí jsme dosáhli 100% nárůst v meziročním srovnání se zakázkami uzavřenými v loňském roce a už během říjnového Designbloku uvedeme na […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Internetová display reklama zaznamenala v srpnu nárůst

V srpnu 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy nárůst, a to o 8 %. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu. V meziročním porovnání oblasti […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Značka Tesco finest* je stále oblíbenější

Společnost Tesco eviduje za poslední období stále vyšší poptávku po produktech své prémiové řady Tesco finest*. Jen za poslední rok, kdy se sortiment této privátní značky rozrostl na téměř 300 produktů, stouply prodeje v řádu desítek procent a spotřebitelská základna stále vzrůstá. Produkty Tesco finest* nachází zákazníci v prodejnách Tesco bezmála již dvacet let. Jde […]

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz