Linka 199

Nádražní, 591 01 Žďár nad Sázavou, bankomaty

Bankomaty Nádražní, 591 01 Žďár nad Sázavou. Bankomaty všech bank.

Zdroj: www.kurzy.cz


Příbuzné články:

  • Nádražní ulice 120 - Léo Malet » Knihy Týden

    Kupte knihu Nádražní ulice 120 - Léo Malet s 14% slevou v eshopu za 68 Kč v knihkupectví Levneucebnice.cz

  • Nádražní restaurace Veselí nad Moravou, spol. s r.o. v likvidaci - IČO 25502069 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Nádražní restaurace Veselí nad Moravou, spol. s r.o. v likvidaci - IČO 25502069 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku,…

  • Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů,…

  • Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 - Insolvenční rejstřík - Podnikatel.cz

    Výpis z insolvenčního rejstříku a další podrobnosti o firmě Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 z obchodního rejstříku, živnostenského…

  • Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 - Insolvenční rejstřík - Podnikatel.cz

    Výpis z insolvenčního rejstříku a další podrobnosti o firmě Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 z obchodního rejstříku, živnostenského…

  • Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 - Insolvenční rejstřík - Podnikatel.cz

    Výpis z insolvenčního rejstříku a další podrobnosti o firmě Nádražní restaurace spol. s r.o. - IČO 13643967 z obchodního rejstříku, živnostenského…

  • Nádražní Plzeň - Jižní předměstí vydraženo | Protext - PR služby ČTK

    Praha 4. ledna (PROTEXT) - Jednou z posledních dražeb roku 2006, které uskutečnil leader dražebního trhu, společnost Clanroy Sales a.s., pro České dráhy, a.s., byla

  • Nádražní 27 s.r.o. - IČO 26838389 - Obchodní rejstřík na Podnikatel.cz

    Podrobnosti o firmě Nádražní 27 s.r.o. - IČO 26838389 z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, registru ekonomických subjektů, insolvenčního…

  • NÁDRAŽNÍ – MĚSTSKÁ TŘÍDA (Žďár nad Sázavou) — Česká komora Architektů

  • Nádražní – Městská třída (Žďár nad Sázavou) - soutěž — Česká komora Architektů

    Řešený veřejný prostor, kterým je spojnice náměstí s nádražím, je tvořen směsicí území různých kvalit a typologických druhů. Čím více se přibližujeme k náměstí, tím vyšší je koncentrace aktivit, a tím kratší jsou vnímané vzdálenosti. Aby městská třída dostála svému názvu, je třeba vrátit lidské měřítko tam, kde chybí, a dále ho podporovat tam, kde se již nalézá. Je třeba napravit omyly Athénské charty a soustředit se na opravdové hodnoty - člověka, kvalitu prostoru, obytnost… Zkraťme vzdálenosti, koncentrujme aktivity, stavme lepší město! Součástí řešené lokality je i dopravní terminál, který doplňujeme o bike and ride stanoviště. Stávající síť cyklostezek je doplněna na městskou třídu. Zároveň navrhujeme rozšířit spektrum uživatelů cyklostezek systémem půjčování kol a elektrokol. Klíčové stanice pro výpůjčky doporučujeme krom nádraží umístit na náměstí, u sportovního areálu, u zámku a při Pilské nádrži. Navržený městský mobiliář svým tvaroslovím odkazuje na žďárskou strojírenskou tradici. I. Etapa Nádražní ulice v blízkosti náměstí Republiky tvoří hodnotné místo centrální oblasti města. Koncentrace aktivit je zde vysoká, avšak zásadní nedostatky tkví v městském mobiliáři a površích komunikace. Navržený profil komunikace není výškově členěn - celá šířka ulice bude primárně určena chodcům, ale střední část komunikace umožní servisní / pohotovostní pojíždění vozidel. II. Etapa Na rozhraní vnitřního rostlého města a rozvolněné zástavby se nachází park U Ivana. Ten tvoří pomyslný vstup do části města s dominancí pěších a měl by být s touto částí adekvátně propojen. Odstranění keřů při kraji parku a propojení s východní částí parku vychází vstříc pěším. Památník obětem 1. světové války se tak lépe zapojuje do triptychu pomníků v parku. Pro volné prostranství je navržena stavba občanského vybavení, která doplňuje stávající zástavbu. III. Etapa Prostor III. Etapy vykazuje největší nedostatky z pohledu obytnosti urbánního prostředí, neboť je primárně komponována pro potřeby řidiče. Má-li mít smysl jít tři sta metrů po chodníku, je třeba nabídnout možnosti interakce a zkrátit tak vnímané vzdálenosti. Navrhujeme přesun chodníku blíže k obchodnímu centru, aby chodec mohl projít kolem výlohy / letní zahrádky. Stávající chodník lze pak využít pro novou cyklostezku. Nádražní ulici vymezenou dvěma kruhovými křižovatkami navrhujeme osázet dvouřadou klenovou alejí, která nahradí stávající nepravidelně vysázené břízy (významný alergen). Mohutné a rychle rostoucí stromy podtrhnou lineární kompozici široké ulice a přidají nový hodnotný prvek. Předprostor bytových domů (ve vlastnictví města) navrhujeme převést na vlastníky bytových domů a participovat při iniciaci vzniku zahrádek. Vytvořený semiprivátní prostor pomáhá dotvářet identitu místa a reprezentuje obyvatele domu - vždyť bydlí na hlavní městské třídě! IV. Etapa Prostor vlakového a autobusového nádraží tvoří klíčový dopravní uzel. Pro mnoho návštěvníků je vstupní branou a vytváří první dojem o městě. Dominují zde bezbřehé plochy zastávek autobusů. Polovina z nich je ve špičce využita maximálně dvěma linkami za hodinu, a tak se zde nabízí redukce dopravních ploch ve prospěch pěších. Před drážní halu navrhujeme umístit piazzetu po stranách doplněnou o odpočinkové plochy se vzrostlou zelení a přirozenou koncentraci lidí v blízkosti dopravního terminálu posílit umístěním kryté tržnice s čerstvými potravinami. Dopravní terminál doplňujeme o parkovací věž na kola jako jedno z výchozích míst pro stanoviště bike and ride.

  • Nádražní – Městská třída (Žďár nad Sázavou) - soutěž — Česká komora Architektů

    Řešený veřejný prostor, kterým je spojnice náměstí s nádražím, je tvořen směsicí území různých kvalit a typologických druhů. Čím více se přibližujeme k náměstí, tím vyšší je koncentrace aktivit, a tím kratší jsou vnímané vzdálenosti. Aby městská třída dostála svému názvu, je třeba vrátit lidské měřítko tam, kde chybí, a dále ho podporovat tam, kde se již nalézá. Je třeba napravit omyly Athénské charty a soustředit se na opravdové hodnoty - člověka, kvalitu prostoru, obytnost… Zkraťme vzdálenosti, koncentrujme aktivity, stavme lepší město! Součástí řešené lokality je i dopravní terminál, který doplňujeme o bike and ride stanoviště. Stávající síť cyklostezek je doplněna na městskou třídu. Zároveň navrhujeme rozšířit spektrum uživatelů cyklostezek systémem půjčování kol a elektrokol. Klíčové stanice pro výpůjčky doporučujeme krom nádraží umístit na náměstí, u sportovního areálu, u zámku a při Pilské nádrži. Navržený městský mobiliář svým tvaroslovím odkazuje na žďárskou strojírenskou tradici. I. Etapa Nádražní ulice v blízkosti náměstí Republiky tvoří hodnotné místo centrální oblasti města. Koncentrace aktivit je zde vysoká, avšak zásadní nedostatky tkví v městském mobiliáři a površích komunikace. Navržený profil komunikace není výškově členěn - celá šířka ulice bude primárně určena chodcům, ale střední část komunikace umožní servisní / pohotovostní pojíždění vozidel. II. Etapa Na rozhraní vnitřního rostlého města a rozvolněné zástavby se nachází park U Ivana. Ten tvoří pomyslný vstup do části města s dominancí pěších a měl by být s touto částí adekvátně propojen. Odstranění keřů při kraji parku a propojení s východní částí parku vychází vstříc pěším. Památník obětem 1. světové války se tak lépe zapojuje do triptychu pomníků v parku. Pro volné prostranství je navržena stavba občanského vybavení, která doplňuje stávající zástavbu. III. Etapa Prostor III. Etapy vykazuje největší nedostatky z pohledu obytnosti urbánního prostředí, neboť je primárně komponována pro potřeby řidiče. Má-li mít smysl jít tři sta metrů po chodníku, je třeba nabídnout možnosti interakce a zkrátit tak vnímané vzdálenosti. Navrhujeme přesun chodníku blíže k obchodnímu centru, aby chodec mohl projít kolem výlohy / letní zahrádky. Stávající chodník lze pak využít pro novou cyklostezku. Nádražní ulici vymezenou dvěma kruhovými křižovatkami navrhujeme osázet dvouřadou klenovou alejí, která nahradí stávající nepravidelně vysázené břízy (významný alergen). Mohutné a rychle rostoucí stromy podtrhnou lineární kompozici široké ulice a přidají nový hodnotný prvek. Předprostor bytových domů (ve vlastnictví města) navrhujeme převést na vlastníky bytových domů a participovat při iniciaci vzniku zahrádek. Vytvořený semiprivátní prostor pomáhá dotvářet identitu místa a reprezentuje obyvatele domu - vždyť bydlí na hlavní městské třídě! IV. Etapa Prostor vlakového a autobusového nádraží tvoří klíčový dopravní uzel. Pro mnoho návštěvníků je vstupní branou a vytváří první dojem o městě. Dominují zde bezbřehé plochy zastávek autobusů. Polovina z nich je ve špičce využita maximálně dvěma linkami za hodinu, a tak se zde nabízí redukce dopravních ploch ve prospěch pěších. Před drážní halu navrhujeme umístit piazzetu po stranách doplněnou o odpočinkové plochy se vzrostlou zelení a přirozenou koncentraci lidí v blízkosti dopravního terminálu posílit umístěním kryté tržnice s čerstvými potravinami. Dopravní terminál doplňujeme o parkovací věž na kola jako jedno z výchozích míst pro stanoviště bike and ride.

  • Linka 199
  • Nádraží: Nové vedení — iVysílání — Česká televize

    Nádraží: Nové vedení, Na hlavním nádraží v Praze se ujímá funkce nový generální manažer Kamil Pytel, který představuje novinářům svou vizi a směr, jímž chce nádraží vést.

  • Nádraží: Nové vedení — Česká televize

    5 komiků, 50 postav a 2 vlaková nádraží. Nová skečová show Ondřeje Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera, Igora Chmely a Martina Fingera. Scénář O. Sokol a M. Finger. Kamera D. Silný a V. Vála. Režie O. Sokol

  • Nádraží: Nové vedení — Česká televize

    Pořad v České televizi

  • Nádraží: Nové vedení — Česká televize

    5 komiků, 50 postav a 2 vlaková nádraží. Nová skečová show Ondřeje Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera, Igora Chmely a Martina Fingera. Scénář O. Sokol a M. Finger. Kamera D. Silný a V. Vála. Režie O. Sokol

  • Nádraží: Noční život — iVysílání — Česká televize

    Nádraží: Noční život, S příchodem noci se Hlavní nádraží stává místem plným individuí, ale i svébytného režimu. Své o tomto nočním životě na nádraží vědí nejen zaměstnanci, ale i další profese podnikající ve zdejších prostorách.

  • Nádraží: Levně, levněji, nejlevněji — iVysílání — Česká televize

    Nádraží: Levně, levněji, nejlevněji, Provoz na dráze zahajuje nová nízkonákladová železniční společnost Za hubičku.

  • Nádraží: Levně, levněji, nejlevněji — iVysílání — Česká televize

    Nádraží: Levně, levněji, nejlevněji, Provoz na dráze zahajuje nová nízkonákladová železniční společnost Za hubičku.

  • Nádraží: Levně, levněji, nejlevněji — Česká televize

    5 komiků, 50 postav a 2 vlaková nádraží. Nová skečová show Ondřeje Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera, Igora Chmely a Martina Fingera. Scénář O. Sokol a M. Finger. Kamera D. Silný a V. Vála. Režie O. Sokol

  • Nádraží: Levně, levněji, nejlevněji — Česká televize

    5 komiků, 50 postav a 2 vlaková nádraží. Nová skečová show Ondřeje Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera, Igora Chmely a Martina Fingera. Scénář O. Sokol a M. Finger. Kamera D. Silný a V. Vála. Režie O. Sokol